ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:46 schreef murp het volgende:
o, een kwartier te vroeg...
zal iemand het door hebben?
[NB]quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:49 schreef BrandX het volgende:
Hoezo een kwartier te vroeg?
drom toch meng oh mengquote:
ssssst nachtbaggerquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:51 schreef de_ijscoman het volgende:
klinkt dom maar NB = ?
eindelijk snapt ie hetquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:53 schreef de_ijscoman het volgende:
8 MINUTEN!!1111
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:55 schreef de_ijscoman het volgende:
maar ikg a even gezellig de party popper uithangen
en peer em
ok, dan zal ik de ergste bagger even opruimenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef de_ijscoman het volgende:
gelijk maar een goed topic van maken
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dan zal ik de ergste bagger even opruimen
néééééééé!!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ach laat ook maar, da's water naar de zee dweilen met de kraan openquote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
yupquote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ach laat ook maar, da's water naar de zee dweilen met de kraan open
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Zon. Geld. Palmbomen. Puppies. Een verhoogde staat van bewustzijn. Erkenning. Leuk.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 20 december 2006 00:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zon. Geld. Palmbomen. Puppies. Een verhoogde staat van bewustzijn. Erkenning. Leuk.
Tevens.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
De dood.
ik heb 2 kattenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef Biancavia het volgende:
Toch kunnen puppies ook een hoop schelen.
Hij heeft wel schwung.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
Wie de fuck is die BrandX?
Zal ik net zo aardig tegen hem doen als toen ik zo aardig deed tegen ferrry?
Aangenaam.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
Wie de fuck is die BrandX?
Zal ik net zo aardig tegen hem doen als toen ik zo aardig deed tegen ferrry?
Me dunkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aangenaam.![]()
BrandX is een ze, maar je mag zo doen tegen haar als je zelf wil hoor![]()
Loop hier al een klein poosje rond.
een vrouwelijke manager?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aangenaam.![]()
Ah, had je nog nooit eerder gezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aangenaam.![]()
Leuk werk?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef BrandX het volgende:
project- en verandermanagement.
Hou me vooral bezig met verandertrajecten begeleiden in onze organisatie en met onze ketenpartners. Met name op gebied van processen en kwaliteit.
Ik zou ook graag de kwaliteit van het proces van mijn leven willen veranderen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef BrandX het volgende:
project- en verandermanagement.
Hou me vooral bezig met verandertrajecten begeleiden in onze organisatie en met onze ketenpartners. Met name op gebied van processen en kwaliteit.
ok:Wquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
En daarna ff wat geld uit het geldvakje in de auto pakken. (parkeergeld en zulks)
En dan ff naar de stad denk ik.
en anders ben ik zo weer terug.
Wat ga je doen in de stad?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
En daarna ff wat geld uit het geldvakje in de auto pakken. (parkeergeld en zulks)
En dan ff naar de stad denk ik.
en anders ben ik zo weer terug.
Ik heb 2 poesjes.quote:
nee, daarvoor kan je bij mij terrechtquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de kwaliteit van het proces van mijn leven willen veranderen.
Ben ik daarvoor bij jou aan het juiste adres?
Bejaard dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben bijna 26 jaar.
lijkt mij nou niks he....quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef BrandX het volgende:
Vind ik wel ja. Ben met mensen uit alle lagen van de organisatie bezig met verbeter trajecten, van heel klein tot heel groot. Niets mooier om mensen vervolgens zelf steeds beter inzicht te zien krijgen in hoe de organisatie / afdeling functioneert en wat ze er zelf aan kunnen doen. Motiveert de mensen en mij.
Doe dat maar bij murpquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de kwaliteit van het proces van mijn leven willen veranderen.
Ben ik daarvoor bij jou aan het juiste adres?
Pfft.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef BrandX het volgende:
Vind ik wel ja. Ben met mensen uit alle lagen van de organisatie bezig met verbetertrajecten, van heel klein tot heel groot. Niets mooier om mensen vervolgens zelf steeds beter inzicht te zien krijgen in hoe de organisatie / afdeling functioneerd en wat ze er zelf aan kunnen doen. Motiveert de mensen en mij.
Mooi.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef murp het volgende:
[..]
nee, daarvoor kan je bij mij terrecht
haha, dat kan.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pfft.
doe je ook scholen?
Ik ken er eentje waar jij dan hard nodig bent.
eh, nee, wat ver weg... Zit zelf in den haag.quote:
Sniet zo lastig.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat doe ik elf ook, maar vertellen hoe ze dingen anders aan moeten pakken ofzo...
dat vertel ik ze niet, dat laat ik ze zelf ontdekken. dat is de truuk. als ik ze vertel hoe ze wat moeten doen, haken 99% van de mensen af.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat doe ik elf ook, maar vertellen hoe ze dingen anders aan moeten pakken ofzo...
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sniet zo lastig.
Als mensen bijvoorbeeld rechtshandig zijn, maar ze pakken alles op met links.
Dan vertel jij gewoon dat ze het beter met hun rechterhand kunnen oppakken.
Heeft hij een website?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee, wat ver weg... Zit zelf in den haag.
afhankelijk van hoe serieus je bent en wat je er zelf over te zeggen hebt, weet ik wel iemand waar je wel terecht kan....maar is best prijzig, hij is expert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |