quote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef murp het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijke gehandicapte kinderen

quote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
IK had twee keuzes.
1 TT aanpassen.
2 Zo'n ding waar een sleutel voor nodig is..

Zo te zien heb je de juiste keuze gemaakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
IK had twee keuzes.
1 TT aanpassen.
2 Zo'n ding waar een sleutel voor nodig is..

ik mis watquote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef murp het volgende:
kleine test:
Onzin van tegenwoordig is ook erg onzinnig geworden.....

Ik kán natuurlijk voor keuze twee gaan ey?quote:

Zoveel kan ik niet eens meer pinnen...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb trouwens vandaag voor ¤ 73,67 aan kerst(eten)inkopen gedaan...![]()
![]()

zo, mn vriendin had vorige week voor 150¤ een kertboom met zooi gekochtquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb trouwens vandaag voor ¤ 73,67 aan kerst(eten)inkopen gedaan...![]()
![]()

quote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef wimbo het volgende:
[..]
Zoveel kan ik niet eens meer pinnen...![]()

we zouden nog gaan praten hoe het nu met mij gaatquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán natuurlijk voor keuze twee gaan ey?

Je bent een toffe peer hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef murp het volgende:
[..]
we zouden nog gaan praten hoe het nu met mij gaat![]()

dan zetten we het in het volgende deel in de OP ;')quote:Op donderdag 21 december 2006 00:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, de NB is weggehaald. Het belangrijkste onderdeel van de TT!![]()

Maareh...hoe gaat het eigenlijk met jou ?!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef murp het volgende:
[..]
we zouden nog gaan praten hoe het nu met mij gaat![]()

ik heb erg pijnquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maareh...hoe gaat het eigenlijk met jou ?!![]()

Je wordt een toffe peer gevonden door Jogy..quote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat ben ik... maar de vraag is...hoe gaat het baggeren enzo met mij

Hm, krijg je weer zo'n 'Dit bericht is 1% gewijzigd door jogy' in je openingspost, ook zo zondequote:Op donderdag 21 december 2006 00:23 schreef murp het volgende:
[..]
dan zetten we het in het volgende deel in de OP ;')

ik denk het jaquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je wordt een toffe peer gevonden door Jogy..Dus slecht..
![]()

dan heb je wel het supertopic gelezen en dan weet je nog dat het leeft inside de usersquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, krijg je weer zo'n 'Dit bericht is 1% gewijzigd door jogy' in je openingspost, ook zo zonde.

Je valt niet meer op baggergewijs, tenminste, bij mij niet. Dus alles is okidokie eigenlijk. Anders had ik niet getikt dat je een toffe peer wasquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat ben ik... maar de vraag is...hoe gaat het baggeren enzo met mij

Geen bier gebruiken om te koelen hè !!!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb erg pijn
koffie over mn hand gegoten tijdens mn werk..

mooi zo, wil je dat ook tegen remlof zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Je valt niet meer op baggergewijs, tenminste, bij mij niet. Dus alles is okidokie eigenlijk. Anders had ik niet getikt dat je een toffe peer was.

Dat is een zeer goede conclusie, mijn waarde!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:26 schreef wimbo het volgende:
Als ik nou heel de nacht mee blijf doen, dan hoef ik de wekker niet te zetten en morgen niet op te staan, toch?![]()

Kale Lientje!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb je wel het supertopic gelezen en dan weet je nog dat het leeft inside de users
dat liedje btw !![]()

ik drink eigenlijk nooit bierquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geen bier gebruiken om te koelen hè !!!![]()

quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef murp het volgende:
[..]
mooi zo, wil je dat ook tegen remlof zeggen

Eensch!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh..da's goed, dan hebben anderen meer..![]()
![]()

het gaat...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarreh, Murp, naast je overzielige handje (kusje erop) hoe gaat het verder met je?

graag gedaanquote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh..da's goed, dan hebben anderen meer..![]()
![]()

helemaal niets!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! dat klinkt niet best... WIl je het kwijt mijn beste?

Ik kan het wel zeggen maar grote kans dat hij zijn mening niet aanpast. Dus zijn mening moet je zelf veranderenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef murp het volgende:
[..]
mooi zo, wil je dat ook tegen remlof zeggen

nee, murp redt zich wel.....quote:Op donderdag 21 december 2006 00:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dit is geen volmondig "goed !"Moeten we ons zorgen maken ?
![]()
![]()

'K heb er nog maar 2...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:30 schreef wimbo het volgende:
[..]
Eensch!
Trek ik er nog eentje open!![]()

quote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef murp het volgende:
[..]
helemaal niets!
(geen zin om mn hebbe en houe op een forum te gooien)
nu lijkt het wel heel erg

ik had nog een avatar voor hem gemaakt, maar die wou ie nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan het wel zeggen maar grote kans dat hij zijn mening niet aanpast. Dus zijn mening moet je zelf veranderen.

Heb je msnquote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas maar een aanbod hoor, het hoeft niet!
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |