Arend Oosterhoornquote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft hij een website?
Dan mail ik ff de persoon die er over gaat.

Klinkt toch best leuk hoor!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat vertel ik ze niet, dat laat ik ze zelf ontdekken. dat is de truuk. als ik ze vertel hoe ze wat moeten doen, haken 99% van de mensen af.

Dankje.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Arend Oosterhoorn
Om een kleine inzicht te krijgen in wat hij kan:
In twee jaar tijd heeft hij met onze organisatie het zo voor elkaar weten te krijgen, dat we ruim 50% effectiever en efficienter zijn gaan werken en de samenwerking en tevredenheid van de medewerkers in de organisatie vele malen is verbeterd.
(ik werk bij SGC landelijke rechtsprekende organisatie.)

lol, ik kom uit de paardenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Klinkt toch best leuk hoor!
Wat voor opleiding heb je gedaan?

't Is nogal wat!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, ik kom uit de paardenHeb daarin tot mijn 28ste gewerkt met alleen havo op zak.
ik ben bij de SGC gaan werken en mocht van de nieuwe directeur dit uitproberen onder begeleiding van Arend. Kreeg daarbij de opleiding HBO bedrijfskunde aangeboden (zit nu in laatste jaar) en diverse andere cursussen op gebied van processen, kwaliteit, communicatie, mediation enz. inmiddels werk ik hier nu 7 jaar en is een gaaf leertraject geweest.![]()

Prima. mocht je meer willen weten/nog vragen hebben, PM me maar.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dankje.
Ik zal het ff doormailen.
Ik ben nu ff naar buiten, misschien tot zo.

quote:Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
't Is nogal wat!![]()
Heb je ook een puppy?

Opgegeten bij vorigjaar kerst?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas niet. Heb helaas geen dieren meer. ik had een kat en een paard.
![]()

jupquote:Op woensdag 20 december 2006 01:21 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, slapen. Dat moet tussendoor ook nog even gebeuren.

Wat ben je nou wezen doen?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
back

Winamp, VLC player, Mediaplayer classic, realplayer, xbmc, itunes, quicktime.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef derobin het volgende:
En waarmee open ik dat?

whoo hooquote:Op donderdag 21 december 2006 00:08 schreef wimbo het volgende:
Het KEES kwartier is begonnen!
15 minuten lang alleen maar Kees en Kachel Klappers!
Tune in!: http://82.176.170.131:8000/listen.pls

80kbps. AAC+quote:

en dan is 360 kpbs cd kwaliteit...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef wimbo het volgende:
[..]
80kbps.
Kan wel hoger, maar dat hoor je niet super goed eigenlijk.

ochquote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel opletten![]()
![]()

lekker gewerkt vandaag trouwens?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel opletten![]()
![]()

Daar gaat het om natuurlijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef murp het volgende:
[..]
en dan is 360 kpbs cd kwaliteit...
8okbps
wel leuk!

Nee, zit ziek thuis. Leuk detail: ik wil wel werken, maar ik mag niet van mijn baas en van de arboartsquote:

K heb overal schijt aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:15 schreef murp het volgende:
[..]
je hoort alleen niet wat ze zeggen

ik hoorde iemad hoestenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:15 schreef wimbo het volgende:
[..]
K heb overal schijt aan.
Weet niet wie deze gemaakt heeft, maar hij is wat slecht ja.![]()

quote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef BrandX het volgende:
mag pas vanaf 2 januari weer op kantoor verschijnen![]()
![]()

quote:Op donderdag 21 december 2006 00:17 schreef wimbo het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik kan de lyrics ook niet vinden op internet.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |