abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:17:11 #226
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44660977
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Leuk dat whitewash, houd ik zelf ook erg van

Suus, ze hadden 'm ook in het roze toch? Wij hebben off-white muren in de beeb-kamer en limegroen op de vloer, en dan alle accenten zeg maar in lime en turquoise, en dan de turquoise Mammut meubeltjes
Wij zijn voor deels olijfgroene en mintgroene muren gegaan met wit laminaat en een wit plafond.
Accessoires licht blauw erbij.
pi_44661418
quote:
De zwangerschapsdementie is geloof ik aan het toeslaan.
Ik ben ben al 3 dagen mijn pincode kwijt en nu is mijn pinpas geblokkeerd. (te vaak geprobeerd)
Best vreemd, ik gebruik hem bijna elke dag en dan ineens vergeten!

*marit schrijft vast haar pincode ergens op ! *
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:44:45 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44661592
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:07 schreef nikky het volgende:

[..]

Jupz.

Ik had verteld dat ik eigenlijk alleen nog maar meer ga opzien tegen de aankomende datum. En ik las juist hier van mensen, vooral in het begin, dat het gevoel naar het bevallen toe groeit en dat je er langzamerhand steeds meer aan begint te wennen. Je lichaam en je geest zou zich voorbereiden op de bevalling. Nou mijn lichaam misschien wel maar geestelijk is het hier nog veel verder te zoeken .
Ik ben een mietje eerste klas als het om dit soort dingen gaat. Dat meen ik serieus. Ik was zo op van de spanning in het ziekenhuis dat ik alweer begon op te zwellen van het vocht. Pure stress gewoon.

Ze zullen altijd proberen om de bevalling op een natuurlijke manier te laten lopen. Maar als jij aangeeft wat jouw beweegredenen zijn voor een KS en hoe jij je voelt met die naderende datum dan wordt dat in je dossier gezet. Net als ik had gevraagd aan de verlosk hoe het zat met pijnbestrijding. Die meldde me dat als ik snachts naar het ziekenhuis ga ik pech heb als de anest er niet is en moet je wachten op "normale" tijden. Maar dat schijnt ook helemaal niet waar te zijn. Als jij zwart op wit die afspraak kunt maken omdat jij zo bang bent voor de bevalling dan krijg jij die ruggeprik ook al is het 3 uur snachts.
En als in het dossier staat hoe jij dus tegen die bevalling opziet dan wordt er sneller ingegrepen als jij in paniek raakt om alsnog een KS uit te voeren. En dat gebeurd gewoonlijk niet zo snel als ik dat zo begreep.
Oke, thanks voor je uitleg

Ik ga het woensdag even aankaarten op de controle.

Ik begrijp je heel goed hoor btw Ik heb zelf heel erg angst dat het kindje zuurstofgebrek krijgt bij de geboorte, ik snap ook niet zo goed hoe ik aan die angst kom.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:45:09 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44661598
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef appelsap het volgende:
Nikky, wat fijn voor je!

Deepfreeze, gefeliciteerd en welkom!

Ik ben ben al 3 dagen mijn pincode kwijt en nu is mijn pinpas geblokkeerd. (te vaak geprobeerd)
Lekker goedkope kerst voor jou
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44661645
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef appelsap het volgende:
Nikky, wat fijn voor je!

Deepfreeze, gefeliciteerd en welkom!

Dat gebeurde me dus net bij de bloemist Zomaar *bats* complete blackout! Ik kon alleen nog maar verbijsterd: Ik weet 't niet meer! zeggen.

Geprobeerd, fout.... daarna nog een poging en toen was het wel goed gelukkig. Maar het was echt heel raar. Alsof ik die code normaalgesproken niet kan dromen

En nee, niet zwanger
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:49:31 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44661678
't zit in het weer! Ik wist de mijne ook niet meer gisteren. Heb maar gewoon mijn andere pasje gepakt, die wist ik nog wel. Zo stom.
pi_44661780
Ik wist de mijne wel en heb schandalig veel geld aan kleren uitgegeven
pi_44661924
haha pannekoek! Zo kan het ook!

Ik wou gister aan iemand mijn telefoonnummer geven, ging dus ook niet door, want ik wist het niet meer! Doos
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_44661959
ik heb een kat met zelfmoordneigingen, ze loopt alle kaarsjes bij langs te snuffelen
En het zou niet de eerste keer zijn dat ze dr snorharen verschroeid.

Overigens erg OT dit
pi_44663213
Geboren: Winter Lily
22-12-2006
14:47 uur
pi_44663278
Van harte gefeliciteerd!!!!

Alles oke met moeder en kind?

Heb je een foto?
pi_44663303
Gefeli Applemooz & familie!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44663367
Applemooz gefeliciteerd!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:09:08 #239
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44663420
Applemooz en vrouw, gefeliciteerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44663522
Applemooz gefeliciteerd!!!

Foto's!!!!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:13:47 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_44663534
Noemen jullie haar Winter of Lily of krijgt ze (ga er maar even vanuit dat het een meisje is gezien de namen) een andere roepnaam?

En Gefeliciteerd natuurlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:25:04 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44663788
Applemooz, gefeliciteerd! Aparte naam!
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:26:44 #243
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44663822
Nikky, tuurlijk is er 's nachts wel een anaestesist bereikbaar in het ziekenhuis. Zou ook wat moois zijn als er ineens spoed is, voor wat voor OK dan ook. Maar ik begrijp dat men hier dus wat moeilijk over doet, omdat men toch een natuurlijke bevalling promoot. Zelfs voor angsthazen. Hahaha, zo filter je wel de ECHTE bangerik eruit, die laat zich niet tegenhouden door zo'n opgeworpen drempel door artsen. Die laat het zelfs in haar dossier vastleggen .
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:36:12 #244
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44664012
Smirre, bij mijn bevalling was er geen aanwezig... ik moest tot de volgende ochtend wachten (vreselijk ) ... Overigens heb ik het nu niet over mijn huidige bevalling ...
  vrijdag 22 december 2006 @ 18:45:55 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44664220
Mss zeg ik nu iets heel stoms maar het is volgens mij nog altijd zo dat het er maar vanaf hangt of je wel of niet pijnbestrijding kan krijgen 's nachts. Het kan 100 keer in je dossier staan, maar als de anesthesist er z'n bed niet voor uit komt heb je pech, en dat gebeurt nog steeds vaker wel dan niet.

Hetzelfde als vragen om een KS, zelfs al schijt je alle kleuren van de regenboog uit angst, dan nog krijg je vaker niet dan wel een KS. Dat doen ze echt niet zomaar, ook niet omdat je heel-heel bang bent. Het kost ten eerste handenvol geld en het levert behoorlijke risico's op voor zowel moeder als kind. Mss is de ene gyn iets makkelijker met besluiten tot een KS, maar over het algemeen krijg je die niet op aanvraag. Dus don't get your hopes up too much Vivi!

Ik heb het idee dat veel VK's dat soort dingen wel in het dossier zetten maar dat dat meer ter geruststelling van de zwangere is dan dat het echt bedoeld is als 'dit moet er gaan gebeuren tegen de tijd dat'.

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 22-12-2006 19:00:17 ]
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 19:01:31 #246
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44664617
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:26 schreef Smirre het volgende:
Nikky, tuurlijk is er 's nachts wel een anaestesist bereikbaar in het ziekenhuis. Zou ook wat moois zijn als er ineens spoed is, voor wat voor OK dan ook. Maar ik begrijp dat men hier dus wat moeilijk over doet, omdat men toch een natuurlijke bevalling promoot. Zelfs voor angsthazen. Hahaha, zo filter je wel de ECHTE bangerik eruit, die laat zich niet tegenhouden door zo'n opgeworpen drempel door artsen. Die laat het zelfs in haar dossier vastleggen .
Er is hier géén anest in huis snachts. Alleen met een spoed opname komtie en tja als er dan iemand ligt te bevallen kan de vrouw een ruggeprik krijgen. Is de anest thuis en is er geen spoedopname en alleen een bevallende vrouw? Dan heb je pech.

Groningen. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf vrijdag 22 december 2006 @ 19:04:15 #247
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44664682
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef Brighteyes het volgende:
Mss zeg ik nu iets heel stoms maar het is volgens mij nog altijd zo dat het er maar vanaf hangt of je wel of niet pijnbestrijding kan krijgen 's nachts. Het kan 100 keer in je dossier staan, maar als de anesthesist er z'n bed niet voor uit komt heb je pech, en dat gebeurt nog steeds vaker wel dan niet.

Hetzelfde als vragen om een KS, zelfs al schijt je alle kleuren van de regenboog uit angst, dan nog krijg je vaker niet dan wel een KS. Dat doen ze echt niet zomaar, ook niet omdat je heel-heel bang bent. Het kost ten eerste handenvol geld en het levert behoorlijke risico's op voor zowel moeder als kind. Mss is de ene gyn iets makkelijker met besluiten tot een KS, maar over het algemeen krijg je die niet op aanvraag. Dus don't get your hopes up too much Vivi!

Ik heb het idee dat veel VK's dat soort dingen wel in het dossier zetten maar dat dat meer ter geruststelling van de zwangere is dan dat het echt bedoeld is als 'dit moet er gaan gebeuren tegen de tijd dat'.
Uhm, ik ben bij de gyn geweest in het ziekenhuis, niet bij een verloskundige. De verloskundige vertelde mij inderdaad andere dingen.
Maar de gyn hebben liever een keizersnede voor hun ( planning ). Maar een bevalling is beter en heeft een korter herstelproces voor de moeder.

Misschien dat het ook van het ziekenhuis afhangt hoe en wat.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44664782
Gefeliciteerd Appelmooz, ik vind het echt een héél mooi naam!
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:21:22 #249
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_44665049
Ik kan het niet laten even te zeggen dat ik blij ben dat ik in België woon en dus ook zal bevallen.
Geef mij maar een ziekenhuis en de mogelijkheid van pijnbestrijding die 100 procent zeker is :-)
pi_44665850
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Libel het volgende:
Ik kan het niet laten even te zeggen dat ik blij ben dat ik in België woon en dus ook zal bevallen.
Geef mij maar een ziekenhuis en de mogelijkheid van pijnbestrijding die 100 procent zeker is :-)
Ja, vergeet dat maar.
Ik wou thuis bevallen maar ben uiteindelijk toch in het ziekenhuis terecht gekomen, waar ik smeekte om pijnstilling...
Maar ze vonden dat het zo ook wel ging gaan voor die paar uurtjes, dus moest ik wel...

Achteraf was ik er wel blij om want zo kon ik meteen na de bevalling terug naar huis. Maar op de moment zelf...
pi_44666068
Applemooz... van harte !!
(foto's foto's !)
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:02:06 #252
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44666147
Zo, ik ben weer eens een slijmprop verloren. Echt een netjes klein bolletje, ik had verwacht dat het iets smerigs zou zijn ... (viel weer mee he)

Maar ik verwacht er niet al te veel van, heb wel krampen en af en toe weeën, maar ik hoop er niet al te sterk op. Het zal wel weer niet namelijk... (sorry als ik jullie verveel met m'n gezeur, maar wilde wel even dit laten weten voor het geval het wél ineens doorzet!)

Libel, je krijgt in Nederland vaak ook wel pijnbestrijding als je daarom vraagt (pethidine o.i.d.) maar voor de rest is het idd maar afwachten. Ik heb het gelukkig wel gekregen, eigenlijk op aanraden van verloskundige en gyn, ik wilde eigenlijk niet...
pi_44666162
Jeeutje Suus je word geduld word zo ook lekker op de proef gesteld he...
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44666219
appelmooz gefeliciteeeeeeerd!!!

misschien ben ik heel lastig, maar mag mn uitgerekende datum 1 dag verder... weet dat t niet op die dag geboren zal worden... maar die heb ik wel in mn hoofd... dus heel graag de 28e

sorry, ik ben er erg weinig... ik heb vakantie, en ik ga echt ff rustig aan doen.... ben echt misselijk... heb mn hoofd vol snot zitten... bleh... slaap slecht, droom veel, en ben helemaal uit mn ritme...

enne deepfreeze, van harte gefeliciteerd, geniet ervan!!!
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:08:28 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44666311
Veel beterschap Gwennert! klinkt niet leuk ...

En nou ben ik helemaal vergeten Applemooz te feliciteren!! van harte!! Wat snel gemeld zeg... jammer dat je hier niet meer hebt gepost, heb nu niet echt in m'n hoofd wie je bent! Maar natuurlijk wél van harte gefeliciteerd!
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:20:15 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44666600
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:04 schreef nikky het volgende:

[..]

Uhm, ik ben bij de gyn geweest in het ziekenhuis, niet bij een verloskundige. De verloskundige vertelde mij inderdaad andere dingen.
Maar de gyn hebben liever een keizersnede voor hun ( planning ). Maar een bevalling is beter en heeft een korter herstelproces voor de moeder.

Misschien dat het ook van het ziekenhuis afhangt hoe en wat.
Ik bedoelde dat de VK dingen als 'wil ruggeprik' in het dossier zette maar dat dat niet altijd waargemaakt kan worden.
Natuurlijk is dat wat anders dan de afspraken die jij nu met je gyn gemaakt heb.
pi_44666633
Suus ik was er toch echt van overtuigd dat dit deeltje 'm ging worden hoor. Sterkte meid!
grá mo chroí
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:26:22 #258
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44666731
Appelmooz, gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44666892
applemooz gefeliciteerd

moet je trouwens altijd eerst je slijmprop verliezen voor dat de weeen of je vliezen kunnen breken?
pfff ik ben hem nog niet verloren maar hoop niet dat het nog 2 weken duurt.

suus volgende deeltje mag jij je kleine aankondige denk ik.

appelsap hier sloeg de zwangerschapsdementie al meteen aan. haha.
mama van 3 kids!
pi_44666962
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:00 schreef Applemooz het volgende:
22-12-2006

Jullie stonden nog boven mij geloof ik toch?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:36:33 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44666999
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef Popples het volgende:

moet je trouwens altijd eerst je slijmprop verliezen voor dat de weeen of je vliezen kunnen breken?
Nee hoor, een bevalling begint soms met gebroken vliezen, soms met weeën en soms met de slijmprop. Maar ook kan het na de slijmprop nog weken duren, dus dat is niet echt een goed signaal.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44667019
quote:
applemooz gefeliciteerd

suus volgende deeltje mag jij je kleine aankondige denk ik.

appelsap hier sloeg de zwangerschapsdementie al meteen aan. haha.
Ik heb nooit echt een mooie prop gezien (dus ook geen mooi bolletje zoals Suzanna beschrijft) en heb toch echt drie keer weeën gehad en geknalde vliezen. Volgens mij kan het tijdens de bevalling nog zelfs.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:03:55 #263
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44667611
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:01 schreef nikky het volgende:
Er is hier géén anest in huis snachts. Alleen met een spoed opname komtie en tja als er dan iemand ligt te bevallen kan de vrouw een ruggeprik krijgen. Is de anest thuis en is er geen spoedopname en alleen een bevallende vrouw? Dan heb je pech.

Groningen. .
Dat meen je niet.
Dat een anaestesist niet standaard naast de verloskamers slaapt, maar gewoon thuis in bed, wist ik wel. Maar in deze hebben anaestesisten toch niet zo veel te willen. Als een collega-arts om een epiduraal verzoekt is hij geacht te komen toch. Dus eh... zet je kaarten maar op de gynaecoloog dan. Als je maar obstinaat genoeg bent, lijkt me.
Nouja, ik stel je niet echt gerust, merk ik. Ik zou het zo weer doen; bevallen.
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:09:27 #264
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44667747
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 18:00 schreef Applemooz het volgende:
22-12-2006
Gefelciteerd!! Alles goed gegaan? Aparte naam.
pi_44667759
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik wist de mijne wel en heb schandalig veel geld aan kleren uitgegeven
ik wou dat ik hem soms niet meer wist
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:16:52 #266
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44667916
Wanneer was applemooz oorspronkelijk gepland? Kan 'm nergens in de lijst vinden.
pi_44668060
Gefeliciteerd Applemooz!
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:22:36 #268
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44669600
oeeh suzannna een sllijijijijmmmprop!!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:24:54 #269
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44669682
Ah gos Suzanna, het mag nou wel gebeuren hè? Meid, wat wacht jij al lang.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44670378
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef oYo het volgende:
Wanneer was applemooz oorspronkelijk gepland? Kan 'm nergens in de lijst vinden.
Eigenlijk 8 December..
Gelukkig gaat alles prima met moeder & dochter!
Foto's komen als we zelf de roes en drukte natuulijk ook te boven zijn..
Roepnaam is Lily overigens, maar de naam leek zo mooi daar ze geboren is op de eerste winterdag van 2006; bovendien, het Peter Pan syndroom (verwijzing: Tiger Lily) is natuurlijk als bewonderenswaardig te beschouwen..
" The boy that did not want to grow up " is wel een klein beetje toepasselijk op mijn persoonlijke levensstijl.. Zakelijk en precair overdag.. Prive een paradoxale benadering ten opzichte van het eerder genoemde
Bovendien; het werd even spannend door enkele complicaties, maar het is een pracht van een meid geworden (gelijk haar moeder) en beiden maken het gelukkig goed!

[ Bericht 4% gewijzigd door Applemooz op 22-12-2006 22:59:57 ]
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:01:53 #271
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44670744
Applemooz, nou was echt twee weken overtijd!
Mooie naamcombinatie ook.
Ook goed om te horen dat alles toch goed is gegaan ook al waren er wat complicaties. Wij kijken uit naar de foto's van jullie winterlelietje .
  vrijdag 22 december 2006 @ 23:06:59 #272
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44670855
quote:
Of je maakt weer een nieuwe slijmprop aan

Applemooz van harte gefeli met jullie dochter
pi_44672649
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:06 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Of je maakt weer een nieuwe slijmprop aan

Applemooz van harte gefeli met jullie dochter
neeeee geen nieuwe aanmaken.
ze mag komen hoor.
mama van 3 kids!
pi_44673097
Applemooz! Gefeliciteerd met Winter Lily
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 23 december 2006 @ 01:16:38 #275
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_44673699
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 00:20 schreef Popples het volgende:

[..]

neeeee geen nieuwe aanmaken.
ze mag komen hoor.
T schiet maar niet op he
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_44676160
Winter Lily, origineel ! Lijkt wel uit een sprookjesboek..

Willen die andere moeders ook eens even opschieten, word er een beetje ongeduldig van
Succes, sterkte allemaal. Misschien even een super sterke bak koffie ?
pi_44676170
Suzanne hoe gaat het nu met jou?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44676199
Oh ja...als je zit te eten... (sla dit bericht wellicht even over..)

Gisteravond trof ik wat wittige soort spul op beide tepels, wat is dat nou weer in hemelsnaam ?
Was geen slagroom, kan ik je verklappen....
pi_44676665
Hier alles rustig... Gistermiddag 2 uur aan de ctg gelegen in het ziekenhuis, volgens mij vertouwde ze het toch niet echt helemaal... Er was ook om de zoveel tijd een harde buik, misschien dat we daarom zo lang moesten blijven? De arts erbij geweest, even aan de buik gevoeld en die vertelde ons dat ons kleintje 5 pond of meer weegt!!

Wij blij, omdat ons eerst verteld was dat die kleine maar hooguit 5 pond zou wegen en daarom moesten we ook in het ziekenhuis bevallen. We kregen nu de keus om weer terug te gaan naar huis, maar hebben toch maar besloten om het gewoon in het ziekenhuis te doen.

Ook kregen we van die arts het advies om sex te hebben willen we dat het kleintje vandaag geboren wordt, maar het heeft nog niets mogen helpen helaas...

Die buik zit trouwens wel in de weg hoor.... Godsamme
pi_44676746
K_P, dat is gewoon colostrum geweest, je borsten hebben dan al wat melk aangemaakt! Is gewoon 'proefdraaien'...
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 08:17 schreef jessie het volgende:
Suzanne hoe gaat het nu met jou?

Lief dat je naar me vraagt..
Nou, die slijmprop heeft niets teweeggebracht hier...behalve weeën dan... maar ze stoppen gelijk zodra ik besluit te gaan slapen. Nu ik zit komen ze weer terug...

Even een vraagje.. ik ben ineens met een hoop duizeligheid vanochtend vroeg wakkergeworden, elke keer het gevoel dat ik omval o.i.d. ... maar het kan mijn hB niet zijn, ik slik elke dag Floradix (drie keer zelfs ) ...
En mijn bloeddruk was elke keer wel goed (wel iets hoger de laatste twee keren, maar nog steeds goed, 140/70). Wat zou het anders nog kunnen zijn? Ik vind het echt superlastig...

Hahaha Webcrowler, wat een naieve arts... zei hij echt dat het vandaag zou beginnen als je sex zou hebben? Wat 'n onzin... (het kan de bevalling op gang brengen als de baarmoeder er klaar voor is... )
Maar het kán wel een wondermiddeltje zijn hoor.

Enne...5 pond, wat een kleintje! die van mij was vorige week al 8 pond geschat door de vk... ik kan nu een kopje op mijn buik zetten...

[ Bericht 19% gewijzigd door Suzanna op 23-12-2006 09:36:03 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:43:46 #281
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44676934
Hier vannacht ook hoop weeën, maar tegen een uurtje of 5 waren ze voorbij. Vriendin haalt nu slaap in.
Mag hier ook opschieten, maar we hebben beloofd eerst op Suus te wachten. Dus Suus, ga je gang!!
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:47:07 #282
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44676957
Zeg Suus, lijkt wel of je een hoge bleoddruk hebt nu, zeker als je duizelig bent. VK maar even bellen anders. Duizeligheid kan een teken zijn van aankomende zwangerschapsvergiftiging. Verder geen opgezwollen voeten enzo? Bij twijfels altijd bellen!!
  † In Memoriam † zaterdag 23 december 2006 @ 09:52:57 #283
81992 Githa
pi_44676994
Bloeddruk kan snel veranderen hoor Suzanna, dat het de vorige keer goed was wil niks zeggen natuurlijk.
Het hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar even checken kan gaan kwaad.
Succes maar weer voor alle LLM
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:00:24 #284
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44677075
Zat vast in het weer, al die activiteit gisteravond en vannacht

Ik ga zo maar weer eens naar de vk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44677149
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef oYo het volgende:
Hier vannacht ook hoop weeën, maar tegen een uurtje of 5 waren ze voorbij. Vriendin haalt nu slaap in.
Mag hier ook opschieten, maar we hebben beloofd eerst op Suus te wachten. Dus Suus, ga je gang!!
Hey, wij zijn ook nog voor jullie hoor

@ Suus, hij zei het meer als geintje! Hij zei er ook bij dat het de bevalling op gang kon brengen, niet dat het in ene zou beginnen!!

Sterkte verder vandaag!! Wij gaan nu toch maar kerst boodschappen kopen!
pi_44677655
oyo nog even wachten op suus en webcrowler en mij hoor.
volgens mij wilden alle baby's vannacht wel komen maar hadden zoiets van het is nog lekker warm
ik had ook weeen maar het heeft niet doorgezet helaas.
mama van 3 kids!
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:10:05 #287
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44677870
Sjonge, straks komt er een grote weeenstorm en gaan we met z'n allen baren.
pi_44677909
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:00 schreef E.T. het volgende:
Zat vast in het weer, al die activiteit gisteravond en vannacht

Ik ga zo maar weer eens naar de vk
Geen maan toevallig?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44678075
nou..ik zit er klaar voor !!

incl.plopjes!
hihi...blijft per plopje erg wonderlijk nog !
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:26:32 #290
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44678126
Maan? Je bedoelt volle maan? Daar moet je nog 11 dagen op wachten.
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:27:24 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44678132
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:10 schreef oYo het volgende:
Sjonge, straks komt er een grote weeenstorm en gaan we met z'n allen baren.
Jeeeeuuhheeeuuu!
Allemaal Kerstkindjes!

Hoop ik eigenlijk niet voor jullie en jullie kindjes..
Maar voor het idee is het wel leuk!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44678194
nee moonah geen kerstkindjes dat is geen zak aan.
nou dames en heren zullen we maar 28 december afspreken
mama van 3 kids!
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:35:04 #293
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44678236
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:31 schreef Popples het volgende:
Deze hele maand is niet leuk voor kindjes om jarig te zijn...
(voor volwassenen ook niet trouwens, vind ik dan... ).
Nah dames (bijna)uitgetelden, plak er nog maar een maandje achteraan dan!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44678689
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:31 schreef Popples het volgende:
Doe maar niet, dan ben ik al jarig

Zullen we dan maar voor 29 december gaan met zijn allen!?
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:03:23 #295
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44678697
Nou ik mocht kiezen 30 december of 1 januari, wel druk vandaar wel legitiem excuus om maar een dag van de kerst "verplichte"familie dag te doen
maar 1 januari lijkt me zo naar, zie je het al voor je vier je je verjaardag op 1 januari iedereen: de beste wensen beste wensen etc.. o ja nog gefeliciteerd he
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44678824
Evenstar, ik kan ook de 1 januari nog net halen als ik zondag 42 weken ben en dan nog niet bevallen (doembeeld ) ... dan gaan ze waarschijnlijk pas later inleiden, niet ervóór...
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:10:44 #297
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_44678837
Ik ben uitgerekend voor 3 januari en hoop echt dat de baby het uithoudt tot dan. Ik bedoel, ik zou liever in januari bevallen dan in december. Voor school is het toch een groot verschil. Als je van december bent, moet je vaak toch meer moeite doen om mee te kunnen op school. Ik weet niet of dat in Nederland ook zo is?
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:16:00 #298
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44678921
Suzanna, ik was op 31 december 42 weken en toen werd besloten tot een keizersnede op 2 januari. Ze waren er niet zo happig op om 1 januari te gaan werken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:17:59 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44678959
libel denk dat dat overal zo is ook hier in nederland
suzanne 30 december is een mooie dag
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44679007
Applemooz, gefeliciteerd en wat een mooie naam!!

Oh oh Suus, wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg!!

Maarrruhh ik vind morgen wel een heeeeele mooie dag hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')