quote:Op maandag 25 december 2006 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Officieuze tussenstand: ¤ 8.811,36 (recht zo die gaat de laatste stortingen opgeteld bij de vorige tussenstand).
Let wel: nog niet iedereen die zou sponsoren heeft betaald, nog niet alle stortingen zijn binnen, we wachten nog op twee stortingen van de crewveiling.
Een gokje... de ¤ 9.000 gaan we voorbij
quote:Op maandag 25 december 2006 21:56 schreef ElisaB het volgende:
Een verzoekje... wil iedereen die nog niet betaald heeft voor de sponsorloop (maar wel nog van plan is dat te doen) er even werk van maken? Ik wil heel graag vóór het einde van het jaar de eindstand kunnen opmaken.
Mailtje voor de gegevens kan naar fokvoorfok@gmail.com
Ja ik wil er ook 1 eigenlijk maar goed daar stort je het geld niet voor natuurlijkquote:Op maandag 25 december 2006 22:07 schreef Skaai het volgende:
Dit tagje is veel toffer dan een 'Moderator' tag!
En mooie laptops guys!
Officieuze tussenstand: ¤ 8.811,36 (recht zo die gaat de laatste stortingen opgeteld bij de vorige tussenstand).
Let wel: nog niet iedereen die zou sponsoren heeft betaald, nog niet alle stortingen zijn binnen, we wachten nog op twee stortingen van de crewveiling.
Jaaaa, het is aangekomenquote:Op maandag 25 december 2006 15:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoop dat mijn geld al is aangekomen
banken hebben nu allemaal vertraging ivm feestdagenquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het geld afgelopen dinsdag woensdag al overgemaakt Beeb....
ga er maar vanuit dat het 10.00 is (of meer) als iedereen zijn of haar belofte nakomtquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:00 schreef Fannetje het volgende:
Op naar de 10.000!
Omdat zomaarquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaa, het is aangekomen
Vraagje: was het zomaar, of was het voor de sponsorloop?
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het geld afgelopen dinsdag woensdag al overgemaakt Beeb....
Wowie, ik ga morgenochtend meteen mijn sponsorgeld storten, dan is het nóg meer, zij het datquote:Op woensdag 27 december 2006 02:45 schreef ElisaB het volgende:
Ow deary, deary people. Wat is het nou jammer dat ik schijnbaar de enige ben die nog wakker is. Nou ja, samen met in elk geval nog één user. En die user heeft zojuist gePMd / gePMt dat als alle sponsors hun woord houden, hij er persoonlijk voor zal zorgen dat we de ¤ 10.000 halen!
Hij heeft zelf al vast woord gehouden
Anoniem sponsort hij raptorix voor 50 x
En wat we dan nog te kort zouden komen, is als extra storting overgemaakt![]()
Een dikke kus voor I know who from I know where:![]()
![]()
we halen de ¤ 10.000
![]()
![]()
Jouw bedrag is déél van de ¤ 10.000. Samen met de andere 245 stortingenquote:Op woensdag 27 december 2006 03:19 schreef Sitethief het volgende:
Wowie, ik ga morgenochtend meteen mijn sponsorgeld storten, dan is het nóg meer, zij het dat
mijn bedrag in het niet valt bij 10.000, ach ja, alle steentjes dragen bij,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |