En zoals je ziet net probleemloos door de APKquote:Voertuigsoort Personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming VISA S6
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 652 cm3
Vermogen 23 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Niet geregistreerd
Massa leeg voertuig 725 kg
Laadvermogen N.v.t.
Toegestane Maximum massa voertuig 1.090 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM Niet geregistreerd
Datum eerste afgifte Nederland 14-10-1988
Datum eerste toelating 14-10-1988
Datum aanvang tenaamstelling 14-10-2006
Vervaldatum APK 21-11-2007
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 362 kg
- geremd 500 kg
Dat ie nog wel een paar jaar meekan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Sjechov het volgende:
Euh, wat versta jij onder voor dit bedrag in goede staat?
¤50 en de wielen vallen er nog niet onderuit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:31 schreef Sjechov het volgende:
Euh, wat versta jij onder voor dit bedrag in goede staat?
Zoiets dacht ik eerlijk gezegd ook inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:34 schreef existenz het volgende:
[..]
¤50 en de wielen vallen er nog niet onderuit.
De motor is vergelijkbaar met die van mij, en ik kan 130 (wind mee)quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, geen ChronoMet mijn Visa moet je niet hard willen
De top schijnt 120 te zijn!
(zal wel met wind in de rug zijn btw)
En hij was geen 50 euro maar 500
Met het dak OPEN haal je wel 150.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
De motor is vergelijkbaar met die van mij, en ik kan 130 (wind mee)
...
Misschien als ik een spinnaker op m'n eend zet, gaat ie nog harderquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met het dak OPEN haal je wel 150.
Als het maar hard genoeg waait.![]()
Een fiets heeft geen dak, geen motor, en geen fatsoenlijke stoelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had dan een fatsoenlijke fiets gekocht.
Dan komt ie met een spartamet thuisquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had dan een fatsoenlijke fiets gekocht.
21 man in een visa????quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:37 schreef Metalfreak het volgende:
Wel avontuurlijk zo'n auto
Mogen we proberen of ik mijn record van de middelbare met 21 man in een Visa nog kan evenaren?
Dat was proppen, niet tijdens het rijden hequote:
Precies, ik ben momenteel de hele Haynes (Citroën GS) aan het scannen. In mijn werkplaats staat een PC die ik zo naast de wagen kan zetten waar ik op dat moment mee bezig ben. (ook handig als MP3 speler trouwens)quote:Op woensdag 20 december 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil verzamletechnisch gezien ook echte papieren ewerkplaatshandboeken van de auto's die ik bezit. Alhoewel een PDFje ook erg top is, want er moet ook echt gewerkt worden natuurlijkDie boeken zijn niet voor de sier....
Hmmmm.... de mijne is ook uit 1988:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
Gaaf bakkie zo'n visa , ik vind deze er nog best goed uitzien voor zijn leeftijd
succes ermee
Wat dacht je van een mooie klassieker voor dagelijks gebruik die ik mooi opknap voor zo weinig mogelijk geld?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Sjaeck het volgende:
Wat is je bedoeling, het ding zo lang mogelijk rijdend houden voor zo min mogelijk geld, of het ding fatsoenlijk opknappen en er een klassieker van de (nabije) toekomst van maken?
Ohja sorry, ik bedoel natuurlijk "zij".quote:Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen haar op mn hoofd die er aan moet denken dat ze ooit naar Corus gaat.....
Je bent de tweede al.... En ik heb haar nog niet eensquote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef Sjaeck het volgende:
[..]
Ohja sorry, ik bedoel natuurlijk "zij".
Maar goed om te weten. Wellicht dat ik interesse heb als je haar over een tijdje gaat vervangen door een Niva..
existenz,quote:Op woensdag 20 december 2006 18:25 schreef existenz het volgende:
Alexxxx,
Ik heb nog steeds het idee bij dat soort auto's dat als onze hond er tegen aan pist, alles uit elkaar dondert.
Jij wintquote:Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent de tweede al.... En ik heb haar nog niet eens
[..]
existenz,
Ik heb nog steeds het idee dat als ik over je hond heen rijd, dat ie dan uit elkaar dondert.
Dat klopt ook. Dit soort wagens zijn dan ook wagens voor echter bikkels, lef-gosers, die-hards!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:25 schreef existenz het volgende:
Alexxxx,
Ik heb nog steeds het idee bij dat soort auto's dat als onze hond er tegen aan pist, alles uit elkaar dondert.
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Maikalo het volgende:
Ga je er zo'n plastic bak van maken? [afbeelding]
![]()
Ik zie geen startkabels, deken, thermoskan, gereedschapskist en andere dingen die je nodig hebt als ie ermee stoptquote:Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Gister wat spulletjes gekocht voor in de Visa.....
Dan moet je een bril kopen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zie geen startkabels, deken, thermoskan, gereedschapskist en andere dingen die je nodig hebt als ie ermee stopt
Dat is een opklapbare sneeuwschep. Op zich niet nodig, maar die zat in het winterpretpakket wat ik heb gekocht. En we hadden voor thuis nog geen sneeuwschep, dus dat was gewoon mooi meegenomen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Waar is die schep voor?
Om alle onderdelen die eraf vallen weer achterin te scheppen?![]()
quote:
Dat is niet alleen bij Citroën's zoquote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef patje74 het volgende:
Je PSU voor de beginnende Citroen-rijder is trouwens niet compleet zonder tie-wraps en tape. Vraag niet waarvoor je ze nodig zult hebben, maar geloof mij dat je er om zit te springen als je eens langs de kant staat!![]()
Gele lampen!quote:Op maandag 25 december 2006 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mis setje lampjes en zekeringen op die foto...
Ja, dat is m. Ik heb er een uit eind oktober 1988, dus veel nieuwer zul je ze niet tegen komenquote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
http://autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=28&cache=no
Is dit hem?
29,9s naar de honderd. Dan maakt ie dus gehakt van een 2cv![]()
1. FRLquote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef fathank het volgende:
Wat is FRL?
Dus jij vind een auto die met moeite naar de 80 rijd in de 3 en geen kracht heeft op de 4e versnelling weer niet meer op gang kan komen geweldig?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef mdeen het volgende:
Visadat doet me aan een mooi tripje herinneren.
We hadden zitten sleutelen aan de Hondekop 766. Vroeger, helemaal in het begin, toen hij net uit dienst was.
Vanuit Onnen moest er een aanhanger met onderdelen naar Meppel(?)/Hoogeveen(?), en dat ging met een Visa.
Visa vol met 4 of 5 personen, aanhanger (met huif) erachter en toen de autoweg op. Man man man dat was feest. 3e versnelling, gasgeven, dikke bak toeren en na veel persen en wurgen tegen de 80 km/h. Overschakelen naar de 4e versnelling, dat hield die Visa niet, dus de snelheid daalde weer. Bij 60 weer terug naar de 3... Wieieieieieieieie... naar de 80 en in de 4. Weer terug naar de 60 km/h. En zo ging dat maar door.
En het was donker en lichtelijk mistig. Nee, ik voelde me alleen veilig omdat er een dikke aanhanger met zware motoronderdelen achter hing.
Als we politie waren tegengekomen waren we nat geweest. Ik weet zeker dat die aanhanger zwaar overladen was (een tractiemotor weegt al veel, twee is nog erger).
Visa's zijn geweldige wagens![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Turquaz, dat jij het een kutbak vind is een van de groote complimenten die ik kan krijgen, dank je!
quote:
Turquaz, ik begrijp echt niet waarom je altijd loopt te kankeren over franse niet-japanse auto's.quote:
Turquaz, waar rij je zelf in?quote:Op maandag 25 december 2006 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou je het wel menen, als ik zei dat je voor dezelfde prijs een Civic uit 93 kon halen?
en dat je wagen ontiegelijk kk lelijk is, maar wel 2 bagage ruimtes zijn? En volgens mij mis je nog een paar cylinders? of spelen zij verstoppertje
![]()
![]()
In de gare grijze Nissan stationwagon van zn vaderquote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Turquaz, waar rij je zelf in?
Nee joh, een toffe sportauto van zijn vader.quote:Op maandag 25 december 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de gare grijze Nissan stationwagon van zn vader
Ik hoop het wel, staan al ritjes naar Den Haag, Eindhoven, Roermond en München geplannedquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef mien-moeke het volgende:
Toch vraag ik me af of zo'n apparaat wel enigzins comfortabel rijdt.![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 25 december 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de gare grijze Nissan stationwagon van zn vader
Autobahn!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, staan al ritjes naar Den Haag, Eindhoven, Roermond en München geplanned
Nog nieuwe auto onderdelen gehad van de kerstman?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik met 220 km/h achter een Vel Satis rijd, zal dat denk ik aan een sleepkabel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |