Ik zie geen startkabels, deken, thermoskan, gereedschapskist en andere dingen die je nodig hebt als ie ermee stoptquote:Op zondag 24 december 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Gister wat spulletjes gekocht voor in de Visa.....
Dan moet je een bril kopen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zie geen startkabels, deken, thermoskan, gereedschapskist en andere dingen die je nodig hebt als ie ermee stopt
Dat is een opklapbare sneeuwschep. Op zich niet nodig, maar die zat in het winterpretpakket wat ik heb gekocht. En we hadden voor thuis nog geen sneeuwschep, dus dat was gewoon mooi meegenomen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Waar is die schep voor?
Om alle onderdelen die eraf vallen weer achterin te scheppen?![]()
quote:
Dat is niet alleen bij Citroën's zoquote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef patje74 het volgende:
Je PSU voor de beginnende Citroen-rijder is trouwens niet compleet zonder tie-wraps en tape. Vraag niet waarvoor je ze nodig zult hebben, maar geloof mij dat je er om zit te springen als je eens langs de kant staat!![]()
Gele lampen!quote:Op maandag 25 december 2006 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik mis setje lampjes en zekeringen op die foto...
Ja, dat is m. Ik heb er een uit eind oktober 1988, dus veel nieuwer zul je ze niet tegen komenquote:Op maandag 25 december 2006 20:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
http://autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=28&cache=no
Is dit hem?
29,9s naar de honderd. Dan maakt ie dus gehakt van een 2cv![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |