1. FRLquote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef fathank het volgende:
Wat is FRL?
Dus jij vind een auto die met moeite naar de 80 rijd in de 3 en geen kracht heeft op de 4e versnelling weer niet meer op gang kan komen geweldig?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:53 schreef mdeen het volgende:
Visadat doet me aan een mooi tripje herinneren.
We hadden zitten sleutelen aan de Hondekop 766. Vroeger, helemaal in het begin, toen hij net uit dienst was.
Vanuit Onnen moest er een aanhanger met onderdelen naar Meppel(?)/Hoogeveen(?), en dat ging met een Visa.
Visa vol met 4 of 5 personen, aanhanger (met huif) erachter en toen de autoweg op. Man man man dat was feest. 3e versnelling, gasgeven, dikke bak toeren en na veel persen en wurgen tegen de 80 km/h. Overschakelen naar de 4e versnelling, dat hield die Visa niet, dus de snelheid daalde weer. Bij 60 weer terug naar de 3... Wieieieieieieieie... naar de 80 en in de 4. Weer terug naar de 60 km/h. En zo ging dat maar door.
En het was donker en lichtelijk mistig. Nee, ik voelde me alleen veilig omdat er een dikke aanhanger met zware motoronderdelen achter hing.
Als we politie waren tegengekomen waren we nat geweest. Ik weet zeker dat die aanhanger zwaar overladen was (een tractiemotor weegt al veel, twee is nog erger).
Visa's zijn geweldige wagens![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Turquaz, dat jij het een kutbak vind is een van de groote complimenten die ik kan krijgen, dank je!
quote:
Turquaz, ik begrijp echt niet waarom je altijd loopt te kankeren over franse niet-japanse auto's.quote:
Turquaz, waar rij je zelf in?quote:Op maandag 25 december 2006 22:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zou je het wel menen, als ik zei dat je voor dezelfde prijs een Civic uit 93 kon halen?
en dat je wagen ontiegelijk kk lelijk is, maar wel 2 bagage ruimtes zijn? En volgens mij mis je nog een paar cylinders? of spelen zij verstoppertje
![]()
![]()
In de gare grijze Nissan stationwagon van zn vaderquote:Op maandag 25 december 2006 23:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Turquaz, waar rij je zelf in?
Nee joh, een toffe sportauto van zijn vader.quote:Op maandag 25 december 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de gare grijze Nissan stationwagon van zn vader
Ik hoop het wel, staan al ritjes naar Den Haag, Eindhoven, Roermond en München geplannedquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef mien-moeke het volgende:
Toch vraag ik me af of zo'n apparaat wel enigzins comfortabel rijdt.![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 25 december 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de gare grijze Nissan stationwagon van zn vader
Autobahn!quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, staan al ritjes naar Den Haag, Eindhoven, Roermond en München geplanned
Nog nieuwe auto onderdelen gehad van de kerstman?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik met 220 km/h achter een Vel Satis rijd, zal dat denk ik aan een sleepkabel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |