abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 00:34:55 #26
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_44587435
Jij wilt ook een Niva
pi_44587752
Klopt, ik wil OOK een Niva

Hier een voorbeeld van een Visa met afwijkende kleuren voor de scharnierende delen
pi_44587986
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil verzamletechnisch gezien ook echte papieren ewerkplaatshandboeken van de auto's die ik bezit. Alhoewel een PDFje ook erg top is, want er moet ook echt gewerkt worden natuurlijk Die boeken zijn niet voor de sier....
Precies, ik ben momenteel de hele Haynes (Citroën GS) aan het scannen. In mijn werkplaats staat een PC die ik zo naast de wagen kan zetten waar ik op dat moment mee bezig ben. (ook handig als MP3 speler trouwens)
En ik heb liever een vet toetsenbord dan een vies boek.
  woensdag 20 december 2006 @ 09:33:10 #29
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44590388
Visa Heb een keer zo'n bakkie aan gort gescheurd. Dat ding was echt niet te stoppen. Het bleef maar gaan . Maar tof als je hem opknapt . Semi-klassieker imo
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_44597590
Gaaf bakkie zo'n visa , ik vind deze er nog best goed uitzien voor zijn leeftijd
succes ermee
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44598011
Leuk hoor een Visa, hadden mijn ouders vroeger ook. Hij ging 130 max.
Belangrijkste aandachtspuntje lijkt me wel de rottende portieren. Niet dat die roest doorvreet richting scharnieren en ze er opeens afvallen ofzo.

Maar veel plezier er mee iig

Al vraag ik me wel af of er op de schroot geen betere exemplaren voor minder geld te vinden zijn.
pi_44599418
quote:
Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
Gaaf bakkie zo'n visa , ik vind deze er nog best goed uitzien voor zijn leeftijd
succes ermee
Hmmmm.... de mijne is ook uit 1988:

Veel plezier, succes en veiligheid toegewenst TS!
pi_44600404
Superwagentje! Staat ook op mijn lijstje van eventuele eerste autootjes. Het kleurtje past er ook perfect bij, hoewel het idee van andere kleur deuren me minder aanstaat.
Wat is je bedoeling, het ding zo lang mogelijk rijdend houden voor zo min mogelijk geld, of het ding fatsoenlijk opknappen en er een klassieker van de (nabije) toekomst van maken?
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_44601863
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Sjaeck het volgende:
Wat is je bedoeling, het ding zo lang mogelijk rijdend houden voor zo min mogelijk geld, of het ding fatsoenlijk opknappen en er een klassieker van de (nabije) toekomst van maken?
Wat dacht je van een mooie klassieker voor dagelijks gebruik die ik mooi opknap voor zo weinig mogelijk geld?
pi_44603942
Hmja, ik vroeg impliciet of hij op de sloop eindigt als je er mee klaar bent, of dat de bedoeling is dat hij bewaard blijft voor het nageslacht. Ik hoop namelijk op het laatste.
Gefeliciteerd trouwens, en veel plezier ermee (en wees er voorzichtig mee ).
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
pi_44604100
Geen haar op mn hoofd die er aan moet denken dat ze ooit naar Corus gaat.....
  woensdag 20 december 2006 @ 17:52:43 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44604189
Oeh, deze ga ik volgen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44604949
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen haar op mn hoofd die er aan moet denken dat ze ooit naar Corus gaat.....
Ohja sorry, ik bedoel natuurlijk "zij".
Maar goed om te weten. Wellicht dat ik interesse heb als je haar over een tijdje gaat vervangen door een Niva..
pi_44604984
Alexxxx,

Ik heb nog steeds het idee bij dat soort auto's dat als onze hond er tegen aan pist, alles uit elkaar dondert.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44605429
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef Sjaeck het volgende:

[..]

Ohja sorry, ik bedoel natuurlijk "zij".
Maar goed om te weten. Wellicht dat ik interesse heb als je haar over een tijdje gaat vervangen door een Niva..
Je bent de tweede al.... En ik heb haar nog niet eens
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:25 schreef existenz het volgende:
Alexxxx,

Ik heb nog steeds het idee bij dat soort auto's dat als onze hond er tegen aan pist, alles uit elkaar dondert.
existenz,

Ik heb nog steeds het idee dat als ik over je hond heen rijd, dat ie dan uit elkaar dondert.
pi_44605568
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je bent de tweede al.... En ik heb haar nog niet eens
[..]

existenz,

Ik heb nog steeds het idee dat als ik over je hond heen rijd, dat ie dan uit elkaar dondert.
Jij wint
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_44605785
Gefeliciteerd! Mogen jullie twee nog vele gezellige avonden hebben
pi_44607519
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:25 schreef existenz het volgende:
Alexxxx,

Dat klopt ook. Dit soort wagens zijn dan ook wagens voor echter bikkels, lef-gosers, die-hards!
Maar niet aan beginnen existenz!
  woensdag 20 december 2006 @ 21:05:56 #44
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44609330
Ga je er zo'n plastic bak van maken?

"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_44609376
Nee, ik laat het plastic over aan de golfjes, kadettjes en CRXen
pi_44613801
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Maikalo het volgende:
Ga je er zo'n plastic bak van maken? [afbeelding]

Het is niet alleen lelijk,het is ook nog slecht gedaan ook.

Zouden die lui wel eens van vlakschuren gehoord hebben?
pi_44616465
Hey Alex, ik heb ook een jaar een Visa gehad! Ik had de 11E , of RE uitvoering... Mijn eerste auto .. Sniff .. ik mis hem nog steeds! Ik heb er best veel aan geklust, maar motorisch was er helemaal niets mis mee!

De grootste boosdoener voor de auto was de roest ... Motorklep, achterspatborden, en de deuren .. (allemaal!).. Welk dashboard heb je? Met die vage rechtopstaande cylinder? Of een 'relatief' normaal dashboard? Zorg even dat de lampjes weer werken (midden console) dat ziet er erg mooi uit!

De stoelen zitten héérlijk! Ik ben er mee naar Denemarken gereden, en 0,0 last van mijn rug gehad. Absoluut een succes! Die van mij was zuinig en lief Wel redelijk lawaaaaig

Als de deur niet meer goed sluit, hangt hij wat te laag. Je kunt het schanier een beetje stellen... Ik moest die van mij om de twee maand even een paar mm omhoog trekken (na een tijdje krijg je er handigheid in!). De achterramen zou ik niet te vaak open doen Voor je het weet zijn die blijvend open

Ik zou hier even rond vragen voor onderdelen : http://www.citroenvisaclub.nl/ Zijn vriendelijke mensen, en ik zou zeker lid worden!

Ik wens je veel plezier in deze auto, en weet dat de basis goed is! De 2 cilinder geeft een mooi geluid, hi verwacht alleen weinig snelheid van het beestje... Ik had de 1100cc 4 cilinder, die haalde 145 km/h! Das eng

Oja, als je ruitenwisser versleten is... Probeer geen nieuwe ruitenwisser voor het type Visa te vinden, gaat je niet lukken Maar er past prima 1tje van een BMW 5 serie uit 1999 op!

In ieder geval succes ermee! Visa's zijn lief!
pi_44632039
Ik heb een met het Peugeot dashboard, geen satteliet dus. En alle lampjes op de middenconsole doen het!

Lidmaatschap van de Visa club zit bij de auto. En snelheid? Ach, ik zit toch al graag tussen de vrachtwagens, en daar zla het op de snelweg ook wel op neerkomen....
pi_44633828
Visa dat doet me aan een mooi tripje herinneren.

We hadden zitten sleutelen aan de Hondekop 766. Vroeger, helemaal in het begin, toen hij net uit dienst was.
Vanuit Onnen moest er een aanhanger met onderdelen naar Meppel(?)/Hoogeveen(?), en dat ging met een Visa.
Visa vol met 4 of 5 personen, aanhanger (met huif) erachter en toen de autoweg op. Man man man dat was feest. 3e versnelling, gasgeven, dikke bak toeren en na veel persen en wurgen tegen de 80 km/h. Overschakelen naar de 4e versnelling, dat hield die Visa niet, dus de snelheid daalde weer. Bij 60 weer terug naar de 3... Wieieieieieieieie... naar de 80 en in de 4. Weer terug naar de 60 km/h. En zo ging dat maar door.
En het was donker en lichtelijk mistig. Nee, ik voelde me alleen veilig omdat er een dikke aanhanger met zware motoronderdelen achter hing.
Als we politie waren tegengekomen waren we nat geweest. Ik weet zeker dat die aanhanger zwaar overladen was (een tractiemotor weegt al veel, twee is nog erger).

Visa's zijn geweldige wagens
pi_44637455
Vandaag heb ik mijn rijbewijs van het gemeentehuis gehaald. Ze is nu ook verzekerd, zonet online geregeld. Meteen ook maar lid geworden van de ANWB (Wegenwacht Nederlandservice). Je weet nooit wat er gebeurt onderweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')