Hey Alex, ik heb ook een jaar een Visa gehad! Ik had de 11E , of RE uitvoering... Mijn eerste auto .. Sniff .. ik mis hem nog steeds! Ik heb er best veel aan geklust, maar motorisch was er helemaal niets mis mee!
De grootste boosdoener voor de auto was de roest ... Motorklep, achterspatborden, en de deuren .. (allemaal!).. Welk dashboard heb je? Met die vage rechtopstaande cylinder? Of een 'relatief' normaal dashboard? Zorg even dat de lampjes weer werken (midden console) dat ziet er erg mooi uit!
De stoelen zitten héérlijk! Ik ben er mee naar Denemarken gereden, en 0,0 last van mijn rug gehad. Absoluut een succes! Die van mij was zuinig en lief
![]()
Wel redelijk lawaaaaig
![]()
Als de deur niet meer goed sluit, hangt hij wat te laag. Je kunt het schanier een beetje stellen... Ik moest die van mij om de twee maand even een paar mm omhoog trekken (na een tijdje krijg je er handigheid in!). De achterramen zou ik niet te vaak open doen
![]()
Voor je het weet zijn die blijvend open
![]()
Ik zou hier even rond vragen voor onderdelen :
http://www.citroenvisaclub.nl/ Zijn vriendelijke mensen, en ik zou zeker lid worden!
Ik wens je veel plezier in deze auto, en weet dat de basis goed is! De 2 cilinder geeft een mooi geluid, hi verwacht alleen weinig snelheid van het beestje... Ik had de 1100cc 4 cilinder, die haalde 145 km/h! Das eng
![]()
Oja, als je ruitenwisser versleten is... Probeer geen nieuwe ruitenwisser voor het type Visa te vinden, gaat je niet lukken
![]()
Maar er past prima 1tje van een BMW 5 serie uit 1999 op!
In ieder geval succes ermee! Visa's zijn lief!