Is een kwestie van wennen en van persoonlijke smaak. Ik vind dat er in de gameplay van de 360-versie wat meer diepgang zit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef Logitik het volgende:
Ik hoor altijd van die verhalen dan de PS2 versie beter zou zijn dan de 360 versie. Hoe komt dat?
Wij spelen (een vriend en ik) altijd PES6 op de 360.. maar wij vinden die echt heel erg vet!
Timen, timen en nog is timen. Alleen op X drukken is niet genoeg, je moet bij de voorzet al een pijltje al indrukken waar hij moet, vervolgens je aanvaller goed positioneren en dan goed timen op X drukken. Heel veel oefenen, eerste 25 wedstrijden krijg je het nog niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Logitik het volgende:
Ohw jah: nog een vraagje..
Hoe komt het toch altijd dat ik kopballen altijd mis? Daar bedoel ik mee, als ik een voorzet geef, en ik wil hem inkoppen.
Wat doe ik fout
Oppervlakkige mensen die het spel 2 seconden hebben gespeeld. De Xbox-360 versie mist wat functies(beperkte edit, minder stadions en geen replay's saven) die de PS2 wel heeft. Maar als je het wat langer speelt dan zie je dat de Xbox360 enorm superieur is qua graphics, geluid en gameplayquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef Logitik het volgende:
Ik hoor altijd van die verhalen dan de PS2 versie beter zou zijn dan de 360 versie. Hoe komt dat?
Wij spelen (een vriend en ik) altijd PES6 op de 360.. maar wij vinden die echt heel erg vet!
Zelf vind ik de PS2 versie ook beter dan de X360 versie. Maar dat is inderdaad een kwestie van smaeck.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:50 schreef Logitik het volgende:
Thanks! Als dat zo is dan ga ik vandaag de PC versie halen. Kom ik jullie binnenkort online wel tegen om even een pak slaag te halenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:45 schreef jpg97 het volgende:
Volgens mij zit er geen verschil in de PS2 en PC, en kun je zelfs met je PS2 online tegen PC spelers spelen en andersom!
Geef maar door. Dan zet ik 'm er even in.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:27 schreef jpg97 het volgende:
En mijn Live Tag staat weer niet in de OP
Gamertag PieAir, platform X360.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geef maar door. Dan zet ik 'm er even in.
Aangepast.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gamertag PieAir, platform X360.
Favo teams: Clubs - Barca, Real Madrid, Lyon // Landen - Engeland, Nederland
Wie nietquote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja kun je er ook even bijzetten dat ik inter-hoeren en Adriano-hoeren haat ?
Ja, dat is ook mijn nieuwe "aanpak". Kiest iemand Inter of Brazilie, dan kies ik die ook. Staat 't ze niet aan dan gaan ze er maar uit.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gisteren nam iemand 2x Brazilie en 1x Inter, ik deed gewoon hetzelfde. En won.![]()
Kansloos, maar ja, ik word schijtziek van die Brazilie en Inter figuren, dus pak ze gewoon met gelijke munt terug. Dan maar Brazilie vs Brazilie en Inter vs Inter. Natuurlijk speel ik ook gewoon met mijn eigen team (Villarreal) tegen Brazilie en Inter, maar eens in de zoveel tijd is het wel leuk om ze zo te pakken.
Heb je wel gewonnen?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een of andere gast uit Kuwait, WTF die gast lagde als de neten. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. De wedstrijd was een en al schelden, we lagen elkaar niet echt. Wat wil je met al die lag.![]()
0-1 verloren in extra tijd. Ik zat ondertussen ook al weer De Gouden Kooi te kijken.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:02 schreef Deefje het volgende:
Heb je wel gewonnen?
Ik heb de laatste tijd om een of andere rede heel veel moeite om goed te spelen tegen Man. United. Die verrekte van der Sar die er op doel staat helpt daar ook niet echt aan mee. Die gast keept echt goed.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef jpg97 het volgende:
Ik weiger die teams Pertinent
Met Engeland heb ik trouwens wel vaak van Brazilië gewonnen. Alleen dat Inter hangt me de keel uit
Ja die Sar keept geweldig in dit spel. Eigenlijk moet je een team maken met VD Sar op doel en adrian-ho in de spitsquote:Op woensdag 20 december 2006 21:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd om een of andere rede heel veel moeite om goed te spelen tegen Man. United. Die verrekte van der Sar die er op doel staat helpt daar ook niet echt aan mee. Die gast keept echt goed.
Oh daar ben ik snel klaar mee. Ik ga op het team staan welke ik normaliter wil kiezen ( PSV ofzo ) en als ze dan Inter nemen, schakel ik over naar Brazilië!!11!!EINZ!11!!ONE!!RAIUNO!!!PWNOMFGLOLLERCOPTERSTFUN00B!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Frasier het volgende:
Zijn er mensen hier die NIET met Inter spelen? Net 5 keer een game gestart (en uiteraard geannuleerd) en allemaal kozen ze Inter.
quote:1. Bal afleggen op een medespeler en langs de keeper tikken
2. Voorzet vanaf de zijkant en inkoppen
3. 1 op 1 op de keeper afrennen en dan rammen die bal
4. Afstandsschot vlak buiten de 16
5. Vrije trap
Ik speel 98% met valencia, de laatste tijd kijk ik wel als iemand vet goede stats heeft, als ie dan brazilie neemt dan pik ik wel ff frankrijk, die vind ik zelf btr dan brazilie en dan ff z'n ass kicken.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Frasier het volgende:
Zijn er mensen hier die NIET met Inter spelen? Net 5 keer een game gestart (en uiteraard geannuleerd) en allemaal kozen ze Inter.
Whehe, zo'n gast ging net supersnel naar Manchester United waar ik graag mee speel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:56 schreef VoreG het volgende:
Ik heb nooit dat ik met Adriano alles scoor?
Best aardig jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:40 schreef Feen het volgende:
FF de Topic Titel eer aangedaan!
http://www.youtube.com/watch?v=GTaIj7h303E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |