Wel als je bedenkt dat ie niet eens een nieuwe X360 kon kopen, nadat deze gejat was. En er notabene zelfs een bedelaarsactie opgezet werd...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat moet je niet erbij zeggen![]()
Klopt met Sinterklaas heb ik nog pepernoten in zijn bakje gegooid!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:08 schreef devv05 het volgende:
Schijnt dat ie ook een paar weken lang elke middag bij de uitgang van een supermarkt heeft gezeten
vind je het heel gek met een pre-alpha-buildquote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Halo 3 ziet er (nog) niet uit.
Full HD zie ik niet snel gebeuren maar iig dat de HD-Ready tv's flink in prijs gaan dalen, medio volgend jaar komt de eerste lichting full-HD-TV's en dan zullen de HD-Ready's wel wat in prijs gaan doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die nog zonder HDTV zitten (arme stakkers)
Vanaf volgend jaar moet ie voor iedereen betaalbaar worden, als we enkele fabrikanten van HDTV's moeten geloven. Zie hier
32-inch HDTV voor 500/600 euro?
Laat die gozer tochquote:Op woensdag 20 december 2006 14:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hij kan met moeite een nieuwe 360 kopen, dus zo'n tv lijkt me iets teveel van 't goeie van 'm.
Zat dingen die je daar aan kan doen hoor. Je kan je huis net zo goed beveiligen als een bank hoor. Maar je verwacht niet dat dat nodig is.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Laat die gozer toch, hij kon er toch niets aan doen dat hij gestolen werd
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
Vanaf volgend jaar moet ie voor iedereen betaalbaar worden, als we enkele fabrikanten van HDTV's moeten geloven. Zie hier
Kwestie van tijdquote:Op woensdag 20 december 2006 16:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik hoop hetKan het wel betalen, maar heb het er niet voor over
Gezien de kabeltv nog steeds grotendeels in PAL 4:3 uitgezonden wordt....
En dan praat je over hang & sluitwerk ter waarde van een mooie plasma-tv.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zat dingen die je daar aan kan doen hoor. Je kan je huis net zo goed beveiligen als een bank hoor. Maar je verwacht niet dat dat nodig is.
Ook is het niet echt makkelijk als je een kwartier bezig bent met het openen van je deur.
WAREZ!!!111quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[ontopic]
Novadrome eens aan het binnenhalen... zodadelijk eens kijken wat het is
Viva Pinata/Gears of War/PES 6/Call of Duty 3 zijn allemaal topgames van de laatste maand. Moet natuurlijk wel je genre zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:35 schreef Leonos het volgende:
Ik krijg zondag RSV maar nu is mijn vraag is er nog een spel wat ik 100% moet hebben en dus super geweldig enzo is?
Want die haal ik er dan ook nog even bij
Owquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:11 schreef Boef het volgende:
[..]
Hiero, Rockstar Table Tennis voor ¤22,49
En dat is inclusief verzendkosten.
Ik zou eerst voor GoW gaan. Die is niet voor niks al 2 miljoen keer verkocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Viva Pinata/Gears of War/PES 6/Call of Duty 3 zijn allemaal topgames van de laatste maand. Moet natuurlijk wel je genre zijn.
Absoluut geen Superman Returns in het donker! The Darkness lijkt me echt een zeer vette game. Zie een video van de game hierquote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef Ron.666 het volgende:
Ik zie net dat "The Darkness" tegelijkertijd uit komt met Lost Planet. Als ik me niet vergis was deze game van de makers van Riddick... en dat was al een erg sterke shooter. Dit leek me dan ook wel een goede game, maar ik hoor de laatste tijd er weinig over. Is er al wat meer over bekend qua gameplay? Is het een goede game? Of is het een Superman Returns 2. In het donker.
Volgens Play dus wel... Maar volgens tothegame.com wordt het inderdaad april 2007. Dat zou wel een boel verklaren.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Alleen no way dat ie in januari al komt.
HD readyquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
oe... vertel! Riddick was geweldig!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef Ron.666 het volgende:
Als ik me niet vergis was deze game van de makers van Riddick...
Vond het geen ruk aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Novadrome eens aan het binnenhalen... zodadelijk eens kijken wat het is
Viel me ook tegen, zeker niet leuk genoeg om te kopen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond het geen ruk aan.
Had wat anders verwacht.![]()
Same here... trial 5 minuten gespeeld en gedelete... Assault Heroes is leuker.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond het geen ruk aan.
Had wat anders verwacht.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Retarded het volgende:
oe... vertel! Riddick was geweldig!
Bron: Xboxgamingquote:Het Zweedse Starbreeze Studios heeft twee jaar geleden een naam voor zichzelf gemaakt met het geweldige Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Nu werken ze dus aan The Darkness, het game gebasseerd op de gelijknamige, snel aan populariteit winnende comicbookreeks. Hoofdrolspeler is ene Jackie Estacado, een jonge maffiahuurmoordernaar die in een bloedvete terechtkomt met zijn voormalige baas en oom. Jackie heeft echter een heel speciaal wapen achter de hand: hij is bezeten door een kwaadaardige kracht die de Darkness genoemd wordt en die hem voorzien van een hele reeks demonische krachten.
Dit ook de reden waarom ik heb besloten om nog even te wachten met een aankoop van een HD tvquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
Who the f*ck is Xboxgaming ?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
[..]
Bron: Xboxgaming
Maar echt positief zijn ze niet over de titel![]()
Officieel PlayStation Magazine.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Who the f*ck is Xboxgaming ?Maar goed ik heb alle vertrouwen in de ontwikkelaars van de geweldige Cronicles of the Riddick. In OPM waren ze in ieder geval over het spel te spreken
![]()
Altijd betrouwbaarder dan een josti sitequote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Officieel PlayStation Magazine.
Beter wachten we het oordeel van de PU af dat is het enige ware magazine!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd betrouwbaarder dan een josti siteSerieus de preview van OPM klinkt al stukken geloofwaardig dan die van Xboxgaming. Zij hebben de ontwikkelaar bezocht en hebben hier uitgebreid verslag van gedaan. Het spel zal overigens ook op de PS3 verschijnen, maar ik ga voor de 360 versie.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter wachten we het oordeel van de PU af dat is het enige ware magazine!![]()
PU stel ik zo'n beetje gelijk aan de TMF/breezer jeugd.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter wachten we het oordeel van de PU af dat is het enige ware magazine!![]()
Welke game?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
iemand zni om te game
Jij bent de stakker hier als je het mij vraagt, kep nu al bijna 2 jaar een HDready tv, als de Full HD schermen betaal worden koop ik die ook gewoon, alleen jij hebt nu met je crt scherm zitten xboxen en films kijken, terwijl films kijken bij lange na niet zo'n groot verschil heeft tussen 720 en 1080p, geloof mij, ZO groot is dat verschil niet. Het verschil tussen een CRT scherm en een HD-ready tv op 720p is veel groter.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
HD readystakkers die dat hebben... sure, icm een Xbox 360 ziet het er allemaal leuker uit. Maar als je zo'n filmfanaat bent als ik dan wil je alleen de beste beeldkwaliteit en een goede CRT doet het dan nog steeds veeeeel beter. Volgend jaar zomer komt er een Full HD hiero
poeh poehquote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
HD readystakkers die dat hebben... sure, icm een Xbox 360 ziet het er allemaal leuker uit. Maar als je zo'n filmfanaat bent als ik dan wil je alleen de beste beeldkwaliteit en een goede CRT doet het dan nog steeds veeeeel beter. Volgend jaar zomer komt er een Full HD hiero
Stakkers die veel films kijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al een keer gehad en ik kan je verzekren dat het er bij mijn lcd beter uitziet dan mn oude CRTquote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Hoop dat het idd ogeschroeft gaat worden want de AI is zwaar wwaardeloos..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Absoluut geen Superman Returns in het donker! The Darkness lijkt me echt een zeer vette game. Zie een video van de game hier
Alleen no way dat ie in januari al komt.
Ja tuurlijk, het is altijd die discussie, terwijl die gasten gewoon niet weten wat ze missen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Gevoelige snaar hier hoor bij de HD tv bezitters![]()
Zou ook echt nooit meer terug willen
MOOI, HOUDEN ZO!! Gezeik om een stel tv's hier altijdquote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is altijd die discussie, terwijl die gasten gewoon niet weten wat ze missen.
NEEM MIJN TV NIET IN DE ZEIK JA!!!DAN HEB JE GROOOOOOTE PROBLEMEN!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
MOOI, HOUDEN ZO!! Gezeik om een stel tv's hier altijd
mond gijs !quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een HDTV halen Gijsquote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
Samsung FTW!!!11!!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens .. als de prijzen nog 25% dalen... eerder vind ik het gewoon BS en kan het geld beter besteden.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een HDTV halen Gijs
Ik was gister in de MM, en daar stond een Sony Bravia Full HD, maar damnnn wat een beeld zeg, echt superstrak. Maar goed, was maar 5999 euro.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Overrated.. Leuke recalme's maar daar houd het ook op:P
Is niks aan joh, je kan veel beter GoW blijven spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Maar niemand die star trek heeft?
Jij hebt `m? waar baseer jij je mening op ? Ik heb `m zelf namelijk en hij is briljantquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Overrated.. Leuke recalme's maar daar houd het ook op:P
Ik denk dat ik online GoW over een jaar nog steeds speel. niet zo vaak, maar die gaat er dan zeker nog weleens in. net zoals ik nu nog weleens een potje doe boksen met fight night.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is niks aan joh, je kan veel beter GoW blijven spelen.
Ik ken het hele spel niet...
Ik heb dezelfde en ik sluit me hierbij helemaal aan. Heerlijke TV.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Jij hebt `m? waar baseer jij je mening op ? Ik heb `m zelf namelijk en hij is briljant
Ik heb m nog nooit gezien.. ik lul maar watquote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij hebt `m? waar baseer jij je mening op ? Ik heb `m zelf namelijk en hij is briljant
Dan had je die post niet moeten maken, want nou wordt Mirai bekent. (iig in dit topic)quote:Op donderdag 21 december 2006 11:53 schreef koentje.k het volgende:
Ik heb voor 650euro een 32" Mirai LCD gekocht en ben zo tevreden dat ik geen bekend merk meer wil.
![]()
![]()
![]()
360 - VGA
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens .. als de prijzen nog 25% dalen... eerder vind ik het gewoon BS en kan het geld beter besteden.
Star trek heeft achievements hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is niks aan joh, je kan veel beter GoW blijven spelen.
Ik ken het hele spel niet...
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En bovendien schiet ik mensen toch wel mol, HD of niet
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Star trek heeft achievements hoor!
Dan ga je molquote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef bigore het volgende:
Dus als je schiet, word ik een mol?
Je kunt al super veel met een HDTV!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies dat heb ik dus ook.
Ik ga niet alleen voor mijn 360 een HD tv kopen omdat de graphics dan iets beter worden.
Dan wacht ik liever tot de prijzen dalen en er meer dingen komen waarbij ik gebruik kan maken van HD.
Zoals TV zenders van mij part.
En bovendien schiet ik mensen toch wel mol, HD of niet
De "harige meisjes" die koentje.k mee naar huis neemt zullen hem wel wijsmaken dat ze een groot uitgevallen clitoris hebben.quote:
LCD tv van het jaar. Alle winnaars:quote:
Koentje pestenquote:LCD TV Sony KDL-32V2000
HIGH-END LCD TV Philips 37PF9731D
PLASMA TV LG 42PC1RR
HIGH-END PLASMA TV Panasonic VIERA TH-50PV600/PX600E
Damn tof!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Goed nieuws. Ik heb zo'n idee dat ik een Xbox 360 van vriendlief krijg
![]()
.
Dude, meer chicks op Xbox 360 betekend MEER CHICKS OP LIVE!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, mijn dag kan niet meer stuk nu!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dude, meer chicks op Xbox 360 betekend MEER CHICKS OP LIVE!
Wtf heeft dat met gamen te makenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Van ijsmeis heb ik het meeste wel gezien geloof ik
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Van ijsmeis heb ik het meeste wel gezien geloof ik
=makkelijk punten scorenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dude, meer chicks op Xbox 360 betekend MEER CHICKS OP LIVE!
Welke spel?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:13 schreef koentje.k het volgende:
Ik heb een aantal mensen al een berichtje gestuurd maar voor de gene die nog niet in mn lijst staan:
Ik ga vanavond wegens groot succes weer hostenRond half 8 bgin ik. Wil je meedoen zorg dat je gelijk reageert op mn invite zodat we elkaar de hele avond kunnen horen.
Sta ik nog niet in je lijst maar wil je wel mee knallen?
Voeg me toe: Koentje NL
Game on!
En lekker fappen terwijl je Uno met ze speelt.quote:
Als ik gears ga doen wordt het toch ranked. Anders is het zo zinloos killen.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:13 schreef koentje.k het volgende:
Ik heb een aantal mensen al een berichtje gestuurd maar voor de gene die nog niet in mn lijst staan:
Ik ga vanavond wegens groot succes weer hostenRond half 8 bgin ik. Wil je meedoen zorg dat je gelijk reageert op mn invite zodat we elkaar de hele avond kunnen horen.
Sta ik nog niet in je lijst maar wil je wel mee knallen?
Voeg me toe: Koentje NL
Game on!
dat wil ik ook wel hosten... Dan stuur ik iedereen een berichtje via de computer.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik gears ga doen wordt het toch ranked. Anders is het zo zinloos killen.
geen probleem:P Ik moet nog alle achievments dusquote:Op donderdag 21 december 2006 16:08 schreef bigore het volgende:
[..]
als je nou gewoon een ranked match host, en we zoeken allemaal naar jouw naam ,is nog beter
Ja, stel je voor dat je speelt voor de lolquote:Op donderdag 21 december 2006 15:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik gears ga doen wordt het toch ranked. Anders is het zo zinloos killen.
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je speelt voor de lol
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
hehe..quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alsof winnen noodzakelijk is voor funquote:Op donderdag 21 december 2006 16:41 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
hehe..
Maar als je wint in een ranked match heb je toch ook lol![]()
Zonde van mijn tijd, ik moet nog zoveel spellen spelen (lees: achievements halen) dat ik geen tijd heb voor lol.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:48 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Alsof winnen noodzakelijk is voor fun![]()
Sarcastisch bedoeld?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd, ik moet nog zoveel spellen spelen (lees: achievements halen) dat ik geen tijd heb voor lol.
Dus achievements halen is eigenlijk je baan?quote:Op donderdag 21 december 2006 16:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zonde van mijn tijd, ik moet nog zoveel spellen spelen (lees: achievements halen) dat ik geen tijd heb voor lol.
quote:SEGA ANNOUNCES VIRTUA FIGHTER 5 FOR XBOX 360
Premiere Fighting Game Franchise Makes First Appearance on Microsoft’s Next Generation Videogame Console
STOCKHOLM, SWEDEN (December 21, 2006) – SEGA of America, Inc. and SEGA Europe Ltd. today announced that the highly anticipated arcade fighting game, Virtua Fighter™ 5, will make its way onto the Xbox 360™ video game and entertainment system. Virtua Fighter™ 5 is scheduled for release on Xbox 360™ in North America and in Europe during late summer 2007. The game will also be available for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system on February 20th, 2007 in North America and will be available in Europe simultaneously with the system’s launch in March 2007.
“Those people lucky enough to have already played Virtua Fighter™ 5 will know that it’s laid the foundations to become the clear benchmark for fighting games on all next generation consoles”, said Matt Woodley, Creative Director, SEGA Publishing Europe Ltd. “Bringing Virtua Fighter™ 5 to the Xbox 360™ offers us a platform with power to handle the astonishing visuals, the complex and varied fighting styles of all the customisable characters and will undoubtedly put Virtua Fighter™ 5 into the hands of a gaming audience craving for a highly polished and credible fighting game.”
Virtua Fighter™ 5 features beautifully detailed stages from around the world where players face off in fast-moving martial arts battles against one of 17 characters. Two lively new characters join the elite group of fighters, adding two new unique fighting styles for players to try and master. With more skill and strategy than ever before, players are also given the opportunity to learn and employ the new “Offensive Move” technique to take down their opponents from different angles, adding a new dimension to the game and something for both new and old fans to master. Virtua Fighter™ 5 also includes the ability to customise characters by selecting from four base costumes and a wide range of unlockable accessories and earnable items. As players win more tournaments they will not only earn costumes and accessories, but also prizes and in-game money that will allow them to buy items from the in-game shop.
“The Virtua Fighter™ series from SEGA has one of the most prestigious histories in video games,” said Jeff Bell, corporate vice president of global marketing for the Interactive Entertainment Business at Microsoft. “It’s a franchise that has grown an army of loyal fans both in arcades and on consoles worldwide, and is consistently rated extremely high by the media. Fighting game fans have been hungry for Virtua Fighter™ 5 and we can now proudly deliver this game with SEGA to Xbox 360 gamers around the world.”
Developed by the highly renowned Tokyo based development team, AM R&D Development No.2, Virtua Fighter™ 5 for the Xbox 360™ will be available across Europe and North America during late summer 2007.
Ja en nee,quote:
PS3 gaat toch wel een succes worden, en frankly, ik hope ut, want hoe meer concurrentie hoe beter, des te meer MS hun best doet voor de opvolger.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
PS3 verliest bijna exclusives met de dag
Marktleider in Japan zeker. Maar ja, Japan hequote:Op donderdag 21 december 2006 17:47 schreef devv05 het volgende:
Yup, PS3 wordt zeker marktleider, maar dat betekent niet dat het een betere console isMaar inderdaad, concurrentie is belangrijk, houdt Microsoft scherp voor de Xbox 720.
DS is dan ook een handheld, geen console. Prijsverschil enzo, gemak, go anywhere enz. Spelen een hoop factoren in mee.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef Retuobak het volgende:
DS geeft alle home consoles in Japan zonder uitzondering een dermate hard pak slaag dat ze relatief gezien insignificant worden.
Het verschil is insignificant wanneer hij aanwijsbaar marktaandeel wegsnoept bij de concurrentie.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:51 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
DS is dan ook een handheld, geen console. Prijsverschil enzo, gemak, go anywhere enz. Spelen een hoop factoren in mee.
Joh als ik met 8 vrienden in een lobby kan gamen heb ik meer lol dan in mijn eentje ranked spelen, bel MS anders even of ze naar een baan voor je hebben als achievementhoerquote:Op donderdag 21 december 2006 17:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja en nee,
Ik speel wel voor de lol, maar toch ook voor de achievements. En als ik in een player match dood ben ben ik me altijd aan het afvragen waarom ik niet ranked aan het spelen ben.
Mjah, zit je dan, full HD en verder alleen DVD's die een resolutie van 720x576quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Waar vind jij dat een goede CRT nog steeds beter is?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Tja, liever nu voor 20 euro dan in begin voor 50 euroquote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent er lekker op tijd bij steeds
Hij moet wachten op ze Stufiquote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je bent er lekker op tijd bij steeds
stufi? MBO is toch geen studie? Hell, HBO is dat al amper (en ik kan het weten).quote:
Ik doe nu best een lastig MBO opleiding niv 4, wat eigenlijk gewoon HBO is johquote:Op donderdag 21 december 2006 19:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
stufi? MBO is toch geen studie? Hell, HBO is dat al amper (en ik kan het weten).
Maar goed, vrede op aarde enzo!
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik doe nu best een lastig MBO opleiding niv 4, wat eigenlijk gewoon HBO is joh![]()
You fuckin' wish!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik doe nu best een lastig MBO opleiding niv 4, wat eigenlijk gewoon HBO is joh![]()
Is wel zo, Nieuwe opleiding is het, en is eigenlijk gewoon HBOquote:
Heb aanvullende beurs gekozenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:40 schreef Jasza het volgende:
Jorien hoe de fock krijg jij 394 euro voor je stufi
Maargoed, iemand die hier Xbox live via de creditcard doet?
Welke opleiding?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Is wel zo, Nieuwe opleiding is het, en is eigenlijk gewoon HBO
[..]
Heb aanvullende beurs gekozen
Koop er soms games voor,quote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Welke opleiding?Nou ben ik toch nieuwsgierig.
En opzich zou ik geen aanvullende beurs doen voor een MBO? Wat betaal je nou voor school dan? Schoolgeld is sowieso al lager, boeken hoef je amper te kopen en scripties uitprinten en dergelijke zit er ook niet in omdat je die niet hebt op het MBO. Koop je daar de laatste games van?![]()
Either way, 20 eu voor Gears is niet slecht hoor.
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |