Hij kan met moeite een nieuwe 360 kopen, dus zo'n tv lijkt me iets teveel van 't goeie van 'm.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat moet je niet erbij zeggen![]()
Wel als je bedenkt dat ie niet eens een nieuwe X360 kon kopen, nadat deze gejat was. En er notabene zelfs een bedelaarsactie opgezet werd...quote:Op woensdag 20 december 2006 14:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat moet je niet erbij zeggen![]()
Klopt met Sinterklaas heb ik nog pepernoten in zijn bakje gegooid!quote:Op woensdag 20 december 2006 15:08 schreef devv05 het volgende:
Schijnt dat ie ook een paar weken lang elke middag bij de uitgang van een supermarkt heeft gezeten
vind je het heel gek met een pre-alpha-buildquote:Op woensdag 20 december 2006 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Halo 3 ziet er (nog) niet uit.
Full HD zie ik niet snel gebeuren maar iig dat de HD-Ready tv's flink in prijs gaan dalen, medio volgend jaar komt de eerste lichting full-HD-TV's en dan zullen de HD-Ready's wel wat in prijs gaan doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
Voor degene die nog zonder HDTV zitten (arme stakkers)
Vanaf volgend jaar moet ie voor iedereen betaalbaar worden, als we enkele fabrikanten van HDTV's moeten geloven. Zie hier
32-inch HDTV voor 500/600 euro?
Laat die gozer tochquote:Op woensdag 20 december 2006 14:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hij kan met moeite een nieuwe 360 kopen, dus zo'n tv lijkt me iets teveel van 't goeie van 'm.
Zat dingen die je daar aan kan doen hoor. Je kan je huis net zo goed beveiligen als een bank hoor. Maar je verwacht niet dat dat nodig is.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Laat die gozer toch, hij kon er toch niets aan doen dat hij gestolen werd
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
Vanaf volgend jaar moet ie voor iedereen betaalbaar worden, als we enkele fabrikanten van HDTV's moeten geloven. Zie hier
Kwestie van tijdquote:Op woensdag 20 december 2006 16:21 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik hoop hetKan het wel betalen, maar heb het er niet voor over
Gezien de kabeltv nog steeds grotendeels in PAL 4:3 uitgezonden wordt....
En dan praat je over hang & sluitwerk ter waarde van een mooie plasma-tv.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zat dingen die je daar aan kan doen hoor. Je kan je huis net zo goed beveiligen als een bank hoor. Maar je verwacht niet dat dat nodig is.
Ook is het niet echt makkelijk als je een kwartier bezig bent met het openen van je deur.
WAREZ!!!111quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[ontopic]
Novadrome eens aan het binnenhalen... zodadelijk eens kijken wat het is
Viva Pinata/Gears of War/PES 6/Call of Duty 3 zijn allemaal topgames van de laatste maand. Moet natuurlijk wel je genre zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:35 schreef Leonos het volgende:
Ik krijg zondag RSV maar nu is mijn vraag is er nog een spel wat ik 100% moet hebben en dus super geweldig enzo is?
Want die haal ik er dan ook nog even bij
Owquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:11 schreef Boef het volgende:
[..]
Hiero, Rockstar Table Tennis voor ¤22,49
En dat is inclusief verzendkosten.
Ik zou eerst voor GoW gaan. Die is niet voor niks al 2 miljoen keer verkocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Viva Pinata/Gears of War/PES 6/Call of Duty 3 zijn allemaal topgames van de laatste maand. Moet natuurlijk wel je genre zijn.
Absoluut geen Superman Returns in het donker! The Darkness lijkt me echt een zeer vette game. Zie een video van de game hierquote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef Ron.666 het volgende:
Ik zie net dat "The Darkness" tegelijkertijd uit komt met Lost Planet. Als ik me niet vergis was deze game van de makers van Riddick... en dat was al een erg sterke shooter. Dit leek me dan ook wel een goede game, maar ik hoor de laatste tijd er weinig over. Is er al wat meer over bekend qua gameplay? Is het een goede game? Of is het een Superman Returns 2. In het donker.
Volgens Play dus wel... Maar volgens tothegame.com wordt het inderdaad april 2007. Dat zou wel een boel verklaren.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
Alleen no way dat ie in januari al komt.
HD readyquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
oe... vertel! Riddick was geweldig!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:56 schreef Ron.666 het volgende:
Als ik me niet vergis was deze game van de makers van Riddick...
Vond het geen ruk aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Novadrome eens aan het binnenhalen... zodadelijk eens kijken wat het is
Viel me ook tegen, zeker niet leuk genoeg om te kopen.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond het geen ruk aan.
Had wat anders verwacht.![]()
Same here... trial 5 minuten gespeeld en gedelete... Assault Heroes is leuker.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:43 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vond het geen ruk aan.
Had wat anders verwacht.![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:16 schreef Retarded het volgende:
oe... vertel! Riddick was geweldig!
Bron: Xboxgamingquote:Het Zweedse Starbreeze Studios heeft twee jaar geleden een naam voor zichzelf gemaakt met het geweldige Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. Nu werken ze dus aan The Darkness, het game gebasseerd op de gelijknamige, snel aan populariteit winnende comicbookreeks. Hoofdrolspeler is ene Jackie Estacado, een jonge maffiahuurmoordernaar die in een bloedvete terechtkomt met zijn voormalige baas en oom. Jackie heeft echter een heel speciaal wapen achter de hand: hij is bezeten door een kwaadaardige kracht die de Darkness genoemd wordt en die hem voorzien van een hele reeks demonische krachten.
Dit ook de reden waarom ik heb besloten om nog even te wachten met een aankoop van een HD tvquote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
Who the f*ck is Xboxgaming ?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:44 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
[..]
Bron: Xboxgaming
Maar echt positief zijn ze niet over de titel![]()
Officieel PlayStation Magazine.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Who the f*ck is Xboxgaming ?Maar goed ik heb alle vertrouwen in de ontwikkelaars van de geweldige Cronicles of the Riddick. In OPM waren ze in ieder geval over het spel te spreken
![]()
Altijd betrouwbaarder dan een josti sitequote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Officieel PlayStation Magazine.
Beter wachten we het oordeel van de PU af dat is het enige ware magazine!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Altijd betrouwbaarder dan een josti siteSerieus de preview van OPM klinkt al stukken geloofwaardig dan die van Xboxgaming. Zij hebben de ontwikkelaar bezocht en hebben hier uitgebreid verslag van gedaan. Het spel zal overigens ook op de PS3 verschijnen, maar ik ga voor de 360 versie.
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter wachten we het oordeel van de PU af dat is het enige ware magazine!![]()
PU stel ik zo'n beetje gelijk aan de TMF/breezer jeugd.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Beter wachten we het oordeel van de PU af dat is het enige ware magazine!![]()
Welke game?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
iemand zni om te game
Jij bent de stakker hier als je het mij vraagt, kep nu al bijna 2 jaar een HDready tv, als de Full HD schermen betaal worden koop ik die ook gewoon, alleen jij hebt nu met je crt scherm zitten xboxen en films kijken, terwijl films kijken bij lange na niet zo'n groot verschil heeft tussen 720 en 1080p, geloof mij, ZO groot is dat verschil niet. Het verschil tussen een CRT scherm en een HD-ready tv op 720p is veel groter.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
HD readystakkers die dat hebben... sure, icm een Xbox 360 ziet het er allemaal leuker uit. Maar als je zo'n filmfanaat bent als ik dan wil je alleen de beste beeldkwaliteit en een goede CRT doet het dan nog steeds veeeeel beter. Volgend jaar zomer komt er een Full HD hiero
poeh poehquote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
HD readystakkers die dat hebben... sure, icm een Xbox 360 ziet het er allemaal leuker uit. Maar als je zo'n filmfanaat bent als ik dan wil je alleen de beste beeldkwaliteit en een goede CRT doet het dan nog steeds veeeeel beter. Volgend jaar zomer komt er een Full HD hiero
Stakkers die veel films kijkenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al een keer gehad en ik kan je verzekren dat het er bij mijn lcd beter uitziet dan mn oude CRTquote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |