I knowquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:18 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik "studeer"
Dewas vanwege je foto hoor(welke gewoon lachen is
), niet om je beroep af te zeiken
![]()
ja.. is nog een keer een kampioenschap geweest hier op fok ook..quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:29 schreef Boef het volgende:
Rockstar Table Tennis is nu al 22,50. Is dat wat?
En aan al die dingen heb jij nog steeds geen recht om het hele spel te beoordelen. ( Tenminste de manier waarop)quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:15 schreef TwyLight het volgende:
Daar erger ik me trouwens ook aan, mensen die gelijk reageren met "Je hebt de game al thuis" of "Je hebt hem al gespeeld?".
Er bestaan ook demo's, trailers, reviews en meer waar mensen hun meningen op baseren.
Dead rising is niets vergeleken met RSVquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef wc-eend het volgende:Ik krijg maybe met kerst dead rising of RSV
Dat was ik jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:38 schreef kepler het volgende:
ik zag in het vorige topic iemand klagen dat er niks uitkomt op de 360
Voorlopig moet ik november en december nog weg werken
Viva Pinata, Rainbow Six, Gears of War, FEAR en Call of Duty 3
*Hoopt dat het RSV wordt*quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef wc-eend het volgende:Ik krijg maybe met kerst dead rising of RSV
Dead Rising is geniaal man.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
*Hoopt dat het RSV wordt*
Dead Rising is doelloos en zo boring as hell![]()
Geniaal maar wel met een paar kleine storende dingen hoop wel op een deel 2quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dead Rising is geniaal man.
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dead Rising is geniaal man.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:09 schreef kepler het volgende:
Arcade-game Novadrome vanaf morgen op de marketplace
[afbeelding]
lijkt me best een leuke game
Ach veel soeps was er niet voor hun dit jaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dead Rising is Japanse game van het jaar
eyyy autootjesquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:09 schreef kepler het volgende:
Arcade-game Novadrome vanaf morgen op de marketplace
[afbeelding]
lijkt me best een leuke game
Japanse spellen op de 360 zijn op één hand te tellenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dead Rising is Japanse game van het jaar
Ach de Japanse PS3 en Wii games ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Japanse spellen op de 360 zijn op één hand te tellen, niet zo moeilijk dus
.
Ik weet niet hoeveel vingers jij aan je hand hebt hangen....quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:02 schreef WolfsNL het volgende:
[..]
Japanse spellen op de 360 zijn op één hand te tellen, niet zo moeilijk dus
.
Is N3 niet Koreaans?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vingers jij aan je hand hebt hangen....
http://www.xbox360achievements.org/home/games.php?type=Japanese
En daar staan titels als N3, DR, DOA4 en zo niet eens bij.
Ik heb hem na het spelen van de demo meteen gekocht, kreeg flashbacks naar Silk Worm op de Amiga met dit spel...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef Niek. het volgende:
Zijn er hier ook mensen die assault heroes hebben gekocht? vind demo wel leuk, is het hele spel wat?
Is hij goed/leuk?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb hem na het spelen van de demo meteen gekocht, kreeg flashbacks naar Silk Worm op de Amiga met dit spel...
Ik vind van wel, hou wel van top-down shooters en dit is volgens mij ook een leuke voor multiplayer.quote:
Ik zag net COD 2 in een kast liggenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef wc-eend het volgende:Ik krijg maybe met kerst dead rising of RSV
Waar danquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:29 schreef Boef het volgende:
Rockstar Table Tennis is nu al 22,50. Is dat wat?
Ik sluit me aan, ben behoorlijk verslaafd aan de game, heb op Hard zelfs 38e van de wereld gestaan. Als je erg into highscores bent is het een geweldige game, hij is weliswaar niet erg lang maar kent wel een verslavende werking, een beetje zoals Geometry Wars. Je GW skills komen sowieso van pas in deze game.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vind van wel, hou wel van top-down shooters en dit is volgens mij ook een leuke voor multiplayer.
Speelt lekker weg, graphics zijn leuk... de zelfmoordcommando's die op je af komen rennen maken een grappig geluid, en je hebt nukes en een gigantische mier als tussenbaas en dat alles in het eerste level al.
Mijn stem heeft het. En die arcade-game van morgen ziet er ook erg koopbaar uit.
Hiero, Rockstar Table Tennis voor ¤22,49quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:46 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waar dan
Ik zie hem overal voor een 35/39 euro ofzo liggen
Ik wil hem ook wel met je ruilen voor xbox 360 spel.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:11 schreef Boef het volgende:
[..]
Hiero, Rockstar Table Tennis voor ¤22,49
En dat is inclusief verzendkosten.
Is een vet spelquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik heb Kameo geruild voor King Kong
Ik heb nog maar 2 spellen, Gears of War en Viva Piñata, daar ben ik voorlopig nog niet mee klaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel met je ruilen voor xbox 360 spel.
Hmm dat had ik ook bij Dead Rising...quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:59 schreef =HellFire= het volgende:
Heb Lost Planet preview en ik vind hem helaas tot nu toe tegenvallen.De demo vond ik vetter vreemd genoeg. Maar ff verder spelen. Animaties zijn wel enorm goed.
Uhu kwalitatief ijzersterke games inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vingers jij aan je hand hebt hangen....
http://www.xbox360achievements.org/home/games.php?type=Japanese
En daar staan titels als N3, DR, DOA4 en zo niet eens bij.
Japanse games zijn per definitie kutquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uhu kwalitatief ijzersterke games inderdaad
bij japanners gaat het niet om kwalitatief sterke titelsquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uhu kwalitatief ijzersterke games inderdaad
DOAX heeft toch een aantal (afzonderlijk van elkaar bewegend) erg sterke punten (voor japanners dan)quote:Op woensdag 20 december 2006 00:15 schreef kepler het volgende:
[..]
bij japanners gaat het niet om kwalitatief sterke titelsKijk maar naar DOAX en FF
Ach, heb Kameo al 2x uitgespeeld, heb zelfs al die vruchtenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Is een vet spelSlechte ruil alleen, want je had hem beter goedkoop kunnen zoeken ergens, Kameo is leuker.
Dat heb je dan netjes gedaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 06:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ach, heb Kameo al 2x uitgespeeld, heb zelfs al die vruchten
Van het weekend King Kong gezien, wilde nu het spel wel spelen
Zit in Juli dus schiet op.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer speel jij eens TW uit dan?
Bijna 10.000 punten dusquote:Op woensdag 20 december 2006 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit in Juli dus schiet op.
Gisteren ook weer ff TDU opgepakt.
Als je die ooit nog wegdoetquote:Op woensdag 20 december 2006 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit in Juli dus schiet op.
Gisteren ook weer ff TDU opgepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |