Hoop dat het idd ogeschroeft gaat worden want de AI is zwaar wwaardeloos..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Absoluut geen Superman Returns in het donker! The Darkness lijkt me echt een zeer vette game. Zie een video van de game hier
Alleen no way dat ie in januari al komt.
Ja tuurlijk, het is altijd die discussie, terwijl die gasten gewoon niet weten wat ze missen.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:17 schreef -Struikrover- het volgende:
Gevoelige snaar hier hoor bij de HD tv bezitters![]()
Zou ook echt nooit meer terug willen
MOOI, HOUDEN ZO!! Gezeik om een stel tv's hier altijdquote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef bigore het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, het is altijd die discussie, terwijl die gasten gewoon niet weten wat ze missen.
NEEM MIJN TV NIET IN DE ZEIK JA!!!DAN HEB JE GROOOOOOTE PROBLEMEN!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
MOOI, HOUDEN ZO!! Gezeik om een stel tv's hier altijd
mond gijs !quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een HDTV halen Gijsquote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
Samsung FTW!!!11!!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens .. als de prijzen nog 25% dalen... eerder vind ik het gewoon BS en kan het geld beter besteden.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een HDTV halen Gijs
Ik was gister in de MM, en daar stond een Sony Bravia Full HD, maar damnnn wat een beeld zeg, echt superstrak. Maar goed, was maar 5999 euro.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Overrated.. Leuke recalme's maar daar houd het ook op:P
Is niks aan joh, je kan veel beter GoW blijven spelen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:54 schreef bigore het volgende:
[..]
Maar niemand die star trek heeft?
Jij hebt `m? waar baseer jij je mening op ? Ik heb `m zelf namelijk en hij is briljantquote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Overrated.. Leuke recalme's maar daar houd het ook op:P
Ik denk dat ik online GoW over een jaar nog steeds speel. niet zo vaak, maar die gaat er dan zeker nog weleens in. net zoals ik nu nog weleens een potje doe boksen met fight night.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is niks aan joh, je kan veel beter GoW blijven spelen.
Ik ken het hele spel niet...
Ik heb dezelfde en ik sluit me hierbij helemaal aan. Heerlijke TV.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Jij hebt `m? waar baseer jij je mening op ? Ik heb `m zelf namelijk en hij is briljant
Ik heb m nog nooit gezien.. ik lul maar watquote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij hebt `m? waar baseer jij je mening op ? Ik heb `m zelf namelijk en hij is briljant
Dan had je die post niet moeten maken, want nou wordt Mirai bekent. (iig in dit topic)quote:Op donderdag 21 december 2006 11:53 schreef koentje.k het volgende:
Ik heb voor 650euro een 32" Mirai LCD gekocht en ben zo tevreden dat ik geen bekend merk meer wil.
![]()
![]()
![]()
360 - VGA
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgend jaar ergens .. als de prijzen nog 25% dalen... eerder vind ik het gewoon BS en kan het geld beter besteden.
Star trek heeft achievements hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is niks aan joh, je kan veel beter GoW blijven spelen.
Ik ken het hele spel niet...
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En bovendien schiet ik mensen toch wel mol, HD of niet
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Star trek heeft achievements hoor!
Dan ga je molquote:Op donderdag 21 december 2006 12:11 schreef bigore het volgende:
Dus als je schiet, word ik een mol?
Je kunt al super veel met een HDTV!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Precies dat heb ik dus ook.
Ik ga niet alleen voor mijn 360 een HD tv kopen omdat de graphics dan iets beter worden.
Dan wacht ik liever tot de prijzen dalen en er meer dingen komen waarbij ik gebruik kan maken van HD.
Zoals TV zenders van mij part.
En bovendien schiet ik mensen toch wel mol, HD of niet
De "harige meisjes" die koentje.k mee naar huis neemt zullen hem wel wijsmaken dat ze een groot uitgevallen clitoris hebben.quote:
LCD tv van het jaar. Alle winnaars:quote:
Koentje pestenquote:LCD TV Sony KDL-32V2000
HIGH-END LCD TV Philips 37PF9731D
PLASMA TV LG 42PC1RR
HIGH-END PLASMA TV Panasonic VIERA TH-50PV600/PX600E
Damn tof!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Goed nieuws. Ik heb zo'n idee dat ik een Xbox 360 van vriendlief krijg
![]()
.
Dude, meer chicks op Xbox 360 betekend MEER CHICKS OP LIVE!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, mijn dag kan niet meer stuk nu!
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dude, meer chicks op Xbox 360 betekend MEER CHICKS OP LIVE!
Wtf heeft dat met gamen te makenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Van ijsmeis heb ik het meeste wel gezien geloof ik
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Van ijsmeis heb ik het meeste wel gezien geloof ik
=makkelijk punten scorenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:09 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Dude, meer chicks op Xbox 360 betekend MEER CHICKS OP LIVE!
Welke spel?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:13 schreef koentje.k het volgende:
Ik heb een aantal mensen al een berichtje gestuurd maar voor de gene die nog niet in mn lijst staan:
Ik ga vanavond wegens groot succes weer hostenRond half 8 bgin ik. Wil je meedoen zorg dat je gelijk reageert op mn invite zodat we elkaar de hele avond kunnen horen.
Sta ik nog niet in je lijst maar wil je wel mee knallen?
Voeg me toe: Koentje NL
Game on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |