Die naam Koenders heb ik vaker gelezen , en ook dat mensen hem graag bij Vitesse willen zien , ik denk dat Vitesse voor hem wel in de buidel moet tasten ( met geld wat er waarschijnlijk niet is )quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef DeVinger het volgende:
Transfer tip
Heb hem zien spelen bij Vitesse - RKC en ik zeg halen die kerel.
Damn wat was die kerel woest sterk aan de bal, en zonder bal kwam niemand hem voorbij.
Daar had Theo z'n been tegen gebroken met die rode kaart.
Naast Sprockel![]()
Ik heb er nog niks over gelezen maar het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:27 schreef Yozzz het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom ze verboden zijn
0-4.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed zo door de knieen jullie, aanschouw jullie meerdere.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed zo door de knieen jullie, aanschouw jullie meerdere.
3 Pnt. verschil in de stand. Feyenoord -> rampseizoen. 020 -> gehyped alsof het een super elftal wasquote:
Niet door de Ajacieden zelf in ieder geval, buitenom de eerste helft tegen psv geen goede wedstrijd gezien. Ken je nagaan, dan nog met 4-0 in de Kuip winnen...quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
3 Pnt. verschil in de stand. Feyenoord -> rampseizoen. 020 -> gehyped alsof het een super elftal was
ik zit bij de chineesquote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
3 Pnt. verschil in de stand. Feyenoord -> rampseizoen. 020 -> gehyped alsof het een super elftal was
![]()
Vitesse nogmaals bedankt jongens, vanavond weer genieten bij de herhaling.![]()
hoeft niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
** gehyped 020 rampseizoen gebl@@t **
ik zit in china....quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ga ook langs de Chinees, alleen afhalen.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef Houniet het volgende:
gefeliciteerd
Nee, niemand had het over Gabri, CL winnende ass. coach, routenier Stam en topscorer Huntelaar.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef BigFire het volgende:
ik weet niet waar jij komt en welke media jij kijkt, maar gehyped is Ajax allerminst.
Eens. Misschien als 020 nog wat pnt laat liggen, kans zit er dik in.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef BigFire het volgende:
Vitesse zou niet mistaan in de play-offs. alleen zijn er toch nog een paar zwakke schakels die het voor de rest verpesten(verdedigend).
Welcome back!quote:Op zondag 24 december 2006 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Alleen zo'n overwinning brengt me weer even terug naar dit forum. Heerlijk.
JAJAJAquote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vinden jullie het ook niet moeilijk om die glimlach van je kop te krijgen?
Korrenmarkt, here we come.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
ik weet het niet man, ik dacht ook dat we kampioen zouden worden.
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gefeliciteerd gasten, vitessezuid113 in het bijzonder.
quote:Op zondag 24 december 2006 16:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Mischien dat ik hem wel neem![]()
Heb je ook gifjes van die goals in plaats van filmpjesquote:Op zondag 24 december 2006 16:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is ook leuk...![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 16:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Durven jullie wel, de droom kapot maken van 020 supportertjes.![]()
[..]
ff kijken of ik ze nog kan rippen danquote:Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef venomsnake het volgende:
Gezien de kwaliteit van de stream was het beter om filmpjes te maken, de gifjes werden heel vaag.. (geen idee waarom)
Alleen de close-ups waren mooi, met die filmpjes zie je de doelpunten beter..
Ik heb geen tv kaart he..
Reken er maar niet op..quote:Op zondag 24 december 2006 16:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Kijk je woensdag Nac - Vitesse![]()
quote:
laat Aad de Mos er ook maar niet op rekenenquote:
Bij feyenoord uit 0-4 winnen en bij vitesse verliezen... typisch ajax. Kneusquote:Op zondag 24 december 2006 17:02 schreef Jasza het volgende:
Tegen Heracles en NAC zullen jullie wel weer verliezen, typisch Vitesse.
Het is toch gewoon zo, jullie winnen knap van Roda en Ajax en dan zal je zien dat het tegen NAC en Heracles een stuk minder is. Misschien heb ik het fout, maar dat gevoel heb ikquote:Op zondag 24 december 2006 17:04 schreef Domenica het volgende:
[..]
Bij feyenoord uit 0-4 winnen en bij vitesse verliezen... typisch ajax. Kneus
quote:Op zondag 24 december 2006 17:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat heeft Ajax jullie in het zadel geholpen zeg!Wat een stelletje wijven!Wel gefeliciteerd trouwens.Maar ik wil wel mn geld terug voor mn kaartje, want ik moest zomaar het stadion uit.
Onder Aad gebeurd dit nietquote:Op zondag 24 december 2006 17:02 schreef Jasza het volgende:
Tegen Heracles en NAC zullen jullie wel weer verliezen, typisch Vitesse.
Ja ik zat op Noord, maar een paar jaar geleden ben ik er ook uitgezet toen ik op Oost zat.quote:Op zondag 24 december 2006 17:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
zat je zeker op Noord , ja dan moet je maar niet gaan juichen
![]()
En wees blij dat je wat leed is bespaart![]()
Dan had je op West moeten gaan zitten , daar betaal je wel het meest maar ja dan kan je wel beter zitten , al zag ik op Zuid ( niet gaan juichen bij de 3 en 4-2 en de rest van alles ja dan val je wel opquote:Op zondag 24 december 2006 17:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja ik zat op Noord, maar een paar jaar geleden ben ik er ook uitgezet toen ik op Oost zat.
Maarre maakt dat verschil?Kun je beter op de lange zijde juichen dan op Noord?
Zat jij in dat tweede groepje wat weggehaald werd?quote:Op zondag 24 december 2006 17:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja ik zat op Noord, maar een paar jaar geleden ben ik er ook uitgezet toen ik op Oost zat.
Maarre maakt dat verschil?Kun je beter op de lange zijde juichen dan op Noord?
Nee ik kreeg gezeur toen ik beneden wou pissen en toen er een vitesse supporter begon over mijn verkeerde accent.quote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Zat jij in dat tweede groepje wat weggehaald werd?
Het groepje dat nog even heel stoer de armen in de lucht stak naar het uitvak zo van "Kat in 't bakkie"
En thuis op teletekst zien dat het 4-2 is geworden![]()
Overigens kan je overal (al is Zuid niet handig) zitten als je je maar kalm houdt idd.
Op West kan je btw gewoon je eigen ding doen.
Geloof me, het eerste groepje dat afgevoerd werd had wel moeite met juichenquote:Op zondag 24 december 2006 17:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg gezeur toen ik beneden wou pissen en toen er een vitesse supporter begon over mijn verkeerde accent.
Toen zijn ik en nog iemand er uitgekickt.En ik kon pas buiten pissen, want dit gebeurde nog voor ik bij de pisbakken was aangekomen![]()
Och en juichen heb ik geen moeite mee, heb ik een paar jaar geleden bij jullie vrienden, de bosjesmannen ook rustig kunnen doen.Het zijn vaak de stewards die dan ingrijpen, uit angst voor gezeur.
Klopt ook wel, maar ik kon gewoon juichen, zonder dat ik commentaar kreeg.Ik kreeg wel commentaar van een steward dat ik mn Ajax sjaal moest bedekkenquote:Op zondag 24 december 2006 17:24 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Geloof me, het eerste groepje dat afgevoerd werd had wel moeite met juichen![]()
Absoluut!Ben ik 100% met je eens, ik bedoel ik moet eens supporters van de tegenpartij in de arena zien juichen(buiten het uitvak).Word ik ook gek!quote:Op zondag 24 december 2006 17:32 schreef DeVinger het volgende:
Achja, als Vitesse gewoon met 6-0 wint had het zo maar gekund.
Maar bij 0-2 + (provocerend of niet, iig oliedom) gejuich van Ajax-fans schiet het natuurlijk in het verkeerde keelgat.
Toen was het uitvak ook leegquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Bij Vitesse-Feyenoord heb ik toch vaak genoeg de hoofdtribune horen meebrullen met Hand in hand
quote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Bij Vitesse-Feyenoord heb ik toch vaak genoeg de hoofdtribune horen meebrullen met Hand in hand
quote:Op zondag 24 december 2006 17:18 schreef DeVinger het volgende:
Op West kan je btw gewoon je eigen ding doen.
Laatste x nietquote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Toen was het uitvak ook leeg![]()
Weet ik veel waar West ligt.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 17:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Oost het rustigst??
Echt wel West, heb daar twee jaar gezeten (toen mijn vader nog betaalde), wat een oersaai publiek.
Als je hun vraagt wat de tussenstand is zijn ze niet eens slim genoeg om naar het scorebord te kijken, want vanuit zichzelf weten ze het echt niet.
Ik wou net zeggen, Feyenoord komt al jaren niet meer naar Vitesse zowatquote:Op zondag 24 december 2006 17:37 schreef Erasmusch het volgende:
Die duimen waren om je verhaal te bevestigen over de hoofdtribunequote:Op zondag 24 december 2006 17:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Laatste x niet
[..]
Weet ik veel waar West ligt.
Ik zou gek worden als iemand in de Kuip zou gaan juichen voor de tegenstander. Gebeurt vaak wel op KK en anders gaan ze de gracht in![]()
Ik begrijp je niet helemaal, maar vorig jaar was het uitvak ondanks een boycot halfvol. Met spandoeken tegen pasfotoregistratie.quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Ik wou net zeggen, Feyenoord komt al jaren niet meer naar Vitesse zowat![]()
met iets over een baardquote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, maar vorig jaar was het uitvak ondanks een boycot halfvol. Met spandoeken tegen pasfotoregistratie.
Vitesse - AJAX 2-4quote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.ajaxfotoside.net/0607uit/vitesse/vitesse.html
![]()
Ok, dat weet ik niet eens meer. Ik weet wel dat er 2 jaar op rij geen Feyenoord supporters waren, maar dat is dus alweer 2 en 3 jaar terug.quote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, maar vorig jaar was het uitvak ondanks een boycot halfvol. Met spandoeken tegen pasfotoregistratie.
Met hoofdtribune bedoel ik de lange zijdes. Ik zit meestal op Oost. Geloof ik. Links als je in het uitvak zit.quote:Op zondag 24 december 2006 18:08 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik niet eens meer. Ik weet wel dat er 2 jaar op rij geen Feyenoord supporters waren, maar dat is dus alweer 2 en 3 jaar terug.
Maar jij zegt dus dat ze op Zuid toentertijd allemaal vrolijk meezongen "Hand in Hand" ??
Of bedoel je met de Hoofdtribune niet de tribune tegenover het uitvak, maar onder de skyboxen en bij de dug outs??
Want dat is idd West, daar mag alles, en daar zitten over het algemeen meer uit supporters dan thuis fans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |