Sorry, ik heb er al 2 gekocht voor Vitessenaren, mét kutaccent dusquote:
Leuk, een tifo!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Er zijn sowieso weinig kaarten meer te koop ( anders staat er niks op marktplaats), en anders spreek je zondag ff iemand aan er zal vast wel iemand zo gek zijn om een ajaxcied aan kaarten te helpen.
En anders als het niet lukt kijk je in de kroeg
Je mist wel een vette tifo als je niet aan kaarten komt![]()
En het dome is dus weer aardig volquote:Inmiddels al 23.000 kaarten verkocht
Aad de Mos wijkt zondagmiddag in de competiewedstrijd tegen Ajax niet af van zijn basisopstelling. Dezelfde formatie als in de gewonnen wedstrijd tegen Roda JC (4-2) zal dus starten.
Vitesse speelt nog drie wedstrijden voor de korte winterpauze. Trainer De Mos hecht niet meer waarde aan het duel tegen Ajax in vergelijking met de resterende uitwedstrijden tegen NAC Breda (27 december) en Heracles Almelo (31 december). "Met alle respect voor Ajax, maar die wedstrijd is niet extra bijzonder. Wij willen het jaar goed afsluiten en de komende wedstrijden moeten wij nog gewoon punten pakken. Heracles-uit is dus net zo belangrijk als komende zondag. Daarnaast hebben wij, buiten de uitwedstrijden tegen FC Twente en ook Ajax, elke wedstrijd kansen weten te creeren. Ook zondag zullen wij weer kansen krijgen."
De Mos is verder tevreden over de ontwikkeling van de groep en ziet het duel tegen Ajax dan ook weer als een volgend examen. "Ik weet niet waar het proces eindigt met deze groep en dat bedoel ik in positieve zin. Veel jongens maken een goede ontwikkeling door en ook de tandem Junker/Lazovic lijkt steeds beter op elkaar ingespeeld te raken."
Behalve de geblesseerde Gill Swerts kent Vitesse geen personele problemen. Bij Ajax ontbreken de geschorsten Heitinga en Perez. Er zijn inmiddels al 23.000 kaarten verkocht. Zaterdag loopt de kaartverkoop nog via TicketBox en zondag zijn de stadionkassa's vanaf 10.30 uur geopend.
Opstelling Vitesse:
Wapenaar, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Frankel, Hersi, Van der Schaaf, Kaya, pryor, Junker, Lazovic.
Bron : Vitesse.nl
Waarom mag Pryp geen hoofdletter? De revelatie na Lazo!quote:Opstelling Vitesse:
Wapenaar, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Frankel, Hersi, Van der Schaaf, Kaya, pryor, Junker, Lazovic.
Echt weer iets voor vitessequote:VOORWEDSTRIJD RTL STERRENTEAM AFGELAST
In verband met de gesteldheid van het veld, is de voorwedstrijd van het RTL Sterrenteam komende zondag afgelast. Het was de bedoeling dat de sterren voor Vitesse – Ajax aan zouden treden tegen Oud Vitesse. Door de vele regen is het veld, dat vanwege het Giga Piratenfestival pas zaterdag naar binnen kan, verzadigd. Het spelen van twee wedstrijden zou iets te veel van het goede zijn. Wanneer de sterren de wedstrijd in gaan halen is nog niet duidelijk. Een nieuwe datum wordt t.z.t. gecommuniceerd.
vitesse.nl
Van Jansen weten we vrij weinig. Klik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:42 schreef Radegast het volgende:
het Giga-piratenfestival![]()
Weet iemand hoe het gaat met Michael Jansen? En met Yakubu?
Schaafquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:27 schreef Elvislives het volgende:
Door latengaan die wedstrijd, een slecht veld is een nadeel voor technische ploegen als Ajax, dan komt het weer neer op knokken en zijn spelers als De Mul, Emanuelson en wie ze dan ook op links hebben bij voorbaat al kansloos. En wij hebben Theo (nu even niet), Schaaf en Sansoni!
Hopelijk slaagt Aad dan morgen voor zijn examenquote:De Mos ziet Ajax als een examen voor zijn Vitesse
quote:De
reisorganisatie die de trip voor de clubs
mogelijk moest maken, slaagt er niet om de reis
naar Malta rond te krijgen.
Vorig jaar kon dat ook al niet hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:
Lijkt me toch niet, dat stamt nog uit de tijd dat ik nog geen haar op mijn ballen had.
Vorig jaar kon dat ook al niet hoor... niet dat ik 't weet...quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:32 schreef DeVinger het volgende:
Lijkt me toch niet, dat stamt nog uit de tijd dat ik nog geen haar op mijn ballen had.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Domenica het volgende:
[..]
Vorig jaar kon dat ook al niet hoor.![]()
inkoppertje![]()
Ik lees het prima, er is ook niks fout aan onze opmerking.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef DeVinger het volgende:
Lezen jullie wel goed?
Ik zeg juist, DAT (dat het wel kon) stamt nog uit de tijd dat ik geen haar op m'n ballen had.
Als je iemand aanspreek of je iemand seizoenskaart mag lenen om een kaartje te kopen wil heel soms ook nog wel eens lukkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:28 schreef Greetings het volgende:
FF een vraag: kan ik morgen als neutrale supporter (die geen clubcard heeft) morgen gewoon een kaartje aan het loket kopen?
Of gaat zoiets tegenwoordig niet meer?
Met een Nijmeegs accent?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als je iemand aanspreek of je iemand seizoenskaart mag lenen om een kaartje te kopen wil heel soms ook nog wel eens lukken![]()
Nog 4 dagen te gaan, dan mag ie weerquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:03 schreef NJ het volgende:
defranseslag. Net unbanned en nu alweer verder trollen. Weekje weg dan maar.
quote:
Dat is bull, ook de Gelderse derbyquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:27 schreef RayMania het volgende:
Hier is geen apart topic voor nodig, die worden enkel bij wedstrijden tussen de traditionele top drie en AZ geopend.
Yupquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Dat is bull, ook de Gelderse derby![]()
Maargoed, je verveelde je denk ik![]()
Zal Balquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Domenica het volgende:
Krijgen we morgen nog oliebollen btw?
Of spontaan voor het Gelredome gaan jeu-de-olieboulenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zal Balwel verboden hebben , stel dat we gaan gooien
![]()
of gewoon voetballen met die dingenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:52 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Of spontaan voor het Gelredome gaan jeu-de-olieboulenZe moet altijd alle leuke dingen verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |