Die naam Koenders heb ik vaker gelezen , en ook dat mensen hem graag bij Vitesse willen zien , ik denk dat Vitesse voor hem wel in de buidel moet tasten ( met geld wat er waarschijnlijk niet is )quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef DeVinger het volgende:
Transfer tip
Heb hem zien spelen bij Vitesse - RKC en ik zeg halen die kerel.
Damn wat was die kerel woest sterk aan de bal, en zonder bal kwam niemand hem voorbij.
Daar had Theo z'n been tegen gebroken met die rode kaart.
Naast Sprockel![]()
Ik heb er nog niks over gelezen maar het zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:27 schreef Yozzz het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom ze verboden zijn
0-4.quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed zo door de knieen jullie, aanschouw jullie meerdere.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Goed zo door de knieen jullie, aanschouw jullie meerdere.
3 Pnt. verschil in de stand. Feyenoord -> rampseizoen. 020 -> gehyped alsof het een super elftal wasquote:
Niet door de Ajacieden zelf in ieder geval, buitenom de eerste helft tegen psv geen goede wedstrijd gezien. Ken je nagaan, dan nog met 4-0 in de Kuip winnen...quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
3 Pnt. verschil in de stand. Feyenoord -> rampseizoen. 020 -> gehyped alsof het een super elftal was
ik zit bij de chineesquote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
3 Pnt. verschil in de stand. Feyenoord -> rampseizoen. 020 -> gehyped alsof het een super elftal was
![]()
Vitesse nogmaals bedankt jongens, vanavond weer genieten bij de herhaling.![]()
hoeft niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
** gehyped 020 rampseizoen gebl@@t **
ik zit in china....quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik ga ook langs de Chinees, alleen afhalen.![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef Houniet het volgende:
gefeliciteerd
Nee, niemand had het over Gabri, CL winnende ass. coach, routenier Stam en topscorer Huntelaar.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef BigFire het volgende:
ik weet niet waar jij komt en welke media jij kijkt, maar gehyped is Ajax allerminst.
Eens. Misschien als 020 nog wat pnt laat liggen, kans zit er dik in.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef BigFire het volgende:
Vitesse zou niet mistaan in de play-offs. alleen zijn er toch nog een paar zwakke schakels die het voor de rest verpesten(verdedigend).
Welcome back!quote:Op zondag 24 december 2006 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Alleen zo'n overwinning brengt me weer even terug naar dit forum. Heerlijk.
JAJAJAquote:Op zondag 24 december 2006 15:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vinden jullie het ook niet moeilijk om die glimlach van je kop te krijgen?
Korrenmarkt, here we come.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:53 schreef Houniet het volgende:
ik weet het niet man, ik dacht ook dat we kampioen zouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |