open er een topic over, dat doen de mods ook weleensquote:Op donderdag 28 december 2006 01:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goh.
ik vind Murp zijn Avatar een hoog epilepsiegehalte hebben
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb mn best gedaan een nieuwe reeksch te starten.. behandel haar met respect, Remlof, veel succes ermee..
Gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:30 schreef miodzio het volgende:
[PAINT] Vernietig de Aarde!
Best een goed topic imo, alleen users verbaggeren hetMisschien kan 1 van jullie hem opschonen?
Nou ja, het ligt er ook aan wélk topic je kickt, hm? Als het nou een goed topic was geweest..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef RealZeus het volgende:
Chowi????![]()
OH MY GOD
Waarom was dit een kutkick??? De post voor mij was slechts 6 uur oud. Ik zit niet 24/7 op Fok!![]()
Een goed topic??quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er ook aan wélk topic je kickt, hm? Als het nou een goed topic was geweest..
Wanneer hij daar zin in heeft denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi tot hoelaat heb je dienst vandaag ?![]()
hijquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wanneer hij daar zin in heeft denk ik![]()
Ik doe niet aan dienst. Ik ben een hippie op blote voeten die verplichtingen aan de laars lapt. (quote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi tot hoelaat heb je dienst vandaag ?![]()
De goede topics zijn schaars heden ten dage, maar ze zijn er weldegelijk. En over de tieten van FB heb je een punt, maar we weten allebei dat dat een onbereikbaar doel is en alleen wereldvreemde newbies hun tieten posten. Kusje.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een goed topic??
In ONZ??
* kijkt bezorgd.
Wat en hoeveel heb je gedronken?? Alleen de fotosoeptopics zijn echt leuk.(bovendien had je het wel een leuk topic gevonden als FB tieten gepost had.)![]()
Yeah u arequote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ohja, ik ben een zij.
Zo'n mens met een vagina?!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ohja, ik ben een zij.
True. Ik heb ze (wel bedekt) mogen aanschouwen.quote:
Wat is daar zo bijzonder aan? Het is net een bips maar dan aan de voorkant.quote:
Dus jij hebt wel eens een penis in je bips gehad?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan? Het is net een bips maar dan aan de voorkant.
Sst, mijn moeder kijkt mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel eens een penis in je bips gehad?
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dienst. Ik ben een hippie op blote voeten die verplichtingen aan de laars lapt. (,
,
, leuke woordgrap, blote voeten, aan de laars lappen!!!einseinslolleromfg!!!1
.)
[..]
Bier?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Laat ik het anders vragen:
Wanneer kan ik mijn kuttopic openen zondat dat jij hem sluit ?![]()
![]()
Na sesamstraatquote:Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Laat ik het anders vragen:
Wanneer kan ik mijn kuttopic openen zondat dat jij hem sluit ?![]()
![]()
Samenvoeging van zonder datquote:
Ik heb de FB-wiki al onder de ctrl + v zittenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat S-F de 300e post weer gaat bemachtigen
ff kwartetje voorkomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat S-F de 300e post weer gaat bemachtigen
Okayquote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die na mij nog reageert, is een infantiele kutuser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |