En baggertopics te openen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:01 schreef Ulreazj het volgende:
Kan back handler een waarschuwing krijgen ? Hij zit beetje dom "neuken" te posten in elk topic in ONZ.
Ik sluit me bij deze kornuijten aan. (P.S. Cerror, je kęnkerkęchelmiks is nog immer lauw!)quote:
Merci.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik sluit me bij deze kornuijten aan. (P.S. Cerror, je kęnkerkęchelmiks is nog immer lauw!)![]()
Ik vond dat eigenlijk wel een goed topic.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef remlof het volgende:
het onnut van een dubbeltopic
Funny links, pics en clips topic. Deel 20 dus
Ik kan niks met een topic waar allemaal linkjes worden gepost door een user. Als hij het nou inleidt met een degelijke OP, maar zelfs die moeite heeft ie niet genomen... Dus dan denk ik dat ie ze net zo goed in het algemene links, pics en clips topic kan posten.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk wel een goed topic.En die filmpjes waren helemaal niet in eerste instantie "Funny".
![]()
De OP was idd wel slecht...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan niks met een topic waar allemaal linkjes worden gepost door een user. Als hij het nou inleidt met een degelijke OP, maar zelfs die moeite heeft ie niet genomen... Dus dan denk ik dat ie ze net zo goed in het algemene links, pics en clips topic kan posten.
Dus jouw lol is de maatstaf ?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:38 schreef remlof het volgende:
Nou lache tong, zoek een lap tekst over een bekende nederlander in een buitenlandse taal op en paste het in een ONZ topic... Ik zie er echt niet de lol van in.
Nee wat ik denk dat de gemiddelde maatstaf is. Maar begin eens met uit te leggen wat volgens jou de lol er aan isquote:
Link?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
Yvonne, m'n teennagel jeukt blijft open.
Hallo een genie vraag je dat soort dingen nietquote:Op woensdag 27 december 2006 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee wat ik denk dat de gemiddelde maatstaf is. Maar begin eens met uit te leggen wat volgens jou de lol er aan is
Dat zeiden ze in Neurenberg ookquote:Op woensdag 27 december 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hallo een genie vraag je dat soort dingen niet
Maar ze mochten wel uitsprekenquote:
Eigenlijk ben ik God, maar goed. Een topic moet de kans krijgen om te mislukken. Anders kun je elke oorlog wel gaan verbieden.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef dan antwoord, wat volgens jou de lol is van zo'n copy/paste topic, oh genie
Een topic waarin alleen maar gecopy/paste wordt is bij voorbaat al kansloos.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik God, maar goed. Een topic moet de kans krijgen om te mislukken. Anders kun je elke oorlog wel gaan verbieden.
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:12 schreef remlof het volgende:
pwnd
Lees het dan ook niet alleenquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Een topic waarin alleen maar gecopy/paste wordt is bij voorbaat al kansloos.
Toen ik alleen de TT had gezien dacht ik nog dat het een topic was waarin namen van bekende nederlanders naar het buitenlands vertaald werden, ook niet bijster orgineel maar daarin kan men nog enige creativiteit kwijt...
die bestaat vast alquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
.
Toen ik alleen de TT had gezien dacht ik nog dat het een topic was waarin namen van bekende nederlanders naar het buitenlands vertaald werden, ook niet bijster orgineel maar daarin kan men nog enige creativiteit kwijt...
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vandaar "ook niet bijster orgineel".
Open er een topic over.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:23 schreef remlof het volgende:
Ik moest wel lachen om French Builder
*proest!quote:
Ja nu zag ik de fout ookquote:
Want?quote:
Nooit.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef M-I-L-F het volgende:
Buup wanneer word je weer Mod?
quote:
'Nuff said.quote:
zozo, dat is een tijd geledenquote:Op donderdag 28 december 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
'Nuff said.![]()
Sorry, remlof. Ik ben al weg.
Jij was de eerste user die in mijn eerste topic posttequote:
M'n pen vielquote:Op donderdag 28 december 2006 01:13 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Jij was de eerste user die in mijn eerste topic postte.
quote:
ja inderdaad, maar [Esc] is your friendquote:Op donderdag 28 december 2006 01:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goh.
ik vind Murp zijn Avatar een hoog epilepsiegehalte hebben
open er een topic over, dat doen de mods ook weleensquote:Op donderdag 28 december 2006 01:34 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Goh.
ik vind Murp zijn Avatar een hoog epilepsiegehalte hebben
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:02 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik heb mn best gedaan een nieuwe reeksch te starten.. behandel haar met respect, Remlof, veel succes ermee..
Gedaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:30 schreef miodzio het volgende:
[PAINT] Vernietig de Aarde!
Best een goed topic imo, alleen users verbaggeren hetMisschien kan 1 van jullie hem opschonen?
Nou ja, het ligt er ook aan wélk topic je kickt, hm? Als het nou een goed topic was geweest..quote:Op donderdag 28 december 2006 16:00 schreef RealZeus het volgende:
Chowi????![]()
OH MY GOD
Waarom was dit een kutkick??? De post voor mij was slechts 6 uur oud. Ik zit niet 24/7 op Fok!![]()
Een goed topic??quote:Op donderdag 28 december 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er ook aan wélk topic je kickt, hm? Als het nou een goed topic was geweest..
Wanneer hij daar zin in heeft denk ikquote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi tot hoelaat heb je dienst vandaag ?![]()
hijquote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wanneer hij daar zin in heeft denk ik![]()
Ik doe niet aan dienst. Ik ben een hippie op blote voeten die verplichtingen aan de laars lapt. (quote:Op donderdag 28 december 2006 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Chowi tot hoelaat heb je dienst vandaag ?![]()
De goede topics zijn schaars heden ten dage, maar ze zijn er weldegelijk. En over de tieten van FB heb je een punt, maar we weten allebei dat dat een onbereikbaar doel is en alleen wereldvreemde newbies hun tieten posten. Kusje.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een goed topic??
In ONZ??
* kijkt bezorgd.
Wat en hoeveel heb je gedronken?? Alleen de fotosoeptopics zijn echt leuk.(bovendien had je het wel een leuk topic gevonden als FB tieten gepost had.)![]()
Yeah u arequote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ohja, ik ben een zij.
Zo'n mens met een vagina?!quote:Op donderdag 28 december 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
Ohja, ik ben een zij.
True. Ik heb ze (wel bedekt) mogen aanschouwen.quote:
Wat is daar zo bijzonder aan? Het is net een bips maar dan aan de voorkant.quote:
Dus jij hebt wel eens een penis in je bips gehad?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is daar zo bijzonder aan? Het is net een bips maar dan aan de voorkant.
Sst, mijn moeder kijkt mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel eens een penis in je bips gehad?
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dienst. Ik ben een hippie op blote voeten die verplichtingen aan de laars lapt. (,
,
, leuke woordgrap, blote voeten, aan de laars lappen!!!einseinslolleromfg!!!1
.)
[..]
Bier?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Laat ik het anders vragen:
Wanneer kan ik mijn kuttopic openen zondat dat jij hem sluit ?![]()
![]()
Na sesamstraatquote:Op donderdag 28 december 2006 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Laat ik het anders vragen:
Wanneer kan ik mijn kuttopic openen zondat dat jij hem sluit ?![]()
![]()
Samenvoeging van zonder datquote:
Ik heb de FB-wiki al onder de ctrl + v zittenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat S-F de 300e post weer gaat bemachtigen
ff kwartetje voorkomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef TwyLight het volgende:
Wedden dat S-F de 300e post weer gaat bemachtigen
Okayquote:Op donderdag 28 december 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Iedereen die na mij nog reageert, is een infantiele kutuser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |