quote:Op maandag 18 december 2006 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Dat bedrijf wat nachtchauffeurs zoekt,zoekt kandidaten die in een straal van 15 km rond Meppel wonen.Daar zit ik slechts 50 kilometer overheen.![]()
Ik ben toch bang dat het de goot word.
En een kutkerst.Niet naar de kroeg en zulks i.v.m. het binnenkort aanwezige geldtekort.![]()
*knuffel* misschien wordt je verdriet minder als je denkt aan hoe gelukkig je was.. dat gevoel terug halen en niet het gemis dat je nu hebt.. je kleine engeltje wil zijn mama ook niet zien huilen toch?quote:Op maandag 18 december 2006 22:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Enorm beroerd, enorm verdrietig, bang, het liefst nu ver weg van alle kerstdingensen en etentjes enzo enz
Ik wil ook terug in de tijd. Niemand die een tijdmachine heeft?quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kan ik niet zes jaar en 4 maanden terug in de tijd? De zomer dat alles leuk was.
![]()
Niks, het is ook eigenlijk niet zo dat iedereen mijn letterlijk haat maar ik voel me niet echt geliefd door mijn medemens. Ik ben in sociaal status gezakt (quote:Op maandag 18 december 2006 22:30 schreef Houniet het volgende:
@ vencodark: waarom haat iedereen jewat heb je uitgevreten dan
Klein tipje: klikquote:Op maandag 18 december 2006 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niks, het is ook eigenlijk niet zo dat iedereen mijn letterlijk haat maar ik voel me niet echt geliefd door mijn medemens. Ik ben in sociaal status gezakt () sinds een half jaar geleden en dat irriteerd me soms ineens.
![]()
Toen had ik nog geen ruzie gehad met zo'n beetje mijn enige vriendin, had mijn toenmalige vriend het niet uitgemaakt en was alles gewoon veel gezelliger.![]()
Ik ben alleen.![]()
Ik zal ook nooit op mensen afstappen,maar het voordeel van een Fokmeet is dat je a: altijd wel iets te kleppen hebt over een topic en b: er zal altijd wel mensen die je op sleeptouw nemen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx, maar geloof niet dat zoiets mijn ding is. Ben verlegen als de hel.![]()
Ik PM je wel ff want anders wordt het slowchat en wordt die clown boos.quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef vencodark het volgende:
Zou het? Ik ken ook bijna niemand persoonlijk op fok. Heb dr 2 op msn en 1tje uit een vroeger basisschool verleden, toch Eve?![]()
Ben een watje.![]()
[R&P SC] ATWT! iedereen is welkom in de SC hoorquote:Op maandag 18 december 2006 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik PM je wel ff want anders wordt het slowchat en wordt die clown boos.
OK,zet ik het daar wel neer.quote:Op maandag 18 december 2006 23:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
[R&P SC] ATWT! iedereen is welkom in de SC hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |