Hence de vraagtekenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef rick89 het volgende:
hij zal al wel verder zijn hoor denk ik
hij doet heus niet 11 uur over 50 km
De updates staan hier: FOK!KER loopt 100 KM voor het goede doel!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:46 schreef Zebbie het volgende:
Hopelijk komt er weer snel een update, het is alweer 2,5 uur geleden. Super van je Raptorix!
Elisa, ik heb het geld net overgeschreven...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De updates staan hier: FOK!KER loopt 100 KM voor het goede doel!
Hence de vraagteken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hence de vraagtekenik heb geen idee hoeveel kilometer dat dat is!
Ik weet niet waar jij zit, maar in Nederland staat zonsondergang pas gepland voor 16:30 ofzo hoor. Dus dat donker worden valt alleszins mee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:40 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zie het een beetje somber in. Het wordt al donker.
Hij ging om drie uur weg vannacht dus dat lampje heeft hij wel bij zichquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef Deetch het volgende:
Als ie nu net in heemskerk is gaat ie het inderdaad niet voor 19:00 redden. Heeft ie vannacht begeleiding op het strand (ivm licht enzo)
Uit ondervinding kan ik je mededelen dat je na zo'n afstand helemaal geen zin meer heb in praten of je aanpassen aan een ander.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Is er niet iemand met een paard die even een tijdje er naast kan gaan lopen of zo. Of een jeepje.
Ik denk niet dat de politie voor de grap even gaat kijken hoe hij erbij looptquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef Matness het volgende:
als men écht ongerust wordt hier zou je altijd kunnen overwegen een belletje naar de politie te overwegen, of ze 'n oogje in het zeil willen houden
poging wagen is nooit verkeerd hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie voor de grap even gaat kijken hoe hij erbij loopt
Maar toch... Ik dacht dat hij al verder was.
Die woont in Den Helder dus dat is dan weer net te ver om 'even' te gaan kijken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:12 schreef Troel het volgende:
Woont Kleintje daar niet ergens in de buurt? Die heeft een paard!
Ik kan dat ook niet. Dus eigenlijk zoeken we naar een aantal mensen die in NH wonen en bereid zijn op verschillende punten langs de kust te gaan kijken hoe het ermee staat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Het is mij ook net even te ver rijden om even te kijken hoe het met hem is. Meer zou het ook niet zijn, want meelopen/rijden doe ik niet.
Politiebegeleiding gaat ie niet leuk vindenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Steephh het volgende:
Ik wil weten waar hij is..ElisaB, kan jij hem niet smsen? Politiebegleiding zou wel stoer zijn, maar ook overkill..
Hij is nú bij Castricum!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef Steephh het volgende:
Ik wil weten waar hij is..ElisaB, kan jij hem niet smsen? Politiebegleiding zou wel stoer zijn, maar ook overkill..
Ow, en buzzer zelf natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
Rewimo is op vakantie, anders hadden we iemand bij Bloemendaal/Haarlem gehad.
Godlike woont trouwens volgens mij ook in Haarlem en volgens mij woont Marty26 daar ook ergens in de buurt.
Castricum 44quote:
Als we de 12km omlopen erbij optellen, zou ie dus nu nog 32 moeten?quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:31 schreef Foo_niks het volgende:
Castricum 44
Egmond 36
Bergen 33
Schoorl 30
Petten ?
St Maarten 17
Callantsoog 13
Grote Keeten 9
Julianadorp 8
Den Helder 4
En laat ie zijn tempo al zakkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we de 12km omlopen erbij optellen, zou ie dus nu nog 32 moeten?
Net een SMS-je gekregen. Het gaat nog goed met Raptorix!
Is je beltegoed opquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek hem op en ga het bekijken zou ik zeggen
Ik moet een beetje denken aan mensen die de elfstedentocht rijden of zo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet. Dus eigenlijk zoeken we naar een aantal mensen die in NH wonen en bereid zijn op verschillende punten langs de kust te gaan kijken hoe het ermee staat.
Weet je; hij is zelf op een gegeven moment ook niet helemaal helder mee natuurlijk... Jakkes, best akelig
Die gedachte schoot mij vanmiddag ook door het hoofd ja. Beelden van ijsgezichten, ploeterend over sloten midden in het boerenland....quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet een beetje denken aan mensen die de elfstedentocht rijden of zo.
Helemaal mee eens, hij heeft een heldenprestatie neergezet!quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:07
- verslag -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |