quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG!!! dan zal hij inmiddels wel bij de sluizen van IJmuiden zijn, en dus al halverwege! WHOW!
ik heb Veerboot een PM gestuurdquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:24 schreef wdn het volgende:
OOOOOOOOH en kan iemand straks die afbeeldingen op de frontpage zetten in een nieuwsbericht?![]()
Yep!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:31 schreef vosss het volgende:
Begrijp ik dat goed en is die kerel aan het rennen ipv lopen?
quote:SMS Raptorix 11:01
Cool rennen, gaat helaas moeizaam. Maar voel me nog fit. Nu even koffie.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:35 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik heb net Raptorix gesproken, hij kan nog praten en hij is nog blij.![]()
Hij is nu bij "de sluizen" Mij zegt het niks, maar over een paar kilometer is hij weer op het strand. Hij denkt dat hij rond 19:00 in Den Helder zal aankomen.
Ik neem mijn petje er voor af hoor! Helemaal in zijn uppie de hele dag aan het hollen.......Er werd net ook nog door de St. Fok gebeld. Ze gaan proberen ergens op de route nog contact te maken met Raptorix en volgen ieg zijn verrichtingen via dit topic.
Go go Raptorix !!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef Martijn_lwd het volgende:
Ik heb ook 20 euro over voor deze geweldige actie, maar waar moet ik het naar over maken??
Misschien domme vraag, heb misschien wat over het hoofd gezien..
quote:Wil je een bijdrage leveren voor deze stichting, stuur dan een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com , dan krijg je een mailtje terug met het rekeningnummer waar je je geld op over kunt maken.
Iedereen die mee wil doen: bij voorbaat al heel hartelijk bedankt !!!!!!!
Ow, tuurlijk! Hij had het inderdaad ook over "naargeestige industrieterreinen".quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef ondeugend het volgende:
Sluizen van ijmuiden, daar moet hij een stukje om.
Dat moet Velzen/IJmuiden zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ow, tuurlijk! Hij had het inderdaad ook over "naargeestige industrieterreinen".
Ik heb geen idee eigenlijk wanneer je reactie krijgt. Maar geeft toch niets als je het later overmaakt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef Martijn_lwd het volgende:
Is het normaal dat die mail terug zo lang duurt? wilde het nog even overmaken voordat ik straks moet werken, maar ben bang dat het er niet in zit..
breng hem nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:51 schreef rick89 het volgende:
dan stopt hij toch gewoon 12 km eerder dan gepland...
Check je mail.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef Martijn_lwd het volgende:
Is het normaal dat die mail terug zo lang duurt? wilde het nog even overmaken voordat ik straks moet werken, maar ben bang dat het er niet in zit..
Ah op mijn chello mail adres, dacht gaat naar mijn hotmail adres waarmee ik gemaild heb.quote:
kan je mijn mail ook replyenquote:
ik niet, voor mij heeft ie het nu al verdiend!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ik maak het pas over als ie binnen is.![]()
We hebben hem net nog even een SMS gestuurd om het te vragen. Zodra ik iets hoor, horen jullie het ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:17 schreef longinus het volgende:
Waar is hij nu ?
ElisaB - check your pm pleasequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben hem net nog even een SMS gestuurd om het te vragen. Zodra ik iets hoor, horen jullie het ook
Ik zit ook niet bij de organisatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Martijn_lwd het volgende:
[..]
Ah op mijn chello mail adres, dacht gaat naar mijn hotmail adres waarmee ik gemaild heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |