Dat moet Velzen/IJmuiden zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Ow, tuurlijk! Hij had het inderdaad ook over "naargeestige industrieterreinen".
Ik heb geen idee eigenlijk wanneer je reactie krijgt. Maar geeft toch niets als je het later overmaakt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef Martijn_lwd het volgende:
Is het normaal dat die mail terug zo lang duurt? wilde het nog even overmaken voordat ik straks moet werken, maar ben bang dat het er niet in zit..
breng hem nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:51 schreef rick89 het volgende:
dan stopt hij toch gewoon 12 km eerder dan gepland...
Check je mail.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:47 schreef Martijn_lwd het volgende:
Is het normaal dat die mail terug zo lang duurt? wilde het nog even overmaken voordat ik straks moet werken, maar ben bang dat het er niet in zit..
Ah op mijn chello mail adres, dacht gaat naar mijn hotmail adres waarmee ik gemaild heb.quote:
kan je mijn mail ook replyenquote:
ik niet, voor mij heeft ie het nu al verdiend!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ik maak het pas over als ie binnen is.![]()
We hebben hem net nog even een SMS gestuurd om het te vragen. Zodra ik iets hoor, horen jullie het ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:17 schreef longinus het volgende:
Waar is hij nu ?
ElisaB - check your pm pleasequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben hem net nog even een SMS gestuurd om het te vragen. Zodra ik iets hoor, horen jullie het ook
Ik zit ook niet bij de organisatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Martijn_lwd het volgende:
[..]
Ah op mijn chello mail adres, dacht gaat naar mijn hotmail adres waarmee ik gemaild heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |