En dat eeuwige opscheppen: oehoe, ik lekker staatsgeheimpjes waar jullie niks van weten nenenenene.quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.
[afbeelding]
Zo, nou, da moes ik effe kwijt.
ik vond dat inderdaad een rete irritante kerel!quote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!quote:
Wat is er mis met hem? Hij is toch heel aardig en grappig?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
Zeg!, wil je mij niet doodwensen alsjeblieft?quote:Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
Hugo Borst?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef Frappelsien het volgende:
Die eikel van dat voetbal programma..
Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?
(Ik weet zijn naam even niet..)
Ik kan me volledig vinden in je beargumentatie, ik vind haar ook een vreselijk mens. Ikquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef PrinceLu het volgende:
Nou, ik haat Victoria Koblenko. En met mij velen, geloof ik.Dat arrogante elitaire gedrag van d'r, die stukjes tekst van d'r in die gratis krant doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens intelligent zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.
![]()
[afbeelding]
In eerste instantie vond ik d'r wel een lekker wijf, maar nadat ik een paar keer op televisie had gezien dat ze denkt dat haar mening ertoe doet, was ik d'r in één klap spuugzat.En dat zelfs de serieuzere journalist van Nederland haar serieus durft te nemen, maakt het er niet beter op!
En Nikkie Plessen ook, met die rattekop van d'r.
Zo, nou, da moes ik effe kwijt.![]()
PS. Redelijk zijn mag in dit topic, is geen vereiste.
Oeh, eens, die man heeft echt het IQ van een ananasquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Elounda het volgende:
[afbeelding]
Ik walg en kots van deze man
Onooglijk???quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]
Dit walgelijk onoogelijke kreng. Kweelstem, debiele teksten (voorzover het er uit op te maken is tussen het gekweel door).
Dat er iemand is dit dit verwerpelijke creatuur uberhaupt kan aanzien zonder pijn in de ogen..
*blind haat*.
Zum kotsen werkelijk waarquote:
Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?quote:
Ik meen het 100%quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?
Kom op man ze is bloedmooi!!!!![]()
Toch gefrustreerd om dat ie altijd kutweert voorspelt????quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef bloodymary het volgende:
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent.
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.
En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef Suko het volgende:
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:
J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart.
Om maar wat te noemen.![]()
Zal wel niet meevallen dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?![]()
Ja, dan kan me er iets bij voorstellen, want het rijtje wat jij opnoemt komt, als je niet selectief kijkt, wel heel erg vaak langs op de kwelbuis....... ben het overigens met het grootste gedeelte van je opsomming zeker eens...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef Suko het volgende:
@ Elounda, héél gericht dus, en het scheelt dat ik een ouwe kijkdoos bezit met weinig zender-keuzes, bv Talpa staat er al niet op, dat scheelt.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef BossFight het volgende:
Waarom zie ik hier nergens Albert Verlinde staan?
Als er iemand een cactus in zijn reet verdient voor zijn nutteloze bestaan in televisie wereld is hij het wel.
Zij heeft ook zo'n toepasselijke naam.quote:
Vreselijk inderdaad. Kan dus ook hard lachen om de parodie van Irene Moors. Ik snap niet waarom zij nou bijna elke dag Shownieuws mag presenteren, ze leest het letterlijk van de autocuequote:
Zij kan er toch ook niks aan doen hoe ze eruit ziet?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Kan dus ook hard lachen om de parodie van Irene Moors. Ik snap niet waarom zij nou bijna elke dag Shownieuws mag presenteren, ze leest het letterlijk van de autocue.
Verder Tooske inderdaad, krijg echt kotsneigingen van dat mens. Ze laat in haar programma's echt nooit iets van zichzelf zien, komt enorm oppervlakkig over. En dan nog die schreeuwstem waar ik accuut koppijn van krijg.
Verder is er ook een presentatrice van het Jeugdjournaal, Tamara heet ze geloof ik. Ze heeft nog bredere schouders dan de sterkste man van Nederland en echt een lelijke kutkop. Dat zo'n gedrocht op de televisie mag verschijnen, ongeloofelijk. Ik vind haar denk ik nog erger dan Nada en Tooske bij elkaar. Ook zij weet alle teksten zo onspontaan mogelijk te brengen, hier willen kinderen (en volwassenen) toch niet naar kijken
.
[afbeelding]
Dat iemand ergens niks aan kan doen is geen enkele reden om iemand niet tot het bot daarop af te krakenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zij kan er toch ook niks aan doen hoe ze eruit ziet?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Reeds gemeld: Jensenwat een kwal
Die is vroeger gepest op schoolquote:Op woensdag 20 december 2006 02:18 schreef Ole het volgende:
Onze nationale hygiene freak nog niet eens genoemd
[afbeelding]
met die veel te schone kop en zo..
Die twee moeten gewoon eens toegeven dat ze elkaar willen, in plaats van te zingen over hun pik bedekt met kutvocht.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen gehate celebs![]()
of toch...
Ach,
[afbeelding]
hier hoef ik geen woorden aan toe te voegen. Oke eentje dan: kneuzen
Inderdaad, wat een stom wijf. Doet ook al jaaaaren over haar studie, maar constant de intelectueel uithangen. Vindt zichzelf stoer omdat ze haar moedertaal kanquote:Op woensdag 20 december 2006 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Victoria Koblenko inderdaad.
Met name haar mening over bont: "Ik kom uit Wit-Rusland, en daar is het heel normaal om bont te dragen. Bovendien, als je vlees eet en leren schoenen draagt, waarom dan geen bont ?. Hypocriete anti-bont-activisten.
."
Ja jezus, wat een tenenkrommend dom en hypocriet wijf.. Ik hoopte echt dat ze dood zou gaan in dat (ook zo kutte) bobo's in de bushquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:21 schreef Repeat het volgende:
En viola holt
[afbeelding]
ook zo'n vies goor dik schijtmormel waarvan ik gewenst had haar nooit te hoeven aanschouwen
en als ze dr domme bek opentrekt, nou, dan is het helemaal compleet
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Elounda het volgende:
[afbeelding]
Ik walg en kots van deze man
En met deze keus ben ik het ook beslist eens...quote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens
En daarbij ook nog:
[afbeelding]
Er zijn gewoon geen woorden voor dit vreselijke, aandachtwillende, hoerige, nep mens....![]()
Hoe kon ik die vergeten...wat een graftak is dat zegquote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
[afbeelding]
Er zijn gewoon geen woorden voor dit vreselijke, aandachtwillende, hoerige, nep mens....![]()
Ik begon me het meest aan haar te irriteren toen ze begon de biostabiel te promoten. "Ik heb duizende brieven gekregen van mensen die vinden dat het echt werkt. Maar houd het niet in de buurt van een pinpas hoor" Houd ze zo een bus met brieven vast.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef MissMatch het volgende:
[afbeelding]
Tineke -takkentrol - de Nooij.
Ugh, die ja. Gaat ie iemand interviewen, stelt de meest domme vragen en je ziet hem zowat van de geilheid dat hij, de grote Ivo, die ene grote ster mocht interviewen, van z'n stoel afglijden.. En dan in de montage kamer een voice over toevoegen die doet alsof het een heel diepgaand interview was. Om te kotsen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef seeya_40 het volgende:
Ivo Niehe, kan die vent echt niet uitstaan. Kijk braak-neigingen als ik hem weer eens voorbij zie komen op tv. Kom op... Hij is zooooo last millenium
En met de rest van de posts ben ik het ook redelijk eens.
Wat een mongool he. Stel je voor je woont als Nederlandse minderheid in een land en Lange Frans & Baas B zijn de knuffelnederlanders. Ik voel de pijn van de Marokkaanse gemeenschapquote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef Peekaboo het volgende:
[afbeelding]
Ali B![]()
zodra hij zijn mond open doet, krijg ik spontaan jeuk![]()
![]()
knuffelmarokaan![]()
![]()
Had ik ook al genomineerd. Staat bij mij STIJF op één.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Sylvana Simons![]()
![]()
![]()
![]()
die denkt volgens mij serieus dat elke man een stijgerend lid van haar krijgt
![]()
![]()
Die is idd walgelijkquote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef static het volgende:
Ook zoiets verschrikkelijks:
[afbeelding]
Mari v.d. Ven.
Haha, zijn hoofd alleen al. Geblondeerde stekeltjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:13 schreef Costigan het volgende:
[afbeelding]
Wesley deze o-zo-sympathieke blonde adonis met z'n felblond kapsel normalitair gedragen door 4 jarige kinderen en kleding waar menig mens jaloers op is.![]()
[afbeelding]
![]()
Oh dat had ik niet gezien, maar een hele terechte keuze in ieder geval.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik ook al genomineerd. Staat bij mij STIJF op één.
Dhr. Zonnebank is nog altijd die ene rimpelgast, ik ben z'n naam kwijt.. met dat grijze krullerige haar.. volgens mij kwam hij van de TROS.quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dhr. Zonnebank is nog altijd die ene rimpelgast, ik ben z'n naam kwijt.. met dat grijze krullerige haar.. volgens mij kwam hij van de TROS.
Jaaaa die bedoelde ik, ik zat er totdat je dit postte er over na te denkenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef Costigan het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hans 'zonnebank' van Willigenburg ?
marijke helwegen is hartstikke coolquote:Op donderdag 21 december 2006 20:04 schreef Ivatje het volgende:
Ik heb een hekel aan:
Stomme wijven die niets zinnigs te vertellen hebben...
[afbeelding]
Ik voeg nog toe, M. van Arnhem, Mari v.d. Ven, Maik de Boer, K. Noten. Bij het lezen van deze namen werd ik weer even niet goed, Word vervolgd...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef Suko het volgende:
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:
J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart, Jean des Bouvrie < later aangevuld.
Om maar wat te noemen.![]()
hetweer.....voor....morgen. Het wordt een zonnige....dag, oat morn!...... Tot morgenquote:
Nog genoeg! dit zijn over het algemeen slechts Nederlandse 'celebs'.. je kan hier zo een heel topic mee vullen als het aan mij ligtquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef DrDentz het volgende:
Er blijven er niet veel over he
quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef PrinceLu het volgende:
Dr. Phil!
[afbeelding]
Pretentieuze zak hooi, met bijpassende snor en constant opgeheven Andries Knevel wijsvinger. Die paar dagen in de week dat hij uit Oprah d'r kont komt kruipen om voor de camera's te verschijnen, vult hij onze huiskamers met slap geouwehoer waar de voormalige tekstschrijver van de minister van informatie van Irak nog een behoorlijk puntje aan kan zuigen. Jaagt graag controversiele gasten van z'n show nog voordat ze überhaupt aan woord zijn gekomen, puur om applaus van het doorgaans verstandelijk gehandicapte publiek naar zich toe te krijgen.
Houd van lange wandelingen in het park en het manipuleren van laag opgeleiden.
Haha, echt he?! Gister bij RTL Boulevard ook weer, eerst naar Markelo, dan daarheen, dan daarheen, dan (inderdaad!!) C&A en dan weer naar Markelo. Zo is mijn leven. Hij had 1x per weer een half uur tijd voor Ellemieke.. Dat weet je toch van tevoren?! Nerd..quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:58 schreef Costigan het volgende:
[afbeelding]
in elk interview moet wel aan bod komen waar hij allemaal heengaat..
Ik ga nu naar Helmond, vervolgens vlieg ik naar China dan weer terug naar Volendam, Antwerpen, Tilburg, de C&A, Groningen en dan naar Maastricht om vervolgens naar mijn geliefde Duitsland te gaan.. ja Jan we weten het je hebt een 'bewogen leven'
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef Ace1 het volgende:
Kvind hans kraay en yfke wel meevallen.
Ik wilde hem posten maar je was me voor. Echt een vreselijke hekel aan die jongen. Ik weet niet precies wat me tegenstaat maar ik heb het idee dat het komt omdat hij zelf ook vooral vind dat hij fantastisch is.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:48 schreef static het volgende:
Hier krijg ik spontaan kots- en moordneigingen van:
[afbeelding]
Ya know...I'm from Texas. And in Texas we have a saying....quote:
Je bent niet de enige die er zo over denkt. Uit zijn gastenboek:quote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Er wordt iemand heel hard vergeten. Ik zal helaas iedereen er even aan herinneren:
[afbeelding]Karl Noten!!
En voor mensen met echt veel lef, neem eens een kijkje op z'n uiterst bescheiden website
http://www.karlnoten.nl/
quote:Joojumpie heeft op 1-11-2006 geschreven:
zooo Karl,
Ik loop er al een hele tijd mee, en ik hoorde vandaag dat jij ook een gastenboek hebt. Yes dacht ik!!!!!
Ik vind jou Karl, de meest verschrikkelijke persoon die op de nederlandse tv te zien is. vind je echt een pisventje.
Hoe jij er staat daar op TV met die verschikkelijk homofiele stapjes van je...... oooooh wat ben jij erg
Goh, en dan te bedenken dat zijn gastenboek wel gemod wordtquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er zo over denkt. Uit zijn gastenboek:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Eddie keur probeerde me ooit in de roxy te versieren..ik kende zijn pedo interesse en ik was toen 17 ofzo...hij vroeg wat ik wilde drinken..ik zei..Jus du punani..en hij ging het bestellen en stond onwijs voor lul.
Ja echt erg die Eddy Keur. Heb hem eens gesproken op een profielensite. Hij probeerde zo snel mogelijk een date met mij te krijgen.. en ik deed maar mee voor de grap. Heb hem heel lang aan 't lijntje gehouden.. en heb nog nooit zo hard gelachen. Triest mannetje.quote:
Ik wist niet dat daar homo hoertjes waren? Bij de oude meating point bedoel je?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is ook algemeen bekend dat Eddy Keur op Amsterdam CS homo hoertjes voor 50 gulden opppikte:)...daar waar vroeger het tijdenbord hing.
Ik zag hem laatst in de FAME, in het echt is hij nog lelijker en viezer dan op tv.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:42 schreef BdR het volgende:
Giel Beelenik kan niet precies duiden wat het is, maar kan hem niet uitstaan.
[afbeelding]
Als hij iemand interviewt stelt ie alleen maar domme en ongepaste vragen, echt zo tenenkrommend. Hij is een leek op elk denkbare gebied, maar komt wel met de ene ongenuanceerde uitspraak na de andere, en ook altijd met zo'n verschrikkelijk oppervlakkige en nonchalante houding. Hij is disc-jockey, muziekliefhebber zou je denken, maar zijn idee van leuke muziek is "Die Leipe Bauer Flavour" of Toppertje van Guillermo & Tropical Danny.
Er klopt gewoon niets van zijn hele voorkomen.
Ik ken hem toevallig en hij is echt heel erg aardig, en totaal anders dan dat hij eruitziet op tv, lekker casual, gul en gezelligquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef bloodymary het volgende:
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent.
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.
En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
Toch vond ik het stiekem wel altijd onwijs lachen om naar te kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 21:26 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Mental Theo, als je bij een jeugdzender werkt lijkt het me toch niet de bedoeling dat je je doelgroep tot op het bot aan het afkraken bent als ze te dronken zijn om te snappen wat je bedoelt. Echt te makkelijk. Vieze pedo. Een vrouw en kind thuis maar zelf geilen op breezersletjes van een jaar of 16 en jongeren die in zijn ogen te lelijk zijn maar een beetje afzeiken. Heb de opnames eens gezien bij het stappen en hij pakte altijd een beetje echt jonge meisjes er tussen uit want die zijn toch te verlegen om een weerwoord te geven. En hij is klein, echt een dwerg.
Geilen op breezersletjes, bleef het daar maar bij..quote:Op zondag 24 december 2006 21:26 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Mental Theo, als je bij een jeugdzender werkt lijkt het me toch niet de bedoeling dat je je doelgroep tot op het bot aan het afkraken bent als ze te dronken zijn om te snappen wat je bedoelt. Echt te makkelijk. Vieze pedo. Een vrouw en kind thuis maar zelf geilen op breezersletjes van een jaar of 16 en jongeren die in zijn ogen te lelijk zijn maar een beetje afzeiken. Heb de opnames eens gezien bij het stappen en hij pakte altijd een beetje echt jonge meisjes er tussen uit want die zijn toch te verlegen om een weerwoord te geven. En hij is klein, echt een dwerg.
ril...quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:08 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
Can't stand the woman...
Ik kan die hele serie niet zienquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:16 schreef EgelPrik het volgende:
Deze kan ik ook écht niet zien!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik kan me wel vinden in jouw haat voor deze mensen.quote:Op zondag 24 december 2006 19:43 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg zelf trouwens spontaan uitslag van
1--> Tooske, verschrikkelijke knerpende blerstem, ziet eruit alsof ze van voren niet weet dat ze van achteren leeft.
2 --> Sylvana Simons, denkt volgens mij dat ze erg intelligent is als ze een brillenmontuur op d'r kop zet.
3--> Victoria Koblenko, ik vond haar altijd al een over het paard getilde ongebakken deegsliert die haar eigen intellectuele bagage iets overschat, maar toen ik haar optreden in "Volgens Mama" zag bleek ze ook nog eens contactgestoord, onsympathiek en manipulatief
4-- Bridget Maasland, irritante apenkop die denkt dat ze iets kan terwijl dat niet zo is.
5--> Caroline tensen, omhooggepijpte dombo en heeft gewoon een kop waar je op wil slaan.
6--> Hans Kraaij Jr. denkt dat ie God's gift to women is....:')
Het neefje van een geliquideerde topcrimineelquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Niet 1 van mijn meest gehate, maar zijn verschijning op tv irriteert me altijd mateloos. En wat-is nou eigenlijk behalve eega van Tanja Jess en presentator van homevideo-flutprogramma's? Knurft.
[afbeelding]
Charly Luske, loser.
Ja! Kom je een keer langs? Dan krijg je korting van me omdat je van Fok bent.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:27 schreef xman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar homo hoertjes waren? Bij de oude meating point bedoel je?![]()
Whehe idd, totaal geen persoonlijkheid.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef SEMTEX het volgende:
Niet 1 van mijn meest gehate, maar zijn verschijning op tv irriteert me altijd mateloos. En wat-is nou eigenlijk behalve eega van Tanja Jess en presentator van homevideo-flutprogramma's? Knurft.
Charly Luske, loser.
Hij heeft ook een HEEL KLEIN pikkie..quote:Op zondag 24 december 2006 21:26 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
En dat weet jijquote:Op woensdag 27 december 2006 18:13 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij heeft ook een HEEL KLEIN pikkie..
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee een kennisje van mij heeft het met hem gedaan...ze voelde NIKS
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH devil's spawnquote:
Geweldige foto. Wat een tyfusbitch.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:10 schreef Scandalous het volgende:
En nog een eervolle vermelding voor Mariah![]()
![]()
[afbeelding]
Halleluja!! Die kan ik ook echt niet uitstaan sinds dat achterlijke ushi&van dijk programma van haar, terwijl veel mensen die ik ken haar heel sympathiek en mooi vinden en zo. Ik vind het maar een graftak.quote:Op zondag 24 december 2006 21:26 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Wendy van Dijkwat een vreselijke 'kijk mij toch eens normaal en bescheiden zijn' muts. Die Xander waar ze mee was is ook een loser maar dat hij vreemdging begrijp ik wel.
Ik kon d'r ook niet uitstaan maar ik moet bekennen dat ik haar in de X-factor wel vind meevallenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Spijgbak het volgende:
[..]
Halleluja!! Die kan ik ook echt niet uitstaan sinds dat achterlijke ushi&van dijk programma van haar, terwijl veel mensen die ik ken haar heel sympathiek en mooi vinden en zo. Ik vind het maar een graftak.
Ik heb anders uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dat wel meevalt...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Misschien heeft ze wel een enorm uitgewoonde doos.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Mei Li Vos een kutkind. Die naam, die kop. Krassende nagels op een schoolbord zijn niets vergeleken bij haar. Ik ga niet eens een plaatje posten.
Mei Li Vos![]()
![]()
![]()
.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2006 23:24 schreef static het volgende:
Bart Ettekoven (nu voice over bij SBS6, vroeger GTST), ook zo'n wanstaltig mislukte lamlul op gebraden varkenspootjes pootjes gemarineerd in dubbeldikke ellendesaus.
[afbeelding]
Over kutkinderen gesproken:quote:Op woensdag 27 december 2006 23:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind Mei Li Vos een kutkind. Die naam, die kop. Krassende nagels op een schoolbord zijn niets vergeleken bij haar. Ik ga niet eens een plaatje posten.
Mei Li Vos![]()
![]()
![]()
.
Yuk, wie is dat kind?quote:Op donderdag 28 december 2006 10:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Over kutkinderen gesproken:
[afbeelding]
Irritant gnoompje
Dakota Fanningquote:
Verschrikkelijk...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dakota Fanning
- War of the Worlds
- Man on Fire
- I am Sam
- Cat in the Hat
- Uptown Girls
- Hide and Seek
ja, zij staat over twintig jaar vast ook als een debiel bij oprah op de bank te springen.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:35 schreef DrDentz het volgende:
Wel perfect gecast als de dochter van Tom Cruise
Nicolas Cage is mischien niet moeders mooiste maar dan hoef hij toch niet slecht te zijn goeie acteur en volgens insiders ook nog verdomd grappig.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:29 schreef Jerruh het volgende:
ten eerste tori spelling
[afbeelding]
sowieso die hele spelling familie vind ik maar niks, maar dit lamlendig stuk geperoxideerde opblaasbare vloerkleed met siliconenventiel bakt er echt werkelijk niks van. In beverly hills was ze al een wanvertoning en in al die teenage beautyqueencheerleadstuff was ze helemaal rampzalig! Hopelijk ontploft een van dr tieten eens als ze in het vliegtuig zit!
[afbeelding]
Nicolas cage, ook niet om aan te zien.
Tsja, mijn mening, maar ik kan m gewoon slecht verdragen op het witte doek, juist door zijn eenzijdige uitdrukking en zijn acteerprestaties. Daarbij mag iemand anders m gerust goed vindenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:39 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nicolas Cage is mischien niet moeders mooiste maar dan hoef hij toch niet slecht te zijn goeie acteur en volgens insiders ook nog verdomd grappig.![]()
Daar ben ik dan wel mee eens blijkbaar is hij van een villa in het gooi naar een rijtjeshuis verhuisd hij kreeg te weinig geld binnen van zijn afgelopen programma'squote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
over kwallen gesproken, deze vent vind ik enorm onuitstaanbaar...
Dat is Kas van Iersel toch?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:39 schreef Mr_Booze het volgende:
De voice-over bij RTL Boulevard.
Die deed ook de stem van Teddy Rukspinquote:
een delspelbel......quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
over kwallen gesproken, deze vent vind ik enorm onuitstaanbaar...
ook al mee eensquote:Op donderdag 28 december 2006 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Mari van de Ven, die vage stylist, wat een aansteller, hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking, nl. een pruilmondje. Wordt vast geil gevonden in sommige kringen maar ik vind het rete-irritant. Sowieso zijn al die stylisten vre-se-lijk.
Ik noem een Dyanne Beekman...ze heet gewoon Diana maar nee we moeten haar Daai-enn noemen.
Verder is Leco natuurlijk ook verschrikkelijk en ook hier zien we weer die pruillipjes.![]()
Die had ik al.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[afbeelding]
Mari van de Ven, die vage stylist, wat een aansteller, hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking, nl. een pruilmondje. Wordt vast geil gevonden in sommige kringen maar ik vind het rete-irritant. Sowieso zijn al die stylisten vre-se-lijk.
Ik noem een Dyanne Beekman...ze heet gewoon Diana maar nee we moeten haar Daai-enn noemen.
Verder is Leco natuurlijk ook verschrikkelijk en ook hier zien we weer die pruillipjes.![]()
Altijd een overdreven geluidquote:
Goed idee, wachten tot dit topic vol is?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef static het volgende:
Kun je ook een apart topic over openen, is iets overzichtelijker dan tussen dat gekakel hier.
Zo hee, jij weet wel plaatjes te posten waar mijn ogen echt pijn van doen...quote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Mr_Booze het volgende:
[afbeelding]
Herman bekend van Idols.
![]()
Deze foto is gemaakt op een kermis.
[afbeelding]
Katie Price en ook haar man ..![]()
Met een vreeeeeeeselijke gil/snerpstem, en het ergste is dat ze denkt dat ze Mies Bouwman is, met d'r "Lieve lieve mensen"quote:Op donderdag 28 december 2006 20:15 schreef milagro het volgende:
[..]
een delspelbel......![]()
uuh.. beldelspel![]()
nee, belspeldel!!!!!!!![]()
Geer heeft de Blue Steel look van Zoolander hahaquote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef DarkElf het volgende:
geer en goor zijn echt tenenkrommend walgelijke wanstaltige talentloze attention whores
[afbeelding]
Mei Li Vos is een volwassen vrouw, trouwens hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 10:59 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Over kutkinderen gesproken:
[afbeelding]
Irritant gnoompje
Zoolander ja, LOLquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geer heeft de Blue Steel look van Zoolander haha
[afbeelding]
Helemaal mee eens. Ik snap niet waarom veel mensen weglopen met Ilse de Lange. Vooral dat geitige gelach kan ik niet hebben. Ik heb een verschikkelijke hekel aan vrouwen die overal om zitten te giechelen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:20 schreef Cee het volgende:
Jodelen vind ik best een kunst. Olga Lowina was een heldin.
Ik vind geitjes lief. Vooral als ze zo mekkeren. Van mèèè-e-e-e-èèè. Schattig hoor!
Soms is het best aandoenlijk om te zien dat iemand de intelligentie van een amoebe heeft.
Ik kan country muziek best hebben. Dolly Parton, Kenny Rogers, kom maar op.
Maar als bovenstaande factoren zich verzamelen in één persoon
[afbeelding]
dan gaat me dat te ver.
![]()
Ze heeft een vriendin.quote:
Ik ondersteun deze!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef vencodark het volgende:
En ohja:
Johnny Kraaikamp jr.
[afbeelding]
Wat een kwal vind ik dat. Die kerel vind zichzelf zoooo geweldig en grappig.
Nou, ik vind er geen reet aan.
Zijn vader was vroeger leuk (nee niet het Zonnetje in huis, ook zo'n bagger serie) maar zijn zoon is verschrikkelijk.
Johnny Kraaikamp jr.![]()
![]()
![]()
En hij slaat vrouwenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:21 schreef vencodark het volgende:
En ohja:
Johnny Kraaikamp jr.
[afbeelding]
Wat een kwal vind ik dat. Die kerel vind zichzelf zoooo geweldig en grappig.
Nou, ik vind er geen reet aan.
Zijn vader was vroeger leuk (nee niet het Zonnetje in huis, ook zo'n bagger serie) maar zijn zoon is verschrikkelijk.
Johnny Kraaikamp jr.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:34 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Geer heeft de Blue Steel look van Zoolander haha
[afbeelding]
Wat een vreselijke neppe foto zegquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:33 schreef static het volgende:
Is dit misselijke sujet al genoemd?
[afbeelding]
Wie? Welk programma? Bekend geworden....?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Mvnl het volgende:
[afbeelding]
Ben Ketting, voor mij bekend geworden in t vreeeselijke EO-programma 'Prinsen & Prinsessen'
Vind m behalve iritant ook echt heeel erg eng...![]()
![]()
![]()
Echt wel...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef DarkElf het volgende:
geer en goor zijn echt tenenkrommend walgelijke wanstaltige talentloze attention whores
[afbeelding]
Mijn god...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Mvnl het volgende:
[afbeelding]
Ben Ketting, voor mij bekend geworden in t vreeeselijke EO-programma 'Prinsen & Prinsessen'
Vind m behalve iritant ook echt heeel erg eng...![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |