Kansloosquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Ook die vragen waren matig. Ze wil geen geile goeie morgen zeggen, dan respecteer je dat, en dan die andere vragen, heb je ej schaamhaar geschoren, ben je nog maagd, wat zijn je cupmaten, heb je een snor.
Lijkt Jenssen welquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:18 schreef SunChaser het volgende:
Ook die vragen waren matig. Ze wil geen geile goeie morgen zeggen, dan respecteer je dat, en dan die andere vragen, heb je ej schaamhaar geschoren, ben je nog maagd, wat zijn je cupmaten, heb je een snor.
Oowh ik luister het nu.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef Michelle.v het volgende:
In welk uur is dat?Of is het rond 7:38?
![]()
tweede uur tussen 7 en 8 aanklikken en dan naar 7.38 scrollenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:22 schreef Michelle.v het volgende:
In welk uur is dat?Of is het rond 7:38?
![]()
nope toen heb ik CAZ radio ontdektquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
Hebben jullie die uitzending gehoord toen ze die moederkoek gingen bereiden en opeten?
Met Giels vrouw Marisaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope toen heb ik CAZ radio ontdekt
ohwquote:
Dat was helemaal triest, z'n holmaatje lange zwans slaat iemand op z'n bek en gaat hij het slachtoffer bellen die het excuus van lange zwans moet aanvaarden.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:32 schreef longinus het volgende:
Na dat gezeik van hem met bevrijdingspop valt me steeds meer op dat hij leuk wil doen maar het niet is.
Nog even en hij kan naast die spijkervent zitten.
Mjah valt mij ook tegen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:33 schreef StunningCunt het volgende:
nou ik denk, nou gaan we wat beleven, maar het valt toch allemaal wel mee ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |