abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 18:47:48 #1
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44545974
Nou, ik haat Victoria Koblenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van d'r, die stukjes tekst van d'r in die gratis krant doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens intelligent zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

In eerste instantie vond ik d'r wel een lekker wijf, maar nadat ik een paar keer op televisie had gezien dat ze denkt dat haar mening ertoe doet, was ik d'r in één klap spuugzat. En dat zelfs de serieuzere journalist van Nederland haar serieus durft te nemen, maakt het er niet beter op!

En Nikkie Plessen ook, met die rattekop van d'r.

Zo, nou, da moes ik effe kwijt.

PS. Redelijk zijn mag in dit topic, is geen vereiste.
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 18 december 2006 @ 18:50:20 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44546064
Alle BN-ers die niet blond zijn. Ik kots erop
Lang leve mij! *O*
pi_44546177
ze is wel geil
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44546237
Een uitstekend topic en een goed moment om even te kotsen over die misselijke pad der wanstaltigheid Robert Jensen

Dit vadsige stuk uit de hand gelopen biochemische gruwelijkheid is wat mij betreft HET icoon van de volledige wansmaak en alles dat NIET grappig is.

Ik kots niet alleen op zijn bestaan, doch ook op zijn familie, aangetrouwde familie, vrienden, kennissen en tennisvrienden, die ik allen met liefde door een leger bulldozers zou laten ombrengen ware het niet dat ik niet de middelen bezit voor een dergelijke actie.

Jensen .. STERF !

En ja ik haat hem.
underground forever baby
pi_44546282
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44546287
Oprah Winfrey.

Met haar dikke kop.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  maandag 18 december 2006 @ 18:58:42 #7
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_44546344
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef JediMindTricks het volgende:
Nou, ik haat Alexander Litvinenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van hem, die stukjes tekst van d'r in die spionnenblaadjes doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens vergiftigd zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

[afbeelding]

En dat eeuwige opscheppen: oehoe, ik lekker staatsgeheimpjes waar jullie niks van weten nenenenene.

Om te kotsen
Lang leve mij! *O*
  ESF Reporter maandag 18 december 2006 @ 19:27:29 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_44547465
Ik maak liever geen woorden vuil aan Ellemieke Vermolen.
  maandag 18 december 2006 @ 19:33:17 #9
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_44547731
andries knevel

zum kotsen

De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_44548153

Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
  maandag 18 december 2006 @ 20:15:16 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_44549412
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]

Peter Lusse met zijn happy Jostikop. Gelukkig nog amper op TV te zien, maar wat een irritante kerel is dat zeg. Vooral zijn reclame voor Smiths waren tranentrekkend.
ik vond dat inderdaad een rete irritante kerel!

daarbij vind ik Jan Mulder echt een ramp! wat een plofkop en wat een mauwerig gedrag! bwhuh!
put
your
clothes
on!
  maandag 18 december 2006 @ 20:27:19 #12
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_44549895

Idols
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_44550436
kom op mensen , argumenten en scheldkanonades wil ik zien !
underground forever baby
pi_44556386
Gordon. Ooit vond ik hem nog wel enigsinds grappig maar ik kots nu echt op die kerel. ZIjn kop, zijn haar, zijn zogenaamde "zangtalent", zijn gruwelijke baggere domme idiote smerige lelijke pokke houding etc etc.
Need i say more?
pi_44556433
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Laton het volgende:
Jensen .. STERF !
En niet alleen hem, maar ook al z'n kijkers!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 18 december 2006 @ 23:25:12 #16
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44556728
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Wat is er mis met hem? Hij is toch heel aardig en grappig?
pi_44556782
quote:
Op maandag 18 december 2006 23:17 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Zeg!, wil je mij niet doodwensen alsjeblieft?
Hem mag wel.
  maandag 18 december 2006 @ 23:47:44 #18
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_44557338
Victoria Beckham! Uitgescheten, afgebafte, irritante spitsmuis smoel van der Gatverdamme zeg
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
  maandag 18 december 2006 @ 23:52:46 #19
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44557466
Clairy Polak

Te overduidelijk PVDA'er

Hoewel ze de laatste tijd wel meevalt..
pi_44557754

Loes Luca.
Vindt zichzelf volgens mij het topje van de Nederlandse theaterwereld-ijsberg, maar verdient wat mij betreft die titel alleen maar omdat mijn testikels er iedere keer als zij weer op de buis verschijnt direct af dreigen te vriezen. Haar stem is een vreemdsoortig mengsel tussen het geluid van een Rotterdamse havenarbeider en een Wassenaarse slachtkalkoen, vergelijkbaar met een afwasspons die omwikkeld met prikkeldraad tergend traag over een schoolbord heen wordt getrokken.
Ze duikt werkelijk overal op, maar waarom? Ze is niet grappig, ze kan niet uitzonderlijk goed zingen, het enige wat ze doet is overdreven 'gezellig' lachen en een zangtoon voortbrengen die van heinde en verre bronstige giraffes aantrekt. Brrrrrr. Ik heb medelijden met het hondje op de foto hierboven, die zo te zien liever een sprong maakt en doodvriest in het ijskoude vervuilde Rotterdamse water dan nog maar één seconde in de klauwen van dit wezen te verkeren.
pi_44557770
Natasia uit de goudenkooi. Wat een lelijk opeisende schreeuwlelijk wijf is dat zeg. En nu denkt die teef dat ze nog kan zingen ook. Wat een stem, wat raal. Om van te kotsen. En dan denken dat ZIJ alles kan opeisen omdat ZIJ kindjes en een man heeft. Ja IQ-loos varken dat wist je ook al voordat je daar naar binnen ging. Strontsnol.

Hieronder het varken in kwestie:

-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:14:54 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44558005
Gaat de goede kant op.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44558290
Die eikel van dat voetbal programma..

Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?

(Ik weet zijn naam even niet.. )
pi_44558360
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:29 schreef Frappelsien het volgende:
Die eikel van dat voetbal programma..

Ik meen dat hij stukjes schrijft voor de krant?

(Ik weet zijn naam even niet.. )
Hugo Borst?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:05:14 #25
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44558982
Tineke Schouten!

Wat een grafhoer zeg. Grappen die m'n humorloze grootvader vijftig jaar geleden al aan m'n vader vertelde, sketches die tot op de laatste seconde te voorspellen zijn, 'gewaagd' over seks praten waarbij zelfs Andries Knevel nog bij in slaap valt en een gemaakt Utrechts accent waarbij de gemiddelde sterrenwijker het kippenvel van op z'n rug zal staan.

Absoluut niet grappig, en hooguit ordinair. Wat een wijf zeg, dat ze door het podium mag zakken van slechtheid.
Nee jij bent lekker. =X
pi_44559021

Can't stand the woman...
Noot noot.
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:16:54 #27
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44559129
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef PrinceLu het volgende:
Nou, ik haat Victoria Koblenko. En met mij velen, geloof ik. Dat arrogante elitaire gedrag van d'r, die stukjes tekst van d'r in die gratis krant doorspekt met pure arrogantie en 'kijk mij eens intelligent zijn' zinsbouw. Om te kotsen gewoon.

[afbeelding]

In eerste instantie vond ik d'r wel een lekker wijf, maar nadat ik een paar keer op televisie had gezien dat ze denkt dat haar mening ertoe doet, was ik d'r in één klap spuugzat. En dat zelfs de serieuzere journalist van Nederland haar serieus durft te nemen, maakt het er niet beter op!

En Nikkie Plessen ook, met die rattekop van d'r.

PS. Redelijk zijn mag in dit topic, is geen vereiste.
Ik kan me volledig vinden in je beargumentatie, ik vind haar ook een vreselijk mens. Ik op haar columns en kreeg kromme tenen van haar optreden in het programma Thuis op Talpa indertijd. Wat een walgelijk, zelfingenomen, semi-interessant denkend te zijn persoonlijkheid. Met stip bij mij op nummer 1 van meest gehate BN'er. Brrrrrr, wat een vreselijke type.
pi_44561083
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:33 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Hugo Borst?
Jip
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:23:24 #29
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44561143
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44561169

Paris

Boris

Ernst & Bobbie

James Cunt

Pete Doherty

Lange Frans & Boer B

Yes R

+

Jacco de Greeuw 'zangert' van Johan

[ Bericht 23% gewijzigd door Megalomaniac op 19-12-2006 09:51:07 ]
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_44561210
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:23 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Zeg.. jij hoort te slapen
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:36:39 #32
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44561343
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:29 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Zeg.. jij hoort te slapen
Ja graag Werd om half 9 wakker al
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44561364
Het zijn er eigenlijk meerdere. Lange Frans & Baas B. Omdat ik die verrote pleurisliedjes van ze ('ga je mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit' en andere meuk) compleet zat ben.

(In hetzelfde rijtje noem ik ook Ali B, Partysquad, enzovoort. Dat ene TMF anthem dat nu constant op de radio is, kan ik echt NIET aanhoren.)

-----

Dan is er nog Marco Borsato. Die constante ideale schoonzoon-houding en bestudeerde emotionele blikken in clips en tijdens optredens, ik gelóóf die man om de een of andere reden niet als 'ie zingt.

Deze review op Musicmeter.nl komt best wel overeen met mijn eigen gevoelens:
"In verband met SInterklaas heb ik een half uur in een mediamarkt moeten doorbrengen en vervolgens in een Van Leest. In beide zaken werd Marco zo ongeveer letterlijk mijn strot in geperst. En wat was dat kut. Ik geeft toe, ben toch al geen fan maar dit concert was vreselijk overgeregisseerd. Wat een megaleuke "oprecht enthousiaste" man is Marco toch ! Het was een VRESELIJKE KLEFFE bedoening waarbij Marco zo ongeveer om de drie seconden heel emotioneel zijn ogen dichtknijpt en zogenaamd getergd uithaalt. Geen enkele spontaniteit, alles ingestudeerd en over-the-top zwaar aangezet. Vooral dat gedoe rond Warchild (al kan en wil ik hem tegelijk niet ontzeggen dat hij zijn imago niet inzet voor iets goeds). Nog kleffer was Dromen zijn bedrog waarover Ali B een soort r'n'b diarree heen drapeerde, waardoor het NOG ERGER werd dan het origineel al was. Met buikpijn (en een paar fatsoenlijke CD's) heb ik Van Leest verlaten."

-----

Andere braakgevallen: Gwen Stefani (ooit leuk, nu een neppe en overgestyleerde trol die ronduit tenenkrommende muziek maakt), Victoria Koblenko (zie eerste reply).

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2006 09:52:33 ]
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:47:48 #34
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44561556

Ik walg en kots van deze man
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:50:14 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44561609

Dit walgelijk onoogelijke kreng . Kweelstem, debiele teksten (voorzover het er uit op te maken is tussen het gekweel door).

Dat er iemand is dit dit verwerpelijke creatuur uberhaupt kan aanzien zonder pijn in de ogen..

*blind haat*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44561625
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Elounda het volgende:
[afbeelding]

Oeh, eens, die man heeft echt het IQ van een ananas
pi_44561642
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[afbeelding]

Dit walgelijk onoogelijke kreng . Kweelstem, debiele teksten (voorzover het er uit op te maken is tussen het gekweel door).

Dat er iemand is dit dit verwerpelijke creatuur uberhaupt kan aanzien zonder pijn in de ogen..

*blind haat*.
Onooglijk???
pi_44561649

Carlo Boszhard

Vroeger kon ik er nog hard om lachen, maar als ik hem nu op tv zie..

Hij heeft tegenwoordig een vieze uitstraling en een arrogante houding
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:53:49 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44561675
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:52 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Onooglijk???
Zum kotsen werkelijk waar .
Get woke, go broke!
pi_44561699
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zum kotsen werkelijk waar .
Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?
Kom op man ze is bloedmooi!!!!
pi_44561841
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent .
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.

En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:03:13 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44561876
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:54 schreef Megalomaniac het volgende:

[..]

Of is het gewoon frustratie omdat je haar niet kunt krijgen?
Kom op man ze is bloedmooi!!!!
Ik meen het 100% .

Ik zou dr nog niet willen met al kreeg ik geld terug. Ik bemoei me meestal niet eens met celebs, hele wereldje boeit me niet. Maar dit kreng zou ik zo keihard de deur uittrappen.

Echt zooooo'n walgelijk mormel...
Get woke, go broke!
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:03:49 #43
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44561892
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 10:01 schreef bloodymary het volgende:
Uit de grond van mijn hart haat ik Peter Timofeeff. Sinds zijn snor er af is is het iets minder, maar wie heeft het ooit bedacht om deze in het verkeerde land geboren Duitser op t.v. te laten komen. Met zijn eeuwige dubbel breasted jasjes en zijn 2 meter brede schouders en logge lijf. Dat misselijkmakende accent .
En dan voorspelt hij ook nog altijd kutweert.

En nee, ik ben niet gefrustreerd omdat ik hem niet kan krijgen.
Toch gefrustreerd om dat ie altijd kutweert voorspelt????

Pssst..Bloody Mary: het is van origine een Rus...

En inderdaad een stomme kerel
pi_44562086
Ah, ik wist niet eens dat het een Rus was. Maar ik bedoelde meer dat hij van type een Duitser is.
pi_44564073
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:

J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart.

Om maar wat te noemen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 11:41:36 #46
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44564165
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:38 schreef Suko het volgende:
Kan niet kiezen, heb een rijtje van lui die bij mij een allergische reactie veroorzaken zoals hoofdpijn, kotsneigingen, rode vlekken etc. vanwege het hebben van leeg(dom)hoofd, mediageilheid, arrogantie, geldbelust, smakeloosheid, humorloos en variaties daarvan. In willekeurige volgorde:

J. Smit, F. Bauer (+ al zijn familieleden, zingend of niet), die 3 Toppers, J. Spijkerman, J. Mol, B. Maasland, N. van Nie, J. Mulder, Jannes, C. van Breukhoven+eega, P. Brard, Viool+Bonnie, R. Jensen, C v/d Horst, alle BelBabes, A. Knevel, (alle EO-ers), Y. Jaspers, R. Oerlemans, M. van Nieuwkerk, C. de Breij, Leco, I v/d Laar, E, Vermolen, H. Huisman, P, Hilton, Lange Frans & Baas B, M. Borsato+eega, H. Kraay jr, A. Hunkar, I. Niehe, R. Brandsteder, T. Breugem, B. Barend, C. Boszhard, M. Buch, M. van Dam, Wendy van Dijk, Jochem van Gelder, M. Helwegen, M. Hulscher, Kim-Lian van der Meij, H. Mens, C. Mourali, T. de Nooij, P. Paulusma, M. Peterzon, H. Pijpers, P. J. Rens, S. Simons, C.Tensen, S. van de Vaart, A. Witzier, E. de Zwart.

Om maar wat te noemen.
Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?
pi_44564433
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef Elounda het volgende:

[..]

Tjee Suko........kijk je überhaupt nog wel eens tv?
Zal wel niet meevallen dan.
pi_44564586
@ Elounda+Megalomaniac, héél gericht dus, pc heeft voorkeur en het scheelt dat ik een ouwe kijkdoos bezit met weinig zender-keuzes, bv Talpa staat er al niet op, dat scheelt.
pi_44564640
Ik moet zeggen dat ik op Y. Jaspers, M. van Nieuwkerk en C. de Breij, je rijtje helemaal deel. Ik mis alleen nog P. Timofeeff.....
  dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:36 #50
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44564646
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:59 schreef Suko het volgende:
@ Elounda, héél gericht dus, en het scheelt dat ik een ouwe kijkdoos bezit met weinig zender-keuzes, bv Talpa staat er al niet op, dat scheelt.
Ja, dan kan me er iets bij voorstellen, want het rijtje wat jij opnoemt komt, als je niet selectief kijkt, wel heel erg vaak langs op de kwelbuis....... ben het overigens met het grootste gedeelte van je opsomming zeker eens...
pi_44571216

Aandachtsgeile kankerhoer

Mensen die om die helmjosti lachen, mogen van mij worden gedeporteerd

Bevestigt mijn vooroordelen tov negervrouwen
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:06:50 #52
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44573431
Bastiaan Ragas, altijd saggo. Echt altijd! Nog nooit in een programma gezien met een glimlach, ik word al depressief van zn naam, bij zijn verschijning wordt het nog erger.

Chickie van B. Ragas, Dooske. Nog erger, wat kan ze wél? Helemaal erg die reclame waar ze samen in zitten

Ik geloof gewoon niet dat dit niet ooit een man is geweest:

Tot slot, al die wijven in Shownieuws. Vooral deze graftak:

[ Bericht 11% gewijzigd door Smash-it op 19-12-2006 17:16:14 ]
pi_44573564
Waarom zie ik hier nergens Albert Verlinde staan?
Als er iemand een cactus in zijn reet verdient voor zijn nutteloze bestaan in televisie wereld is hij het wel.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:12:01 #54
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44573588
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:11 schreef BossFight het volgende:
Waarom zie ik hier nergens Albert Verlinde staan?
Als er iemand een cactus in zijn reet verdient voor zijn nutteloze bestaan in televisie wereld is hij het wel.

Je hebt HELEMAAL gelijk.
pi_44573646

Nada van Nie
Noot noot.
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:15:32 #56
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_44573707
dubbel
pi_44573767
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]

Nada van Nie
Zij heeft ook zo'n toepasselijke naam.

Het is niks, het het zal ook nooit iets worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2006 17:17:35 ]
pi_44573863
Ik heb ook zoooo'n stervendegrafhekel aan:

felix meurders

met zn kansloze gezeik over de prijs van postzegels stik in je grafpostzegels van 5 cent
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:19:36 #59
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44573874

Tineke -takkentrol - de Nooij.
... is a mismatch forever
pi_44573960
En viola holt

ook zo'n vies goor dik schijtmormel waarvan ik gewenst had haar nooit te hoeven aanschouwen

en als ze dr domme bek opentrekt, nou, dan is het helemaal compleet
pi_44574157

Drie ordinaire kroegzangers waarvan het wemelt in Nederland- alleen deze drie krijgen om een of andere reden de Arena vol. Niet met hun eigen klassiekers uiteraard, maar alleen maar zouteloze covers waar die suffe mensen ook nog eens een vermogen voor betalen. Ga dan naar een gratis kroeg en luister naar een willekeurige kroegzanger
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44574387
Reeds gemeld: Jensen

wat een kwal
feest
pi_44574601
Jan Smit, maakt domme, achterlijke, nietszeggende kutliedjes. "als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt..... " puur poezie en iedereen koopt het nee nadenken is helemaal uit
hij heeft een lelijke vetkop, alsof hij de hele dag patat en paling zit te vreten, volgens zit ik er hier niet ver naast
hij heeft een eigen kledingmerk met wederom nietszeggende, doorsnee pauper kleding, met de geweldig orginele hippe naam: j-style
heeft een relatie (gehad inmiddels) met een goeduitziende vrouw van dertig
kortom: hij is stom
pi_44574607
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:13 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]

Nada van Nie
Vreselijk inderdaad. Kan dus ook hard lachen om de parodie van Irene Moors. Ik snap niet waarom zij nou bijna elke dag Shownieuws mag presenteren, ze leest het letterlijk van de autocue .
Verder Tooske inderdaad, krijg echt kotsneigingen van dat mens. Ze laat in haar programma's echt nooit iets van zichzelf zien, komt enorm oppervlakkig over. En dan nog die schreeuwstem waar ik accuut koppijn van krijg.
Verder is er ook een presentatrice van het Jeugdjournaal, Tamara heet ze geloof ik. Ze heeft nog bredere schouders dan de sterkste man van Nederland en echt een lelijke kutkop. Dat zo'n gedrocht op de televisie mag verschijnen, ongeloofelijk. Ik vind haar denk ik nog erger dan Nada en Tooske bij elkaar . Ook zij weet alle teksten zo onspontaan mogelijk te brengen, hier willen kinderen (en volwassenen) toch niet naar kijken .
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:10:00 #65
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_44575351
Gomes van PSV!
Zonder hem stonden ze nu dik onder Ajax!
pi_44579289
Verdulleme, ben ik die opper-eikel vergeten, Jan des Bouvrie, daar wassie weer, grijpt naar hoofd, wat errug!
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:36:09 #67
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44580008
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Vreselijk inderdaad. Kan dus ook hard lachen om de parodie van Irene Moors. Ik snap niet waarom zij nou bijna elke dag Shownieuws mag presenteren, ze leest het letterlijk van de autocue .
Verder Tooske inderdaad, krijg echt kotsneigingen van dat mens. Ze laat in haar programma's echt nooit iets van zichzelf zien, komt enorm oppervlakkig over. En dan nog die schreeuwstem waar ik accuut koppijn van krijg.
Verder is er ook een presentatrice van het Jeugdjournaal, Tamara heet ze geloof ik. Ze heeft nog bredere schouders dan de sterkste man van Nederland en echt een lelijke kutkop. Dat zo'n gedrocht op de televisie mag verschijnen, ongeloofelijk. Ik vind haar denk ik nog erger dan Nada en Tooske bij elkaar . Ook zij weet alle teksten zo onspontaan mogelijk te brengen, hier willen kinderen (en volwassenen) toch niet naar kijken .
[afbeelding]
Zij kan er toch ook niks aan doen hoe ze eruit ziet?
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 december 2006 @ 20:36:37 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_44580024
Silvana Simons.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44580224
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Zij kan er toch ook niks aan doen hoe ze eruit ziet?
Dat iemand ergens niks aan kan doen is geen enkele reden om iemand niet tot het bot daarop af te kraken

ontopic:moet jij geen bejaarden versieren ?
underground forever baby
  woensdag 20 december 2006 @ 00:59:32 #70
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_44587862
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:33 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Reeds gemeld: Jensen

wat een kwal
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 20 december 2006 @ 01:01:50 #71
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_44587895
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Silvana Simons.

Die moet zich altijd als een intellectueel ( ) profileren.
pi_44588281
Ik heb geen gehate celebs

of toch...

Ach,

hier hoef ik geen woorden aan toe te voegen. Oke eentje dan: kneuzen
  woensdag 20 december 2006 @ 01:42:31 #73
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_44588319
Spelfout in z'n shirt!
Nee jij bent lekker. =X
pi_44588343
Lol! Maarja.. zonder de spelfout zou dat shirt ook al supertriest zijn
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 december 2006 @ 02:18:17 #75
22592 crew  Ole
pi_44588534
Onze nationale hygiene freak nog niet eens genoemd

met die veel te schone kop en zo..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_44589140
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:18 schreef Ole het volgende:
Onze nationale hygiene freak nog niet eens genoemd
[afbeelding]
met die veel te schone kop en zo..
Die is vroeger gepest op school Terecht ook trouwens.
Ik hoop dat ie een gezwel krijgt van al die schoonmaakmiddeldampen die ie inneemt

!
pi_44597428
Victoria Koblenko inderdaad.

Met name haar mening over bont: "Ik kom uit Wit-Rusland, en daar is het heel normaal om bont te dragen. Bovendien, als je vlees eet en leren schoenen draagt, waarom dan geen bont ? . Hypocriete anti-bont-activisten. ."

. Victoria. Elk beetje is een beetje. En als er van de tien mensen twee vegetarisch eten, en eentje geen bont draagt zijn er meer dieren geholpen dan wanneer er tien mensen roepen "Ik eet toch al vlees, en draag leren schoenen, dan kan ik net zogoed bont dragen."
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 20 december 2006 @ 15:03:47 #78
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_44599288
Paris Hilton Wat heb ik een tyfushekel aan die leeghoofdige bitch
Ze ziet er uit als een travo
Ron Brandsteder trek ik ook niet, met dat gore geslurp van hem als hij praat, en dat dat vieze zweethoofd
Verder nog: Jessica Simpson, Caroline Tensen, Andries Knevel, en de rest wat al genoemd is hier
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_44599651
Frits Wester.

Als ik alleen die stem al hoor

En dan minister willen worden, schoenmaker hou je bij je leest

Beyonce vind ik trouwens ook zeer irritant geworden. Dat nep-lievige gedoe komt me de keel uit.

"It's suuuch a pleasure to work with him. It is so totally fantastic."

Mag haar pas weer als ze een keer kotsend een club uitkomt.
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen gehate celebs

of toch...

Ach,

[afbeelding]

hier hoef ik geen woorden aan toe te voegen. Oke eentje dan: kneuzen
Die twee moeten gewoon eens toegeven dat ze elkaar willen, in plaats van te zingen over hun pik bedekt met kutvocht.
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Victoria Koblenko inderdaad.

Met name haar mening over bont: "Ik kom uit Wit-Rusland, en daar is het heel normaal om bont te dragen. Bovendien, als je vlees eet en leren schoenen draagt, waarom dan geen bont ? . Hypocriete anti-bont-activisten. ."
Inderdaad, wat een stom wijf. Doet ook al jaaaaren over haar studie, maar constant de intelectueel uithangen. Vindt zichzelf stoer omdat ze haar moedertaal kan

Die vriend van der lijkt me ook een rare, lompe boer uit het jaar 0

[ Bericht 21% gewijzigd door jaoka op 20-12-2006 15:23:19 ]
  woensdag 20 december 2006 @ 15:34:33 #80
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_44600151
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:21 schreef Repeat het volgende:
En viola holt

[afbeelding]

ook zo'n vies goor dik schijtmormel waarvan ik gewenst had haar nooit te hoeven aanschouwen

en als ze dr domme bek opentrekt, nou, dan is het helemaal compleet
Ja jezus, wat een tenenkrommend dom en hypocriet wijf.. Ik hoopte echt dat ze dood zou gaan in dat (ook zo kutte) bobo's in de bush
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_44600675
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:47 schreef Elounda het volgende:
[afbeelding]

Dat ben ik helemaal met je eens

En daarbij ook nog:

Er zijn gewoon geen woorden voor dit vreselijke, aandachtwillende, hoerige, nep mens....
pi_44600946

Met de arrogante smoel
  woensdag 20 december 2006 @ 16:04:19 #83
137158 Elounda
the world is yours!
pi_44601009
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens

En daarbij ook nog:

[afbeelding]

Er zijn gewoon geen woorden voor dit vreselijke, aandachtwillende, hoerige, nep mens....
En met deze keus ben ik het ook beslist eens...
  woensdag 20 december 2006 @ 21:03:11 #84
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_44609238
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:

[afbeelding]

Hoe kon ik die vergeten...wat een graftak is dat zeg
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_44609307
Mariah
pi_44610051
Geweldig topic dit

Maar het erge is, ik ben het eigenlijk wel met iedereen en over alle hier genoemde personen eens. Dan vraag je je toch af, waarom kijken we steeds met zijn allen naar die kutsmoelen
pi_44610780
Ivo Niehe, kan die vent echt niet uitstaan. Kijk braak-neigingen als ik hem weer eens voorbij zie komen op tv. Kom op... Hij is zooooo last millenium

En met de rest van de posts ben ik het ook redelijk eens.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:09:51 #88
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_44611632
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef MissMatch het volgende:
[afbeelding]

Tineke -takkentrol - de Nooij.
Ik begon me het meest aan haar te irriteren toen ze begon de biostabiel te promoten. "Ik heb duizende brieven gekregen van mensen die vinden dat het echt werkt. Maar houd het niet in de buurt van een pinpas hoor" Houd ze zo een bus met brieven vast.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_44627074

Ali B
zodra hij zijn mond open doet, krijg ik spontaan jeuk

knuffelmarokaan
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_44627204
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef seeya_40 het volgende:
Ivo Niehe, kan die vent echt niet uitstaan. Kijk braak-neigingen als ik hem weer eens voorbij zie komen op tv. Kom op... Hij is zooooo last millenium

En met de rest van de posts ben ik het ook redelijk eens.
Ugh, die ja. Gaat ie iemand interviewen, stelt de meest domme vragen en je ziet hem zowat van de geilheid dat hij, de grote Ivo, die ene grote ster mocht interviewen, van z'n stoel afglijden.. En dan in de montage kamer een voice over toevoegen die doet alsof het een heel diepgaand interview was. Om te kotsen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 21 december 2006 @ 14:10:15 #91
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44627338
Ik ken de meeste nieteens
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_44628468
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef Peekaboo het volgende:
[afbeelding]

Ali B
zodra hij zijn mond open doet, krijg ik spontaan jeuk

knuffelmarokaan
Wat een mongool he. Stel je voor je woont als Nederlandse minderheid in een land en Lange Frans & Baas B zijn de knuffelnederlanders. Ik voel de pijn van de Marokkaanse gemeenschap
  donderdag 21 december 2006 @ 14:47:41 #93
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44628494
Sorry, zijn er te veel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 21 december 2006 @ 14:49:13 #94
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44628543
Iedreen is al langs geweest

Baas B z'n blosjes
  donderdag 21 december 2006 @ 16:48:35 #95
15080 static
pi_44631992
Hier krijg ik spontaan kots- en moordneigingen van:

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 16:50:08 #96
22592 crew  Ole
pi_44632036
Is dat die musical'ster' Tony?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 21 december 2006 @ 16:54:38 #97
15080 static
pi_44632191
Ja.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:13:38 #98
163633 Costigan
Forget About It
pi_44632788

Wesley deze o-zo-sympathieke blonde adonis met z'n felblond kapsel normalitair gedragen door 4 jarige kinderen en kleding waar menig mens jaloers op is.

-
  donderdag 21 december 2006 @ 18:04:46 #99
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44634107
godsamme wat heb ik een graftyfuskuthekel aan die klerelijer van een schownieuws-presentator:

Vikkie Brand
Kan die homo niet meer zo verkapt doen aub
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  donderdag 21 december 2006 @ 20:04:39 #100
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_44637344
Ik heb een hekel aan:

en lelijk mens..

Irritante homo`s zonder eigen ideeen!

Stomme wijven die niets zinnigs te vertellen hebben...

Irritante anti-sexy vrouw met een lelijke onvrouwelijke stem...
ha ha ha ha ha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')