Van Warrick was een tijdje bekend dat hij er uit gingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:42 schreef Jac0bus het volgende:
Vet einde, en net zoals Warrick Brown zo onverwacht![]()
Trouwens, Eva LaRue zag er in dat rode truitje goed uit voor iemand van 41
Ja van Warrick Brown was door zijn echte leven drugs charges bekend dat hij zou verlaten, dat zeker. Maar het onerwachte is dat hij zo de show zou verlaten, met lood van de undersheriff in z'n harsesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van Warrick was een tijdje bekend dat hij er uit ging
En als LaRue echt 41 is... dan ziet ze er nog verdomde goed uit
Zelfs voor zijn real life drugs charges was het bekend dat hij de serie zou verlatenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja van Warrick Brown was door zijn echte leven drugs charges bekend dat hij zou verlaten, dat zeker. Maar het onerwachte is dat hij zo de show zou verlaten, met lood van de undersheriff in z'n harses
Oh ik dacht dat die drug charge de druppel wasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs voor zijn real life drugs charges was het bekend dat hij de serie zou verlaten
De laatste druppel was idd de drug charge, er was volgens mij eerst sprake van een tijdelijke break.. net als met Jorja Fox.. maar die schijnt ook niet terug te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die drug charge de druppel was
quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 20:51 schreef Jnk18 het volgende:
Damn wat was de season opener voorspelbaar zeg
Horatio is back ppl! woohoo.
Method Man zat toch in CSI... Nelly speelt toch in CSI New Yorkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef PeRi het volgende:
P. Diddy dacht 'als Nelly in CSI kan, kan ik ook?'.
Laatste paar afleveringen zijn ze goed bezig, spannender en beter geacteerd dan hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PieterBas op 01-04-2009 12:23:53 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef PieterBas het volgende:
Ja, zal in de season finale nog wat Russen omleggen..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch blijven we het volgen...![]()
![]()
Ja, want het wordt eigenlijk alleen maar slechter en slechterquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want het wordt eigenlijk alleen maar slechter en slechter. Nog even en er zit standaard een machinegeweer op de Hummer van H.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |