SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
Zo is had ik ook gehoord/gelezen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef BlueCurl het volgende:
dat horatio die gast naar een andere staat zou vliegen zodat ie voor die moorden terecht kon staan en dat horatio dan bijna dood zou gaan met een vliegtuig ongeluk in the glades.. waren officiele spoilers.... maar hadden ze ook express vrijgegeven om iedereen te misleiden. austiolo os hoe die gast mag heten. csifiles forum etc...
Ik ben al maanden niet meer op csifiles geweest... dus de eerste aflevering gaat sowieso een verrassing wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:15 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb me besloten geen spoilers meer te lezengeen idee enkel of ik dat vol kan houden overigens
ik kom teveel op hun forumquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben al maanden niet meer op csifiles geweest... dus de eerste aflevering gaat sowieso een verrassing worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik ga daar 5 maanden studeren aan de Högeskolan I Borås..quote:Op zondag 29 juli 2007 20:47 schreef BlueCurl het volgende:
Boras! Daar ben ik ook al vaak geweest met vakentie! Ga je daar doen
jah had ik al gezien die laatste spoiler... Ik kan het echt zo onwijs NIET erg vinden
tof! zweden is zo tof qua natuur! Me grote broer zit er nu met vakantie!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga daar 5 maanden studeren aan de Högeskolan I Borås..
als ik hier torrents aan de praat weet te krijgen..dan wel.. anders moet ik wachten tot dat ik weer in Nederland benquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:01 schreef BlueCurl het volgende:
24 september! zijn er nog meer mensen die het weer gaan volgen via de amerikaanse uitzendingen?
haha..quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:39 schreef BlueCurl het volgende:
in jauari pas. kun je zo lang zonder leven? geen enge gedachtes krijgen hoor
wie? mij?quote:
uhm jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wie? mij?Ik heb nog er geen melding van gehad
![]()
![]()
oh nog niks ontvangen, anders moet je maar even een berichtje sturenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm jamet adres dat in je profiel staat
Carlo wel, Irene als Alexx niet echtquote:Op maandag 19 november 2007 12:37 schreef -Franktastic- het volgende:
Er is iedere week bij Life & Cooking een parodie; De Wereld Slaat Door, met steeds een korte parodie-scene op CSI Miami.
Carlo als Horatio is echt goed.
http://www.youtube.com/watch?v=oOU2yDuOTlk
Vergeet niet de eeuwige one-liners voor de intro..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afgelopen week maar eens 15 en 16 gekeken, maar ik vind het echt de meest slechte CSI van allemaal. Alles draait alleen maar om die eeuwige twee-woorden-per-zin-zeggende Horacio met zijn eeuwige zonnebril op en zijn medeleven met de slachtoffers.
Best zonde, omdat de verhalen en cases wel weer redelijk okay zijn.
Hij gedraagt zich niet meer als agent. Hij executeert weer mensen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afgelopen week maar eens 15 en 16 gekeken, maar ik vind het echt de meest slechte CSI van allemaal. Alles draait alleen maar om die eeuwige twee-woorden-per-zin-zeggende Horacio met zijn eeuwige zonnebril op en zijn medeleven met de slachtoffers.
Best zonde, omdat de verhalen en cases wel weer redelijk okay zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij is die Horatio een beetje doorgedraaid. Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:18 schreef -Franktastic- het volgende:
Grote spoiler over de castLas het op CSI files al.. Bij CSI LV gaat er ook iemand wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Oopsquote:Op donderdag 24 april 2008 19:37 schreef -Franktastic- het volgende:
Ook gelezen ja.
Nu verraad je nog deels mijn spoiler overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeee! niet bij CSILV!!!![]()
.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:25 schreef Jo0Lz het volgende:Ik vind haar altijd een beetje net te acteuren en op een gegeven moment gaat dat irriteren..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeee! niet bij CSILV!!!![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Schijnt niet te hoeven.. soms kunnen de calls getraceerd worden.. maar goed dat viel mij dus ook op.quote:Op woensdag 7 mei 2008 06:59 schreef SoupNazi het volgende:
Beetje vage aflevering m.i., een steen helemaal meenemen uit iemands tuin, pak gewoon een stoeptegel oid. En ook nog in één keer raak gooien. Plus die 911-call van Alex, ze geeft niet eens een locatie door.
Niet als ze meteen ophangt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schijnt niet te hoeven.. soms kunnen de calls getraceerd worden.. maar goed dat viel mij dus ook op.
Ook wel Apple iPhone genaamdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax
Van Warrick was een tijdje bekend dat hij er uit gingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:42 schreef Jac0bus het volgende:
Vet einde, en net zoals Warrick Brown zo onverwacht![]()
Trouwens, Eva LaRue zag er in dat rode truitje goed uit voor iemand van 41
Ja van Warrick Brown was door zijn echte leven drugs charges bekend dat hij zou verlaten, dat zeker. Maar het onerwachte is dat hij zo de show zou verlaten, met lood van de undersheriff in z'n harsesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van Warrick was een tijdje bekend dat hij er uit ging
En als LaRue echt 41 is... dan ziet ze er nog verdomde goed uit
Zelfs voor zijn real life drugs charges was het bekend dat hij de serie zou verlatenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja van Warrick Brown was door zijn echte leven drugs charges bekend dat hij zou verlaten, dat zeker. Maar het onerwachte is dat hij zo de show zou verlaten, met lood van de undersheriff in z'n harses
Oh ik dacht dat die drug charge de druppel wasquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zelfs voor zijn real life drugs charges was het bekend dat hij de serie zou verlaten
De laatste druppel was idd de drug charge, er was volgens mij eerst sprake van een tijdelijke break.. net als met Jorja Fox.. maar die schijnt ook niet terug te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die drug charge de druppel was
quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 20:51 schreef Jnk18 het volgende:
Damn wat was de season opener voorspelbaar zeg
Horatio is back ppl! woohoo.
Method Man zat toch in CSI... Nelly speelt toch in CSI New Yorkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef PeRi het volgende:
P. Diddy dacht 'als Nelly in CSI kan, kan ik ook?'.
Laatste paar afleveringen zijn ze goed bezig, spannender en beter geacteerd dan hiervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PieterBas op 01-04-2009 12:23:53 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:13 schreef PieterBas het volgende:
Ja, zal in de season finale nog wat Russen omleggen..HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch blijven we het volgen...![]()
![]()
Ja, want het wordt eigenlijk alleen maar slechter en slechterquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, want het wordt eigenlijk alleen maar slechter en slechter. Nog even en er zit standaard een machinegeweer op de Hummer van H.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |