quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Messenga het volgende:
Bremen mag wel kampioen worden.
Makaay is wel oké, maar ik ben allergisch voor een feestvierende Bommel.quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef tong80 het volgende:
Alleen als Makaaij er dertig inschiet.
Ik woon in Zaltbommel, je hebt hier duidelijk nog nooit een feest meegemaakt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Makaay is wel oké, maar ik ben allergisch voor een feestvierende Bommel.
Zolang ze zich meer richten op de bundesliga vind ik het goed!quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Messenga het volgende:
Dat zal meer redenen hebben dan alleen de plaatselijke FC.quote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel, je hebt hier duidelijk nog nooit een feest meegemaakt.
Dat moet hij denk ik vooral zo houden!quote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in Zaltbommel, je hebt hier duidelijk nog nooit een feest meegemaakt.
Ik ben van NIVO-Sparta. De plaatselijke FC speelt 4 klassen lagerquote:Op maandag 18 december 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zal meer redenen hebben dan alleen de plaatselijke FC.
Mij onbekend.quote:Op maandag 18 december 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben van NIVO-Sparta. De plaatselijke FC speelt 4 klassen lager
Bestaat de 8e klasse tegenwoordig ook alquote:Op maandag 18 december 2006 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben van NIVO-Sparta. De plaatselijke FC speelt 4 klassen lager
Laten we het hopen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef defranseslag het volgende:
Schalke wordt dus echt wel kampioen.
Sorry maar die degraderen natuurlijk wel met die prutser.quote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef bassieVL het volgende:
helaas overwinteren op een degradatieplek. Ik hoop op een revial na de winter van Borussia MG.
Amenquote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Messenga het volgende:
En Aachen handhaaft zichzelf.quote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef defranseslag het volgende:
Schalke wordt dus echt wel kampioen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:17 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Sorry maar die degraderen natuurlijk wel met die prutser.
Goede speler die Schlaudraffquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef DarkShine het volgende:
Bayern heeft gisteren trouwens een bod gedaan op Duits international Schlaudraff van Aachen. Twee dagen voor Aachen-Bayern (dfb-pokal)...
Dat lijkt me duidelijk, nu is Aachen helemaal nergens meer na dit nieuws.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:30 schreef DarkShine het volgende:
Twee dagen voor Aachen-Bayern (dfb-pokal)...
Van mij part verliest Aachen. Die club trekt me niet echt meer...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, nu is Aachen helemaal nergens meer na dit nieuws.
Hou toch op zeg.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van mij part verliest Aachen. Die club trekt me niet echt meer...
Dunnow. Kreeg minder intresse in die club, ging ook niet meer kijken eigenlijk. Ben ook al een behoorlijk tijdje niet meer daar geweest.quote:
Toen ik net op Fok zat en er maar een paar users in Sport, VBL bestond nog niet, luisterden we met een paar man naar de laatste wedstrijd van het seizoen in 2001. Bayern scoorde in de laatste minuut van de laatste wedstrijd en Schalke werd geen kampioen.Er hadden toen een paar bans gevallenjkunnen zijn wegens het gescheldquote:Op maandag 18 december 2006 18:36 schreef defranseslag het volgende:
Schalke wordt dus echt wel kampioen. Naast Kuranyi en Kobiashvili beschikken ze namelijk ook over Gustavo Varela.
En ohja dat eigen doelpunt van Reinhardt![]()
Moest je dat nou weer omhoog halen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik net op Fok zat en er maar een paar users in Sport, VBL bestond nog niet, luisterden we met een paar man naar de laatste wedstrijd van het seizoen in 2001. Bayern scoorde in de laatste minuut van de laatste wedstrijd en Schalke werd geen kampioen.Er hadden toen een paar bans gevallenjkunnen zijn wegens het gescheld
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:53 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Moest je dat nou weer omhoog halen?
if u can't beat them, buy themquote:De geruchten worden steeds heviger dat Bayern München zich na dit seizoen zal versterken met Jan Schlaudraff. De aanvaller van Alemannia Aachen is één van de revelaties van de Bundesliga en had afgelopen woensdag nog een groot aandeel in de bekerzege van de promovendus op Bayern (4-2).
Volgens de Ruhr-Nachrichten heeft Bayern München inmiddels een akkoord weten te bereiken met zowel Alemannia Aachen als Schlaudraff zelf. Volgens de krant betaalt Bayern precies één miljoen euro voor de jeugdinternational, die vervolgens een slordige twee miljoen euro per jaar zal gaan verdienen.
Schlaudraff, die in december 2004 overkwam van Borussia Mönchengladbach, maakte dit seizoen al zes competitiegoals voor Aachen.
Bayern had 2 dagen voor de DFB-Pokal ontmoeting al contact opgenomen met Aachen naar het schijntquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:18 schreef Incolumis het volgende:
[..]
if u can't beat them, buy them![]()
Topscorers per clubquote:ALEMANNIA AACHEN: Marius Ebbers, Jeffrey Leiwakabessy 17, Christian Fiel, Laurentiu Reghecampf 16, Sergio Pinto, Jan Schlaudraff 15
DSC ARMINIA BIELEFELD: Markus Schuler, Heiko Westermann 17, Rüdiger Kauf 16, Jörg Böhme, Mathias Hain, Jonas Kamper, Bernd Korzynietz, Radim Kucera, Artur Wichniarek 15
BAYER 04 LEVERKUSEN: Sergej Barbarez, Hans-Jörg Butt, Simon Rolfes 17, Paul Freier, Stefan Kießling, Andriy Voronin 16
FC BAYERN MÜNCHEN: Oliver Kahn, Philipp Lahm, Bastian Schweinsteiger, Daniel Van Buyten 17, Roy Makaay, Claudio Pizarro, Willy Sagnol 16
VFL BOCHUM: Philipp Bönig, Filip Trojan 17, Christoph Dabrowski, Marcel Maltritz, Tomasz Zdebel 16
BORUSSIA DORTMUND: Dédé, Florian Kringe, Ebi Smolarek, Roman Weidenfeller 17, Alexander Frei, Marc-André Kruska 16
BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH: Michael Delura, Zé Antonio 17, Kasey Keller 16, Federico Insúa, Kahe 15
EINTRACHT FRANKFURT: Patrick Ochs 17, Alexander Meier 16, Benjamin Huggel, Benjamin Köhler, Christoph Spycher, Albert Streit 15
FC ENERGIE COTTBUS: Steffen Baumgart, Vlad Munteanu, Tomislav Piplica, Sergiu Marian Radu 17, Mariusz Kukielka, Kevin McKenna, Igor Mitreski 16
HAMBURGER SV: Boubacar Sanogo, Piotr Trochowski 17, Joris Mathijsen 15, José Paolo Guerrero, David Jarolim, Danijel Ljuboja 14
HANNOVER 96: Hanno Balitsch, Steven Cherundolo, Robert Enke, Jiri Stajner 17, Dariusz Zuraw 16
HERTHA BSC BERLIN: Christian Fiedler 17, Malik Fathi, Marko Pantelic 16, Arne Friedrich, Josip Simunic 15
1. FSV MAINZ 05: Markus Feulner 17, Nikolce Noveski 16, Mimoun Azaouagh, Manuel Friedrich, Milorad Pekovic 15
1. FC NÜRNBERG: Tomás Galásek, Dominik Reinhardt, Raphael Schäfer 17, Jawhar Mnari, Horácio Javier Pinola, Ivan Saenko, Markus Schroth, Andreas Wolf 16
FC SCHALKE 04: Peter Løvenkrands 17, Halil Altintop, Hamit Altintop, Kevin Kuranyi 16, Levan Kobiashvili, Rafinha, Dario Rodríguez 15
VFB STUTTGART: Mathieu Delpierre, Robert Hilbert, Timo Hildebrand, Pavel Pardo 17, Mario Gomez 16
SV WERDER BREMEN: Torsten Frings, Tim Wiese 17, Diego, Clemens Fritz, Naldo, Pierre Nlend Womé 16
VFL WOLFSBURG: Simon Jentzsch, Cedrick Makiadi 17, Tom van der Leegte, Uwe Möhrle 16, Mike Hanke, Kevin Hofland 15
Aantal duels / goals van Nederlanders en spelers met band met Nederland:quote:ALEMANNIA AACHEN: Jan Schlaudraff 6, Laurentiu Reghecampf, Sascha Rösler 4, Reiner Plaßhenrich 3
DSC ARMINIA BIELEFELD: Artur Wichniarek 5, Jonas Kamper, Sibusiso Zuma 3
BAYER 04 LEVERKUSEN: Andriy Voronin 5, Sergej Barbarez 4, Gonzalo Castro, Ahmed Reda Madouni 3
FC BAYERN MÜNCHEN: Roy Makaay 9, Claudio Pizarro 6, Mark van Bomme, Bastian Schweinsteiger 3
VFL BOCHUM: Theofanis Gkekas 7, Zvejzdan Misimovic 5, Fábio Júnior, Ivo Ilicevic 2
BORUSSIA DORTMUND: Alexander Frei 6, Ebi Smolarek 5, Martin Amedick, Markus Brzenska, Tinga 2
BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH: Kahe, Oliver Neuville 4
EINTRACHT FRANKFURT: Naohiro Takahara 6, Ioannis Amanatidis 5, Alexander Meier, Albert Streit 3
FC ENERGIE COTTBUS: Vlad Munteanu 6, Sergiu Marian Radu 4, Steffen Baumgart, Vragel Da Silva 2
HAMBURGER SV: Danijel Ljuboja, Boubacar Sanogo 4, José Paolo Guerrero 2
HANNOVER 96: Thomas Brdaric 5, Vahid Hashemian 4, Szabolcs Huszti, Jan Rosenthal 2
HERTHA BSC BERLIN: Marko Pantelic 10, Christian Giménez 5, Pal Dardai, Gilberto 2
1. FSV MAINZ 05: Mimoun Azaouagh, Ranisav Jovanovic, Imre Szabics 2
1. FC NÜRNBERG: Ivan Saenko, Markus Schroth 4, Ivica Banovic, Jawhar Mnari, Jan Polák 3
FC SCHALKE 04: Kevin Kuranyi 6, Halil Altintop 4, Levan Kobiashvili, Peter Løvenkrands 3
VFB STUTTGART: Mario Gomez 8, Cacau 5, Thomas Hitzlsperger 4, Marco Streller 3
SV WERDER BREMEN: Miroslav Klose 10, Diego 8, Naldo 6, Aaron Hunt 5, Daniel Jensen 3
VFL WOLFSBURG: Mike Hanke 5, Alexander Madlung 2
quote:Erwin Koen 1 / 0
Jeffrey Leiwakabessy 17 / 0
Roy Makaay 16 / 9
Mark van Bommel 13 / 3
Matthew Amoah 7 / 0
Steven Pienaar 14 / 0
Ebi Smolarek 17 / 5
Wesley Sonck 5 / 0
Kasper Bøgelund 5 / 0
Nando Rafael 5 / 0
Tobias Levels 10 / 0
Mariusz Kukielka 16 / 0
Rafael van der Vaart 11 / 1
Nigel de Jong 7 / 0
Joris Mathijsen 15 / 0
Arnold Bruggink 15 / 0
Dick van Burik 14 / 1
Ellery Cairo 10 / 0
Bakary Diakité 9 / 1
Tomás Galásek 17 / 1
Gerald Sibon 1 / 0
Jon Dahl Tomasson 4 / 0
Petri Pasanen 9 / 0
Daniel Jensen 8 / 3
Kevin Hofland 15 / 0
Tom van der Leegte 16 / 0
Rick Hoogendorp 8 / 0
Ach hij is al 23, je hoort nu pas iets van hem. Zit bij Bayern gewoon op de bank.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:09 schreef zjroentje het volgende:
In Gladbach slaan ze zich echt voor de kop dat ze Schlaudraff hebben laten lopen ....
Maar Gladbach had 'm heel goed kunnen gebruiken momenteel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach hij is al 23, je hoort nu pas iets van hem. Zit bij Bayern gewoon op de bank.
Vrijdag 26 januariquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer beginnen ze weer te voetballen?
zal wel net zo lopen als seizoen 2000/2001quote:Op zondag 31 december 2006 17:17 schreef defranseslag het volgende:
Schalke wordt kampioen!
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:05 schreef bassieVL het volgende:
Bayern is het wel de laatste club die ik het gun.
Is dat een aanvaller of een spits, want ze hebben echt genoeg spitsenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef AminBen het volgende:
Schlaudraff van Aachen gaat in de zomer naar Bayern.
![]()
Wat een hele mooie leeftijd is!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef tong80 het volgende:
Goeie voetballer, maar toch al weer 23.
Is wel goedkoop zo van Bayern. Talenten wegplukken van promovendi (Lukas Podolski werd vorig jaar ook van 1.FC Köln losgeweekt, red.).quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef AminBen het volgende:
Schlaudraff van Aachen gaat in de zomer naar Bayern.
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is wel goedkoop zo van Bayern. Talenten wegplukken van promovendi (Lukas Podolski werd vorig jaar ook van 1.FC Köln losgeweekt, red.).
quote:
We zitten op dezelfde golflengte.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:44 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar Schalke vindt die handelswijze ietwat brutaal. Ze denken dat Gustavo jaloers is en dus willen ze dat hij ze iets betaalt ter compensatie.
En verwachten zij ook tegenspraak?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:27 schreef methodmich het volgende:
Overigens beoordeelt der Kicker net als altijd de spelers in de eerste seizoenshelft. De resultaten tot nu toe. Ze doen dat met een paar categorieën, wereldklasse, internationale klasse, "im weiteren kreis" en "blickfeld". Vandaar soms weinig spelers in de lijstjes.
Keepers:
1. Markus Pröll
2. Oliver Kahn
3. Roman Weidenfeller
4. Tim Wiese
5. Manuel Neuer
6. Raphael Schäfer
7. Mathias Hain
8. Simon Jentzsch
Centrale verdedigers:
1. Naldo
2. Per Mertesacker
3. Marcelo Bordon
4. Mathieu Delpierre
5. Daniel Van Buyten
6. Serdar Tasci
Defensieve vleugelspelers:
1. Clemens Fritz
2. Philipp Lahm
3. Arne Friedrich
4. Arthur Boka
5. Rafinha
Aanvallende vleugelspelers:
1. Albert Streit
Beste defensieve middenvelders:
1. Torsten Frings
2. Jawhar Mnari
3. Pavel Pardo
4. Zlatan Bajramovic
5. Rüdiger Kauf
6. Tomás Galásek
7. Frank Baumann
8. Mark van Bommel
Beste offensieve middenvelders:
1. Diego
2. Zvejzdan Misimovic
3. Bernd Schneider
zou Sansoni ook goed kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:49 schreef defranseslag het volgende:
Oost Duitse doping
Ten eerste komt De Franse Slag niks tekort aan concentratie, kracht en uithoudingsvermogen. Ten tweede zijn stimulerende middelen verboden. Beetje raar idee dus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
zou Sansoni ook goed kunnen gebruiken!
quote:'Dan staan er twee Nederlanders op de transferlijst'
Mark van Bommel reageert op hypothese dat Marco van Basten de nieuwe trainer van Bayern wordt (Kicker)
Inderdaad. Ik was altijd wel gecharmeerd van hem. Hij was toch een begenadigd voetballer en om dan op je 27ste al te moeten stoppen, jammer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Zonde...
Idd echt zonde! Dacht dat ie toch weer goed bezig was de laatste tijd...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Deisler stopt met voetbal. 27 pas. Eerst blessures, toen depressies nu definitief einde door zijn knie.
Kwam nog niet verder dan 4 invalbeurten dit seizoen, al waren die wel de laatste weken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Idd echt zonde! Dacht dat ie toch weer goed bezig was de laatste tijd...![]()
Dacht dat ik em toch goed zag invallen toen, of was dat al eerder??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kwam nog niet verder dan 4 invalbeurten dit seizoen, al waren die wel de laatste weken.
quote:'Dan staan er twee Nederlanders op de transferlijst'
Mark van Bommel reageert op hypothese dat Marco van Basten de nieuwe trainer van Bayern wordt (Kicker)
Dat was meer een gerucht, Ribery is veel concreter. Daarvoor hebben ze al contact opgenomen met Marseille.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Ze wilden Robben toch hebben.
Voeg daar ook nog Bance aan toe. Komt van Metalurg Doneszk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:14 schreef zjroentje het volgende:
Thygessen, Gohouri.
Ik ken ze allebei niet.
Was dat niet Arouna Kone voordat hij was gekrompen door het regenklimaat in Nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef AminBen het volgende:
Speelde die Bance niet in Belgie eerst? Ik meen me in hem een lange Afrikaan met geblondeerd haar te herinneren![]()
Aristide Bancé speelde tot de zomer van 2006 voor Lokeren inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef AminBen het volgende:
Speelde die Bance niet in Belgie eerst? Ik meen me in hem een lange Afrikaan met geblondeerd haar te herinneren![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was dat niet Arouna Kone voordat hij was gekrompen door het regenklimaat in Nederland
Hij neemt een nieuwe nierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef zjroentje het volgende:
Klasnic heeft een niertransplantatie nodig.
Hup Bayernquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
**** Duitsland,Bundesliga
Vrijdag:
Boruss.Dortmund - Bayern München -![]()
Bance is nog niet rond; Wesley Sonck krijgt een aantal wedstrijden om zich te bewijzen. Hij schijnt eindelijk fit te zijn!! Ik ben benieuwd, of hij grote mond eindelijk waar weet te maken (ik hoop het natuurlijk wel).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Bancé is nog niet rond toch?
Wel een leuke speler, handige jongen uit Burkina Faso.
en op ARD:quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef travelman het volgende:
[..]
en op ARD:
20:15
Sportschau live:
Fußball-Bundesliga
Der 18. Spieltag
Borussia Dortmund - FC Bayern München
Whehe zij winnen nooit een uitwedstrijd toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef travelman het volgende:
[..]
Bance is nog niet rond; Wesley Sonck krijgt een aantal wedstrijden om zich te bewijzen. Hij schijnt eindelijk fit te zijn!! Ik ben benieuwd, of hij grote mond eindelijk waar weet te maken (ik hoop het natuurlijk wel).
3 punten in Cottbus 'sind Pflicht'![]()
Leuk! Kan ik ook es live Duits voetbal zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef travelman het volgende:
[..]
en op ARD:
20:15
Sportschau live:
Fußball-Bundesliga
Der 18. Spieltag
Borussia Dortmund - FC Bayern München
eens moet de eerste keer zijn natuurlijk. En met 7 overwinningen in oefenwedstrijden in de winterpauze moet dit natuurlijk een ego boost geven voor de wedstrijd in Cottbus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Whehe zij winnen nooit een uitwedstrijd toch?![]()
Beetje stomme aankoop... ze hadden toch nog een andere spits verhuurd aan Hamburg (Ljuboja ofzo?), die kunnen ze beter terughalen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Benjamin Lauth dus naar Stuttgart als vervanger van Tomasson. Ik ben benieuwd of hij daar kan laten zien wat hem bij 1860 München wel lukte.
Lauth is gehuurd. Ljuboja is met ruzie vertrokken, die wil niet meer spelen voor Stuttgart.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:51 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Beetje stomme aankoop... ze hadden toch nog een andere spits verhuurd aan Hamburg (Ljuboja ofzo?), die kunnen ze beter terughalen...
Verrassend...quote:
Het verhaal van dit seizoen bij HSVquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Aachen stond 2-0 voor....nu 2-3 achter
toch wel 7 hele minutenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Ambrosius het volgende:
3-0 Bremen ondertussen.
Rosenberg mag nog wat minuten maken.
Zegt niks, ze krijgen niet zoveel kansen. Bochum krijgt er ook maar zat.quote:
Ze hebben nog een dag om een fatsoenlijke spits te kopen naast Makaayquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zegt niks, ze krijgen niet zoveel kansen. Bochum krijgt er ook maar zat.
Jammer, maar ik had ook niet verwacht dat er gewonnen zou worden van Bremen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
0-2 Bremen (tegen 10 man).
Eigen goal Aachen, hmm geluk van een kampioen hoop ik maar dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Schalke.
Bayern verliest dus weer twee punten op allebei.
Dit soort fouten komen wel vaker voor. Over een tijdje lezen ze je reactie hier en wordt het stilzwijgend veranderd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Cerubo het volgende:
Hannover 96-Hertha BSC 5-0
Hannover haalde voor eigen publiek hard uit naar Hertha BSC, dat bij winst goede zaken had kunnen doen in de subtop van de Duitse competitie. Hannover profiteerde optimaal van de chaos die telkens ontstond zodra Dortmund een hoekschop tegen kreeg. Bergantin Vinicius scoorde twee keer in zo'n situatie, Frank Fahrenhorst eenmaal. Na werd het nog pijnlijker voor Hertha.
Wat is dit voor een gigantisch waardeloos verslag van VI. Klopt echt geen fluit van.
Wie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef M0NTANA het volgende:
HSV staat nu op de laatste plaats, toch gek dat Duitsland: een promovendus kan ineens kampioen worden en een titelkandidaat degraderen, heerlijk!
Dat was geloof ik dat ze zouden degraderen maar wel ver kwamen in de UEFA Cup of ze zelfs wonnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Kaiserslautern heeft dat toch een keer gedaan
Vreemde ploeg, zo speel je CL tegen PSV, en nu spelen ze 2e klassequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat was geloof ik dat ze zouden degraderen maar wel ver kwamen in de UEFA Cup of ze zelfs wonnen.
Kaiserslautern inderdaad, in 1998.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Hmm oke, zal het wel verwarren met iets andersquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/1._FC_Kaiserslautern
ze horen allebei bij de oprichters van de bundesliga.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:11 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe kwisvraag wat hebben Kaiserslautern en Nürnberg met elkaar te maken ?
Het stadion van Dortmund is zeer gaaf, tegen wie spelen ze? en sta je in de gele 'muur'?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Na dit seizoen al bij bremen, schalke en HSV geweest te zijn, ga ik a.s. zondag naar Dortmund
Ben benieuwd, sowieso is Bundesliga altijd lekkere sfeer
Nee, ze waren beiden uniek in iets.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:18 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ze horen allebei bij de oprichters van de bundesliga.
Leukquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Na dit seizoen al bij bremen, schalke en HSV geweest te zijn, ga ik a.s. zondag naar Dortmund
Ben benieuwd, sowieso is Bundesliga altijd lekkere sfeer
Een weldenkend bestuur had Thomas Doll al twee maanden geleden de deur gewezen. Het schijnt nu twee voor twaalf te zijn.quote:
Zal zn gekochte spits Oliic leuk vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef zjroentje het volgende:
Wel clever om 'm na de transferperiode eruit te bonjouren.
Inderdaad. Het is niet ondenkbaar dat VdV vertrokken zou zijn als Doll eerder ontslagen was. Rafael was erg loyaal aan hem. Hopen maar dat Van der Vaart van de zomer een mooie club vindt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef zjroentje het volgende:
Wel clever om 'm na de transferperiode eruit te bonjouren.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
Doll![]()
Waarom heeft Co nou bij zo'n schijtclub in Donetsk getekend![]()
Zitplaatsen aan de lange kant geloof ik. Geen 'gele muur' dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:29 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Het stadion van Dortmund is zeer gaaf, tegen wie spelen ze? en sta je in de gele 'muur'?
Zoals het hoortquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Maar eerst uiteraard bier zuipen en bratwurst eten
Eerst Ajax - Feyenoord en dan meteen Werder - Schalke, spannende dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef DeVinger het volgende:
February 2
20:30 Nurnberg ? - ? Bayern Munich
February 3
15:30 Alemannia Aachen ? - ? Hannover
15:30 Arminia Bielefeld ? - ? Monchengladbach
15:30 Eintracht Frankfurt ? - ? Mainz
15:30 Energie Cottbus ? - ? Bochum
15:30 Hertha BSC ? - ? Hamburger SV
15:30 Wolfsburg ? - ? Bayer Leverkusen
February 4
17:00 Borussia Dortmund ? - ? Stuttgart![]()
17:00 Werder Bremen ? - ? Schalke![]()
Frankfurt - Mainz.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:27 schreef F.O.N.S. het volgende:
Leukste wedstrijden zijn niet op zaterdagBehalve Hertha-HSV dan
Dat is wel een hele leuke wedstrijd ja! En Aachen-Hannover is ook zeker niet de minste!!!!quote:
's Avonds nog Internazionale - AS Roma.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:16 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Eerst Ajax - Feyenoord en dan meteen Werder - Schalke, spannende dag![]()
quote:Stevens akkoord met HSV
KERKRADE/HAMBURG - Huub Stevens tekent vrijdagavond een contract als trainer van Hamburger SV tot de zomer van 2008. Technisch-directeur Dietmar Beiersdorfer van de Duitse club heeft dit vrijdag laten weten. Stevens (53) vertrekt per direct bij Roda JC, waar hij sinds de zomer van 2005 de leiding in handen had.
De leiding van Hamburger SV en de Nederlandse trainer treffen elkaar vrijdagavond in Berlijn. Of hij zaterdag tijdens het competitieduel van HSV in Berlijn tegen Hertha al op de bank zit, is onduidelijk. "De precieze invulling moeten we nog afstemmen", aldus Beiersdorfer. "Het kan zijn dat in Berlijn Karsten Bäron, de trainer van amateurtak, op de bank zitten."
Stevens was in Duitsland eerder in dienst van Schalke 04 en Hertha BSC. Hij volgt bij HSV Thomas Doll op.
niks voor feyenoord geweest?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Huub Huub, Relaxte gozer. Kan je gewoon makkelijk een paar vragen stellen ook
Ik zie eigenlijk ook niet zo in waarom hij wel een goede trainer isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat is er mis met Koe man?
Zeker welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
niks voor feyenoord geweest?
Te weinig haarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat is er mis met Koeman?
En het is 2-0.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:51 schreef Ambrosius het volgende:
Bayern weer lekker bezig, zelfs bijna 2-0.
Schok(kend) effect heeft die trainerswissel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
die titel is idd futsch
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ohne Bayern fahren wir zur Meisterschaft!![]()
Hup Werderquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Lijkt dus definitief tussen Schalke en Werder te gaan dit seizoen, de winnaar kan zondag een flinke stap zetten
Het zal wel weer 1-1 worden in de 86e minuut of zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zal het bij HSV dan wel gaan lukken in de 1ste wedstrijd van een nieuwe trainer![]()
80' Hertha BSC 0 - 1 Hamburger SVquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het zal wel weer 1-1 worden in de 86e minuut of zo.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Het zal wel weer 1-1 worden in de 86e minuut of zo.
Het is eigenlijk triest dat dit voorspelbaar is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:09 schreef the_undertaker het volgende:
1-1 hertha - hamburg
gaat naar Feyenoord wist je dat al ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Van der Vaart moet echt weg daar, jammer voor HSV, maar als hij daar blijft is het niet goed voor z'n ontwikkeling.
Zat het er al niet krijg je het wel op deze manier.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:32 schreef RayMania het volgende:
Er zit mentaal echt iets verkeerd daar in Hamburg.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zat het er al niet krijg je het wel op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |