quote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Aachen stond 2-0 voor....nu 2-3 achter
toch wel 7 hele minutenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:37 schreef Ambrosius het volgende:
3-0 Bremen ondertussen.
Rosenberg mag nog wat minuten maken.
Zegt niks, ze krijgen niet zoveel kansen. Bochum krijgt er ook maar zat.quote:
Ze hebben nog een dag om een fatsoenlijke spits te kopen naast Makaayquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zegt niks, ze krijgen niet zoveel kansen. Bochum krijgt er ook maar zat.
Jammer, maar ik had ook niet verwacht dat er gewonnen zou worden van Bremen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef Ambrosius het volgende:
0-2 Bremen (tegen 10 man).
Eigen goal Aachen, hmm geluk van een kampioen hoop ik maar dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
2-1 Schalke.
Bayern verliest dus weer twee punten op allebei.
Dit soort fouten komen wel vaker voor. Over een tijdje lezen ze je reactie hier en wordt het stilzwijgend veranderd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Cerubo het volgende:
Hannover 96-Hertha BSC 5-0
Hannover haalde voor eigen publiek hard uit naar Hertha BSC, dat bij winst goede zaken had kunnen doen in de subtop van de Duitse competitie. Hannover profiteerde optimaal van de chaos die telkens ontstond zodra Dortmund een hoekschop tegen kreeg. Bergantin Vinicius scoorde twee keer in zo'n situatie, Frank Fahrenhorst eenmaal. Na werd het nog pijnlijker voor Hertha.
Wat is dit voor een gigantisch waardeloos verslag van VI. Klopt echt geen fluit van.
Wie?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:54 schreef M0NTANA het volgende:
HSV staat nu op de laatste plaats, toch gek dat Duitsland: een promovendus kan ineens kampioen worden en een titelkandidaat degraderen, heerlijk!
Dat was geloof ik dat ze zouden degraderen maar wel ver kwamen in de UEFA Cup of ze zelfs wonnen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Kaiserslautern heeft dat toch een keer gedaan
Vreemde ploeg, zo speel je CL tegen PSV, en nu spelen ze 2e klassequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat was geloof ik dat ze zouden degraderen maar wel ver kwamen in de UEFA Cup of ze zelfs wonnen.
Kaiserslautern inderdaad, in 1998.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:59 schreef dndiek het volgende:
Hmm oke, zal het wel verwarren met iets andersquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/1._FC_Kaiserslautern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |