Voeg daar ook nog Bance aan toe. Komt van Metalurg Doneszk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:14 schreef zjroentje het volgende:
Thygessen, Gohouri.
Ik ken ze allebei niet.
Was dat niet Arouna Kone voordat hij was gekrompen door het regenklimaat in Nederlandquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef AminBen het volgende:
Speelde die Bance niet in Belgie eerst? Ik meen me in hem een lange Afrikaan met geblondeerd haar te herinneren![]()
Aristide Bancé speelde tot de zomer van 2006 voor Lokeren inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:38 schreef AminBen het volgende:
Speelde die Bance niet in Belgie eerst? Ik meen me in hem een lange Afrikaan met geblondeerd haar te herinneren![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was dat niet Arouna Kone voordat hij was gekrompen door het regenklimaat in Nederland
Hij neemt een nieuwe nierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef zjroentje het volgende:
Klasnic heeft een niertransplantatie nodig.
Hup Bayernquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
**** Duitsland,Bundesliga
Vrijdag:
Boruss.Dortmund - Bayern München -![]()
Bance is nog niet rond; Wesley Sonck krijgt een aantal wedstrijden om zich te bewijzen. Hij schijnt eindelijk fit te zijn!! Ik ben benieuwd, of hij grote mond eindelijk waar weet te maken (ik hoop het natuurlijk wel).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:31 schreef methodmich het volgende:
Bancé is nog niet rond toch?
Wel een leuke speler, handige jongen uit Burkina Faso.
en op ARD:quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef travelman het volgende:
[..]
en op ARD:
20:15
Sportschau live:
Fußball-Bundesliga
Der 18. Spieltag
Borussia Dortmund - FC Bayern München
Whehe zij winnen nooit een uitwedstrijd toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:06 schreef travelman het volgende:
[..]
Bance is nog niet rond; Wesley Sonck krijgt een aantal wedstrijden om zich te bewijzen. Hij schijnt eindelijk fit te zijn!! Ik ben benieuwd, of hij grote mond eindelijk waar weet te maken (ik hoop het natuurlijk wel).
3 punten in Cottbus 'sind Pflicht'![]()
Leuk! Kan ik ook es live Duits voetbal zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef travelman het volgende:
[..]
en op ARD:
20:15
Sportschau live:
Fußball-Bundesliga
Der 18. Spieltag
Borussia Dortmund - FC Bayern München
eens moet de eerste keer zijn natuurlijk. En met 7 overwinningen in oefenwedstrijden in de winterpauze moet dit natuurlijk een ego boost geven voor de wedstrijd in Cottbus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:33 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Whehe zij winnen nooit een uitwedstrijd toch?![]()
Beetje stomme aankoop... ze hadden toch nog een andere spits verhuurd aan Hamburg (Ljuboja ofzo?), die kunnen ze beter terughalen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:29 schreef methodmich het volgende:
Benjamin Lauth dus naar Stuttgart als vervanger van Tomasson. Ik ben benieuwd of hij daar kan laten zien wat hem bij 1860 München wel lukte.
Lauth is gehuurd. Ljuboja is met ruzie vertrokken, die wil niet meer spelen voor Stuttgart.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:51 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Beetje stomme aankoop... ze hadden toch nog een andere spits verhuurd aan Hamburg (Ljuboja ofzo?), die kunnen ze beter terughalen...
Verrassend...quote:
Het verhaal van dit seizoen bij HSVquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |