abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 19:27:52 #26
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_44547485
geesten
In de toekomst reizen!
Stelling: God bestaat niet

Wow.. hij opent echt veel leuke topics
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_44550134
Hadden jullie gewild dat ik een kloon had aangemaakt dan? Ik zei het al, jullie zouden me niet geloven. Maar als ik morgen mijn bewijs heb piepen jullie wel anders.
  maandag 18 december 2006 @ 20:52:21 #28
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44550888
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:33 schreef Agorias het volgende:
Hadden jullie gewild dat ik een kloon had aangemaakt dan? Ik zei het al, jullie zouden me niet geloven. Maar als ik morgen mijn bewijs heb piepen jullie wel anders.
Ja, begin maar snel met videobewerking enzo en probeer er iets moois van te maken
pi_44552351
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Inderdaad. Daar gaat je geloofwaardigheid, TS

Geloofwaardigheid in TRU!
pi_44554857
lieve topicstarte....

ik heb hetzelfde meegemaakt.

Bij mij sprak de geest echter niet in het Latijn, maar in het Grieks en soms in het Frans... (tsja.. misschien afhankelijk van je vakkenpakket ?)

bij mij is het over gegaan toen ik grieks en frans liet vallen en met een komkommer inmijn reet naar bed ging.

Sindsdien slaap ik top !

Succes.. !!

en idd.... vergeet niet een camera te installeren en in te schakelen voordat je met die komkommer in je reet het bed in duikt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44555491
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:33 schreef Mirage het volgende:
lieve topicstarte....

ik heb hetzelfde meegemaakt.

Bij mij sprak de geest echter niet in het Latijn, maar in het Grieks en soms in het Frans... (tsja.. misschien afhankelijk van je vakkenpakket ?)

bij mij is het over gegaan toen ik grieks en frans liet vallen en met een komkommer inmijn reet naar bed ging.

Sindsdien slaap ik top !

Succes.. !!

en idd.... vergeet niet een camera te installeren en in te schakelen voordat je met die komkommer in je reet het bed in duikt.
ik neem mensen met een avatar waarin een duiveltje een engeltje penetreert niet serieus.
  maandag 18 december 2006 @ 23:20:09 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44556538
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Agorias het volgende:

[..]

ik neem mensen met een avatar waarin een duiveltje een engeltje penetreert niet serieus.
Wij mensen die bovenstaande topics geopend hebben niet
pi_44556618
quote:
Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Agorias het volgende:

[..]

tsja ach..... we kunnen niet allemaal over een goede mensenkennis bezitten he
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 02:36:14 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_44559643
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef Agorias het volgende:

Even voor de duidelijkheid, ik meen dit serieus en ik wil graag een serieus antwoord hierop
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef Agorias het volgende:
beste mensen,

geloven jullie in geesten?

volgensmij zaten er afgelopen nacht drie in mijn kont te porren

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')