quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:56 schreef Agorias het volgende:
Ik heb zoiets raars meegemaakt net... Ik had het gevoel dat ik in de toekomst gereisd heb! Ik zweer het je, ik heb bewijs!
[afbeelding]
KUT HIJ IS TE KLEIN! ik ga hem groter maken
Er is ook een edit knop weetjewelquote:
Voor of na je er van af springtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef Agorias het volgende:
Oja, en mensen die mij willen aanraken... morgen 12:00 carlton hotel in naaldwijk! Ik deel ook handtekeningen uit.
Jouw tijd of onze tijd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef Agorias het volgende:
Oja, en mensen die mij willen aanraken... morgen 12:00 carlton hotel in naaldwijk! Ik deel ook handtekeningen uit.
Ik heb zoiets raars meegemaakt net... Ik had het gevoel dat ik in de toekomst gereisd heb! Ik zweer het je, ik heb bewijs!
[afbeelding]
Daar werk ik morgen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:31 schreef Agorias het volgende:
+1 seconde om de tijd weer te compenseren, om maar niet een paralelle werkelijkheid te komen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Enuh hoelang duurde die reis ? -1 seconden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |