Mijn doel is dus ook om krachten te laten stromen nog, door te connecten. Als het aan mij ligt laat ik het ijs op de noordpool herstellen of stabiliseren en ga ik het hele klimaat beheersen nog. Zodat het geen gevaar vormt meer.
En dan is dit helemaal niet om idioot te doen of als grap of om arrogant uit de hoogte te doen. Voor mij is het logisch dat ik uitga van mijn capaciteiten en dan zeg ik meteen erbij dat ieder mens dat voor elkaar kan krijgen als je alles goed combineert en als je goed weet hoe je moet omgaan ermee. Ieder mens kan voor een wonder zorgen, je hoeft alleen maar te staan waar je voor staat en te geloven in jezelf. Vertrouwen en bouwen op jezelf, en je doel willen bereiken. Welk doel dan ook.
En dan is het misschien niet eens Goddelijk maar toch menselijk. Dat mensen Goden zijn. MensenGoden. Dat wij hier de opper wezens zijn van het universum. En dat wij nu en zeker in de toekomst de wereld en het hele universum in zijn gareel moeten gaan houden zodat wij overleven, onze kleinkinderen en alle generaties die volgen.
En vooral ook zaken beter maken. En dat kan de mensheid. Omdat wij Goddelijk zijn. Een voor een zijn we Goddelijk.
Dus misschien bestaat God inderdaad niet. Dat je moet zeggen van : " De mensheid bestaat". En als je dan zegt dat de mensheid bestaat. Kun je met een knipoog erbij denken. "Dus god bestaat ook". Omdat nogmaals mensen God zijn. In ieder geval nog gaan worden als je het mij vraagt.
Sowieso, alles wat we tot nu toe bereikt hebben. Dat is ontstaan door gelovigen en ongelovigen. Dus sowieso kun je twijfelen aan de taak van God. Mensen onderling hebben deze wereld opgebouwd. Dus wie weet wat we zijn, we zijn in principe al opperwezens te noemen. Gezien wat we bereikt hebben dus.
Was Einstein gelovig eigenlijk? Geloofde Einstein in God? Weet alleen dat hij geloofde in alles en in wonderen. Maar moet je in God geloven om in wonderen te geloven? En kun je zelf niet Goden lanceren als je echt wilt?
Ik bedoel, als je wilt dat alles goed komt in het klimaat, kun je dan niet met goede wil en goede hoop een beschermer invoeren die het klimaat in juiste banen doet leiden? Ik geloof daar dus wel in. Als je wat wilt is alles mogelijk.
Van mijn part worden er nieuwe Goden gelanceerd. Zo ben ik dus
![]()
Ik geloof in alles en dan ook alles.
En dan ben ik nog altijd een mens, of toch een God? Net zoals ieder ander mens
![]()
En misschien is het allemaal terug te leiden tot cijfers en letters
![]()
Kan ook. Ik weet het niet, wil het wel weten allemaal. Alles weten
![]()
Het gaat ook zeer zeker om maatwerk leveren. Niet alleen met het bouwen of ontwerpen van huizen maar maatwerk in je voelen en bewustzijn. Het Goddelijke ervaren is aan de orde wanneer je bewustzijn op de duizendste mm passend is. Als alles perfect in elkaar zit zoals het hoort. Dan voel je je dus echt een supermens als het ware.
En over de rest van het maatwerk. Het moet allemaal passen als een...ik weet niet hoe ze dat noemen als iets past zoals het hoort te passend. Passend moet het zijn allemaal dus. En ik heb sterk het idee dat het nooit passend is geweest zoals maatwerk geleverd moet worden.
Stabiel klimaat, stabiel mens, stabiel universum en ga zo door. Wie weet dat de mensheid ooit zelf kan gaan ingrijpen op een bepaalde manier. Door het passender te maken.
Nou genoeg geschreven. Ik ga verder
![]()
Zo passend als een puzzel dan maar. Een puzzel past altijd en dan moet ieder stuk op de juiste plek liggen. Alleen is dit een hele ander puzzel. Deze puzzel is geen 2D, deze puzzel is complex. En dan is het zaak dat je inzicht krijgt in de puzzel. En daar is je verstand voor gemaakt, het verstand is gemaakt om inzicht te krijgen in de puzzel. Het verstand, het zicht, de zintuigen en het bewustzijn die zijn gemaakt om alles te overzien te doorgronden. Omdat die van nature passend zijn, in ieder geval passend kunnen zijn.
En pas je precies of sluit je exact aan, dan weet je meteen hoe het allemaal werkt en is niets te gek voor woorden.
[ Bericht 15% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-04-2006 10:30:44 ]