dit is dus echt geen droom! ik meen het serieus, wil je je offtopic reacties AUB voor je houdenquote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als je nou eens gewoon niet gaat slapen, droom je ook niet.
Denk je dat de identiteit (zo noem je dat toch) aan mijn kamer verbonden is?quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef AffenStrudel het volgende:
Slaap eens ergens anders.
In wat voor winkel kan ik dat kopen en wat is de prijs daarvan ongeveer? Ik ben bereid alles te proberen. Ik moet even proberen om aan een cam te komen, ik ga sowieso de microfoon aanzetten vannacht.quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef mazaru het volgende:
Als je echt bang bent, ga dan morgen de stad in, en koop een kristal.
Carneool, turkoois, koraal en obsidiaan kunnen bescherming bieden tegen boze geesten en ze stemmen heiligen goed gezind. Bovendien hebben ze de kracht om onheil af te wenden.
Baat het niet, dan schaadt het niet
Weet ik veel.quote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef Agorias het volgende:
Denk je dat de identiteit (zo noem je dat toch) aan mijn kamer verbonden is?
Bijna iedere stad heeft wel zo'n klein chinees winkeltje. Waar ze boedahbeeldjes verkopen, en wierook etc.quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Agorias het volgende:
[..]
In wat voor winkel kan ik dat kopen en wat is de prijs daarvan ongeveer? Ik ben bereid alles te proberen. Ik moet even proberen om aan een cam te komen, ik ga sowieso de microfoon aanzetten vannacht.
sinds 5 dagen, lees de op.quote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Probeer het eens.
Enne, sinds wanneer is "ze" er?
Ok dankje, morgen is naar zo'n winkeltje toe dan. Ik ga sowieso nu ff slapen zodat ik niet te weinig slaap krijg.quote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bijna iedere stad heeft wel zo'n klein chinees winkeltje. Waar ze boedahbeeldjes verkopen, en wierook etc.
Daar verkopen ze ook kristallen.
blijkbaar...quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Crack_david het volgende:
hebben geesten ook klokken?
heel terecht dus dat ik ts niet geloofdequote:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar gaat je geloofwaardigheid, TS![]()
![]()
Het kan best weer een grap zijn ...quote:Even voor de duidelijkheid, ik meen dit serieus en ik wil graag een serieus antwoord hierop, ik weet dat ik misschien een ietswat vage post history
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |