Op eerste Kerstdag?quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef SunChaser het volgende:
Volgende week een compilatie?
We proberen ze alle 1 te noemenquote:Op maandag 18 december 2006 18:47 schreef postmortum het volgende:
zeg gaan jullie ook hebben over de "hoogtepunten"op het forum?
en ik ben niet mister Fok! gewordenquote:
Wanneer krijg ik die award voor meest voorspelbare user?quote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
Na die van mij.quote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik die award voor meest voorspelbare user?
Je hebt toch al twee wisseltrofeën in je bezit?quote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik die award voor meest voorspelbare user?
dan jijquote:Op maandag 18 december 2006 19:55 schreef classpc het volgende:
Lekker positieve reacties allemaal
Komop mensen, het is wel FOK!radio he. Dan MOET je gewoon luisteren anders dan mis je ale roddels en dan gaan alle andere users je uitlachen omdat zij meer weten dan jou!
Dat moet Remlof maar zeggenquote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Even aandacht voor het volgende:
Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007
je moederquote:
Hoi!quote:
Welke was dat ook alweer?quote:Op maandag 18 december 2006 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
Goed nummer.
Juist.quote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
My Chemical Romance - Welcome to the black parade?
Dank u!quote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
My Chemical Romance - Welcome to the black parade?
Dan staat het toch ook in je WinAmp player?quote:Op maandag 18 december 2006 20:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dank u!
Zat namelijk niet op de site, maar luister wel
jij ook hier?quote:
Have fun sweetiequote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef sararaats het volgende:
ik luister niet want het zal aan m'n reet roesten wat het onderwerp van vandaag is
-weg-
aaaah.. bel even op zijn minst!quote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef sararaats het volgende:
ik luister niet want het zal aan m'n reet roesten wat het onderwerp van vandaag is
ik ga toch lekker pianospelen
ik heb een andere versiequote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wanneer word Lemon Tree nou eens gedraait![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom zou ik?
ik heb een pesthumeur
Stemmenquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
ik snap je nietquote:
Liever niet..quote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
ik zal je noemenquote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik luister niet.Mar lijkt me wel dat ze m'n naam laten vallen. Remlof ik heb je niet voor niks op MSN toegevoegd
Ze lazen deze post voorquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik luister niet.Mar lijkt me wel dat ze m'n naam laten vallen. Remlof ik heb je niet voor niks op MSN toegevoegd
Ja fijn, dank jequote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier raapt het kwartje weer op
ik hoor nog gewoon bloodhound gangquote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is Fok! radio stuk?
Ik hoor niks meer.
Bofkontquote:Op maandag 18 december 2006 21:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan weer luisteren.
En dan meteen Yvonne door de speakers ik val met m'n neus in de boter![]()
De hoeveelste is dit nu al?quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef sararaats het volgende:
yvonne, zeg eens op de radio dat ik de ware gevonden heb
wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
en ik ben niet mister Fok! geworden![]()
Oh vergeet piovan nietDie dumpte zijn gsm-nummer op general chat, zodat iemand dat zou hebben en gelijk is die 400x ofzo gebeld
![]()
Heft mij wel een ban opgeleverd, omdat ik zijn telnr in ieder klb topic postte![]()
Ban.quote:Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef Piovan het volgende:
Remlof, je klink als een verdwaalde gayclubber.
Dat was half engels sjapquote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hij spreekt alleen je nick fout uit![]()
wie?quote:
ikkequote:
op telkens iemand anders...quote:Op maandag 18 december 2006 21:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
ikke
maar ik hang toch niet aan de skype?
en het is niet nummer 8
ik ben al 13 jaar verliefd
9 dan...quote:
ben al 13 jaar verliefd op AVdV en ooit zal de dag komen dat ze de mijne isquote:
Ik heb geen idee waarom je lachtquote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben al 13 jaar verliefd op AVdV en ooit zal de dag komen dat ze de mijne is
muhahaha
en ze is nog steeds my number one !
wie sprak hier over trouwen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom huw je dan telkens andere vrouwen? Of is monogamie niet aan jou besteed?
hahahaquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je lacht
Maar ze weet het dus nog niet....houden zo!![]()
Wie is hier domquote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wist niet dat je zo dom was
ze is de enige waar ik zolang op verliefd kan blijven
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
CJ_S heeft het goed gedaan met bieden... En ik aan MissHobje
![]()
quote:
ik en nog tientallen anderenquote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Jij was dat![]()
Ik ben inderdaad vaak gebeld, 689 keer om precies te zijn![]()
Nee, helaas....quote:Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
is er morgen uitzending?
zetten jullie de laatste uitzending nog online? wil wel effe horen of m'n ernems accent echt zo erg is als yvonne zegtquote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Nope!
Jochem en robert en ik nu over de actie van vanmiddag
Ja, ga ik ergens in deze dagen nog proberenquote:Op zondag 24 december 2006 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
zetten jullie de laatste uitzending nog online? wil wel effe horen of m'n ernems accent echt zo erg is als yvonne zegt
Ik ga mijn best doen de vorige morgen online te zetten. Kun je die luisterenquote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh. Schop ik én de verkeerde én schakel ik dus voor niks in
zeg is er morgen uitzending?quote:Op zondag 31 december 2006 15:54 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending staat online!
Check Radio.fok.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |