wie?quote:
ikkequote:
op telkens iemand anders...quote:Op maandag 18 december 2006 21:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
ikke
maar ik hang toch niet aan de skype?
en het is niet nummer 8
ik ben al 13 jaar verliefd
9 dan...quote:
ben al 13 jaar verliefd op AVdV en ooit zal de dag komen dat ze de mijne isquote:
Ik heb geen idee waarom je lachtquote:Op maandag 18 december 2006 22:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ben al 13 jaar verliefd op AVdV en ooit zal de dag komen dat ze de mijne is
muhahaha
en ze is nog steeds my number one !
wie sprak hier over trouwen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom huw je dan telkens andere vrouwen? Of is monogamie niet aan jou besteed?
hahahaquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je lacht
Maar ze weet het dus nog niet....houden zo!![]()
ik wist niet dat je zo dom wasquote:
Wie is hier domquote:Op maandag 18 december 2006 22:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik wist niet dat je zo dom was
ze is de enige waar ik zolang op verliefd kan blijven
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:20 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
CJ_S heeft het goed gedaan met bieden... En ik aan MissHobje
![]()
quote:
ik en nog tientallen anderenquote:Op maandag 18 december 2006 21:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Jij was dat![]()
Ik ben inderdaad vaak gebeld, 689 keer om precies te zijn![]()
Nee, helaas....quote:Op zondag 24 december 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
is er morgen uitzending?
zetten jullie de laatste uitzending nog online? wil wel effe horen of m'n ernems accent echt zo erg is als yvonne zegtquote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Nope!
Jochem en robert en ik nu over de actie van vanmiddag
Ja, ga ik ergens in deze dagen nog proberenquote:Op zondag 24 december 2006 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
zetten jullie de laatste uitzending nog online? wil wel effe horen of m'n ernems accent echt zo erg is als yvonne zegt
Ik ga mijn best doen de vorige morgen online te zetten. Kun je die luisterenquote:Op maandag 25 december 2006 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh. Schop ik én de verkeerde én schakel ik dus voor niks in
zeg is er morgen uitzending?quote:Op zondag 31 december 2006 15:54 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending staat online!
Check Radio.fok.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |