jij ook hier?quote:
Have fun sweetiequote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef sararaats het volgende:
ik luister niet want het zal aan m'n reet roesten wat het onderwerp van vandaag is
-weg-
aaaah.. bel even op zijn minst!quote:Op maandag 18 december 2006 20:34 schreef sararaats het volgende:
ik luister niet want het zal aan m'n reet roesten wat het onderwerp van vandaag is
ik ga toch lekker pianospelen
ik heb een andere versiequote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wanneer word Lemon Tree nou eens gedraait![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
waarom zou ik?
ik heb een pesthumeur
Stemmenquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
ik snap je nietquote:
Liever niet..quote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
ik zal je noemenquote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik luister niet.Mar lijkt me wel dat ze m'n naam laten vallen. Remlof ik heb je niet voor niks op MSN toegevoegd
Ze lazen deze post voorquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ik luister niet.Mar lijkt me wel dat ze m'n naam laten vallen. Remlof ik heb je niet voor niks op MSN toegevoegd
Ja fijn, dank jequote:Op maandag 18 december 2006 21:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier raapt het kwartje weer op
ik hoor nog gewoon bloodhound gangquote:Op maandag 18 december 2006 21:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is Fok! radio stuk?
Ik hoor niks meer.
Bofkontquote:Op maandag 18 december 2006 21:14 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik kan weer luisteren.
En dan meteen Yvonne door de speakers ik val met m'n neus in de boter![]()
De hoeveelste is dit nu al?quote:Op maandag 18 december 2006 21:23 schreef sararaats het volgende:
yvonne, zeg eens op de radio dat ik de ware gevonden heb
wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
en ik ben niet mister Fok! geworden![]()
Oh vergeet piovan nietDie dumpte zijn gsm-nummer op general chat, zodat iemand dat zou hebben en gelijk is die 400x ofzo gebeld
![]()
Heft mij wel een ban opgeleverd, omdat ik zijn telnr in ieder klb topic postte![]()
Ban.quote:Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef Piovan het volgende:
Remlof, je klink als een verdwaalde gayclubber.
Dat was half engels sjapquote:Op maandag 18 december 2006 21:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hij spreekt alleen je nick fout uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |