Nee hoor, doe ik ookquote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Staatsloten als cadeau. Ben ik de enige die telkens moeite steekt in leuke cadeautjes zoeken?
Da's teveel moeite. Ik denk dat het hem vanzelf wel duidelijk wordt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
Litpho bel jij mijn werkgever om het te melden?
Hij is niet zo snelquote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's teveel moeite. Ik denk dat het hem vanzelf wel duidelijk wordt.
Voel je vereerdquote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Christine het volgende:
sorry, er moet altijd een spelbreker zijn he.
Iets leuks?quote:Op maandag 18 december 2006 16:34 schreef Aarti het volgende:
Ik zou morgen kadootjes halen,maar nu komt er weer iets tussen
Yup, mn vriendinnetje helpen aan de perfecte outfit voor de perfecte datequote:
ik heb liever een onverwacht zelfgekocht/zelf bedacht kadootje van 10 euroquote:Op maandag 18 december 2006 16:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Och.. Met verjaardag geef ik ook wel eens een lot.. Viel bij iemand een keer 30 euro op.. Beter dan een cadeau van 20 euro denk ik dan maar.
ik ook, ik krijg liever geen geld of bonnen of zo als kadoquote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb liever een onverwacht zelfgekocht/zelf bedacht kadootje van 10 euro.. dan een eveloppe met 20 euro..
![]()
Dat is leuk..quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Yup, mn vriendinnetje helpen aan de perfecte outfit voor de perfecte date![]()
Tsjah.. En zo verschilt iedereen wel wat..quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb liever een onverwacht zelfgekocht/zelf bedacht kadootje van 10 euro.. dan een eveloppe met 20 euro..
![]()
De outfit heb je zelf wel wil je zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
Aarti, kan je mij ook helpen aan een perfecte date?.
Een outfit heb ik niet nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
De outfit heb je zelf wel wil je zeggen?.
Het idee en het gevoel..quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Jaja, ik weet het.. Het gaat om het idee enzo
Ik heb beloofd dat ik haar ophaal achteraf, dus uit eigenbelang hoop ik dat ze het niet te laat maaktquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is leuk..ik hoop dat ze een fijne avond heeft..
Een geslaagde avond hoeft niet persé laat te worden..quote:Op maandag 18 december 2006 16:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat ik haar ophaal achteraf, dus uit eigenbelang hoop ik dat ze het niet te laat maakt![]()
Tuurlijk mop, wat wil je voor iemand?quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
Aarti, kan je mij ook helpen aan een perfecte date?.
Daarom geef ik, tenzij ik er door sociale omstandigheden toe gedwongen wordt, ook alleen maar cadeau's als ik echt iets leuks vind in plaats van omdat het toevallig een bepaalde datum op de kalender is.quote:
niet perse, maar in haar geval zou het heel goed mogelijk zijnquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een geslaagde avond hoeft niet persé laat te worden..
That's nice..quote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom geef ik, tenzij ik er door sociale omstandigheden toe gedwongen wordt, ook alleen maar cadeau's als ik echt iets leuks vind in plaats van omdat het toevallig een bepaalde datum op de kalender is.
of ze belt dat je dr niet hoeft te komen halen.. nog beterquote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet perse, maar in haar geval zou het heel goed mogelijk zijnZe hebben al eerder gedate en vinden elkaar erg leuk
![]()
Gewoon een leukerdquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tuurlijk mop, wat wil je voor iemand?
Nee dat mag niet van mijquote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
of ze belt dat je dr niet hoeft te komen halen.. nog beter
oooh een chaperonnequote:
Ik neem ook wel eens gewoon kadootjes mee.. gewoon omdat het leuk isquote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja idd.. Geef dan dingen uit het niets aan iemand en op de kalenderdatum zelf gewoon wat standaards.
wat krijgt Mickey?quote:Op maandag 18 december 2006 16:33 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb zelfs een kadootje voor mn kat gekocht..![]()
Just for fun..![]()
ik ken niet veel blanke (blauwe ogen) mensenquote:Op maandag 18 december 2006 16:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon een leukerd.
Iemand met karakter, met een eigen mening, liefst iemand met een goede muzieksmaak, beetje opgeleid, donkere krulletjes, blauwe ogen....
Nou lieverd ik vind het vervelend voor je als het laat wordt, maarre.. ik hoop van ganser harte dat ze het leuk hebben..quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet perse, maar in haar geval zou het heel goed mogelijk zijnZe hebben al eerder gedate en vinden elkaar erg leuk
![]()
tuurlijk, ik moet toch op het welzijn van mn vriendinnetje lettenquote:
Ooooh dat is leukquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, ik moet toch op het welzijn van mn vriendinnetje letten![]()
Zij is zo verliefd dat ze niet meer helder kan denken![]()
*proest.. een nieuw bandje met glittertjes..quote:
Tuurlijk, als ze een leuke avond/ nacht heeft, kom ik met alle liefde om 3 uur snachts mn bed uit om haar op te halenquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou lieverd ik vind het vervelend voor je als het laat wordt, maarre.. ik hoop van ganser harte dat ze het leuk hebben..dat is het voornaamste.. toch?
Zo mag ik het horen..quote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ze een leuke avond/ nacht heeft, kom ik met alle liefde om 3 uur snachts mn bed uit om haar op te halen![]()
Ik heb zelfs last van plaatsvervangende zenuwenquote:
Ja en het is ook wel logisch dat je met dat soort onverwachte dingen meer pluspunten scoort dan dat je op een datum waarop je het verwacht een simpel cadeautje krijgt. Zelf bedacht of niet.quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik neem ook wel eens gewoon kadootjes mee.. gewoon omdat het leuk is
muts..quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb zelfs last van plaatsvervangende zenuwen![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb zelfs last van plaatsvervangende zenuwen![]()
![]()
Het gaat zich niet zo zeer om het scoren van pluspunten... maar gewoon..nou jah.. ik ben ook maar een watje..quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel logisch dat je met dat soort onverwachte dingen meer pluspunten scoort dan dat je op een datum waarop je het verwacht een simpel cadeautje krijgt. Zelf bedacht of niet.
Het is leuk om iemand te laten weten dat je echt aan hem of haar hebt gedacht.quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het gaat zich niet zo zeer om het scoren van pluspunten... maar gewoon..
Ja..dat bedoel ik..quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is leuk om iemand te laten weten dat je echt aan hem of haar hebt gedacht.
Dit is mijn kans om haar terug te pakken, ze heeft mij op mijn dieptepunten ook uit de brand geholpen terwijl ze me keihard uitlachtequote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
wheheheh! je hebt het ook te pakken
quote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dit is mijn kans om haar terug te pakken, ze heeft mij op mijn dieptepunten ook uit de brand geholpen terwijl ze me keihard uitlachte![]()
Diepzinnig!quote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef nixxx het volgende:
[..]echte vrienden pakken elkaar terug
maar waar..quote:
_Cara_ wil je hier vast wel mee helpen, als je het lief vraagt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef nixxx het volgende:
ik wil een kadootje geven.. maar ik weet niet aan wie
zou het?quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
_Cara_ wil je hier vast wel mee helpen, als je het lief vraagt.
hmmmmm....ik zal er eens over nadenken..quote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou het?
_Cara_ kan je me hiermee helpen? Alsjeblieft *puppyeyes*
iek! nee dank je dan maken ze me straks nog mod *ril*quote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmmmmm....ik zal er eens over nadenken..![]()
Wat dacht je van Yvonne? of C_C ?![]()
Yvonne is niet partijdig genoeg jegens nixxxquote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmmmmm....ik zal er eens over nadenken..![]()
Wat dacht je van Yvonne? of C_C ?![]()
saartje is ook nog een optiequote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
iek! nee dank je dan maken ze me straks nog mod *ril*
dan wordt bauwoog nog jaloersquote:
ei!quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef _Cara_ het volgende:
Dan zal ik nog eens nadenken...![]()
déh.. daar heb je het al.. vergeet ik me Aarti..![]()
Begin jij nou ook alquote:
Ga jij nu naar die "date" of hoe je het ook wil noemen met C_C.. en wanneer?quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yvonne is niet partijdig genoeg jegens nixxx.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. Slechte gewoontes van Sjowhan overnemen
.
compleet anders grammaticaal gezien, dit was correctquote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. Slechte gewoontes van Sjowhan overnemen
.
Uiteraard. Met nixxx en AirwiN natuurlijk. Datum is nog niet definitief, maar ergens begin volgend jaar.quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij nu naar die "date" of hoe je het ook wil noemen met C_C.. en wanneer?
Ja hoorquote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vergeet ik me daar Aarti.. dat bedoelde ik..dat klopt toch..?
dat dacht ik toch ook..quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
compleet anders grammaticaal gezien, dit was correct
ach, dat merkt ie niet, hij is op vakantie, 6 wekenquote:
tsssss. wijsneus..quote:
ik ben geen bijmanquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, dat merkt ie niet, hij is op vakantie, 6 weken![]()
met zn drietjes...ik zie het al voor me..quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Met nixxx en AirwiN natuurlijk. Datum is nog niet definitief, maar ergens begin volgend jaar.
Dat is mijn tweede naam. Op momenten dat ik niet in de eerste plaats eigenwijs ben natuurlijk.quote:
arme c_c hequote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met zn drietjes...ik zie het al voor me..![]()
Stiekem hopen we dat ze komt opdagen om het vier te maken, maar we koesteren ons in je optimismequote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met zn drietjes...ik zie het al voor me..![]()
gevoelig punt.. eigenwijsheidquote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam. Op momenten dat ik niet in de eerste plaats eigenwijs ben natuurlijk.
join the club..quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam. Op momenten dat ik niet in de eerste plaats eigenwijs ben natuurlijk.
dat heb je ook niet binnen 1 kadootje verdiendquote:
Wel binnen 6 weken?quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat heb je ook niet binnen 1 kadootje verdiend![]()
Die kans laat ze zich niet ontgaan... zou ik ook niet doen.. (als ik lef had..quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stiekem hopen we dat ze komt opdagen om het vier te maken, maar we koesteren ons in je optimisme.
dat ligt eraan hoeveel kadootjes hij binnen 6 weken geeftquote:
Club _Cara_quote:
Om de een of andere reden zie ik jou ook niet jezelf te koop zetten voor het goede doel.quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die kans laat ze zich niet ontgaan... zou ik ook niet doen.. (als ik lef had..)
eerder heel hard achter de schermen rondrennen voor het goede doelquote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zie ik jou ook niet jezelf te koop zetten voor het goede doel.
and this is the corporate intranet chatforum..quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik moet eens minder hard werken, ik mis hele topics hier. Dat kan ook komen door mijn nieuwe collega, die continue op mn scherm zit te turen.
Over je schouder lurkende mensen zijn irritant,quote:Op maandag 18 december 2006 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik moet eens minder hard werken, ik mis hele topics hier. Dat kan ook komen door mijn nieuwe collega, die continue op mn scherm zit te turen.
heb je nog bier?quote:Op maandag 18 december 2006 17:31 schreef Q. het volgende:
Ik had net het plan opgevat om naar de AH te gaan maar nu ik op de bank zit is die behoefte plotseling helemaal verdwenen.
to the beermobile!quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Q. het volgende:
Nee!
Dát is prioriteiten stellen!quote:Op maandag 18 december 2006 17:32 schreef Q. het volgende:
Ook geen wc-papier meer trouwens. Alhoewel bier natuurlijk belangrijker is.
"ik moet poepen, heb je wat toiletpapier voor me?"quote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dát is prioriteiten stellen!
Heb je geen leuke buuv waar je betreffende artikelen te leen kunt vragen? Is weer eens wat anders dan het kopje suiker.
iek!quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Q. het volgende:
Oh ja, voor het poepen vragen is inderdaad handiger.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:45 schreef Q. het volgende:
Whehe, de huis-aan-huis-krant bezorger wou ff cashen voor de feestdagen maar was ff vergeten dat ik een nee-nee sticker heb.
broekquote:
nee.. gewoon zonder broek.. dat is veel vrijerquote:
Je imitatie van Q is treffendquote:Op maandag 18 december 2006 17:35 schreef Aarti het volgende:
[..]
"ik moet poepen, heb je wat toiletpapier voor me?"
TMIquote:
aloha Hime!quote:
Ik doe alsof. Stiekem ben ik dood.quote:Op maandag 18 december 2006 18:37 schreef Hime het volgende:
[..]
Q..
Ben je helemaal hersteld van je aanrijding?
Zombie Q.quote:
quote:
Ik kan niet verder dan 3 tellen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je hebt gelogen!
Je zei dat het een mp3 speler was!![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat het die associatie oproept.quote:
misschien moet ik eens wat circuitjes in je hoofd anders aansluiten danquote:Op maandag 18 december 2006 18:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat het die associatie oproept.![]()
De mijne begint netquote:Op maandag 18 december 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
Oh nee, ik werk. Ach, dat is bijna hetzelfde als dood zijn. Mijn leven is in ieder geval voorbij.
Het was nu ook weer niet zo erg dat ik me aan jouw medische experimenten wil blootstellen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien moet ik eens wat circuitjes in je hoofd anders aansluiten dan
IUk was het met je eensquote:Op maandag 18 december 2006 18:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was nu ook weer niet zo erg dat ik me aan jouw medische experimenten wil blootstellen.
Dat is waar, dat ziet een beetje raar uit in rode neonletters.quote:Op maandag 18 december 2006 18:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IUk was het met je eens
Afgezien van de _
Zal wel extra kostenquote:Op maandag 18 december 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar, dat ziet een beetje raar uit in rode neonletters.![]()
Ja, Club Cara zonder underscore klinkt inderdaad beter.quote:Op maandag 18 december 2006 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal wel extra kosten
En het spreekt zo lasig uit.
In elk geval niet erg erotisch underscore![]()
Dat gaat hem worden danquote:Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, Club Cara zonder underscore klinkt inderdaad beter.![]()
als je het maar uit je hoofd laat!quote:Op maandag 18 december 2006 18:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, Club Cara zonder underscore klinkt inderdaad beter.![]()
Club Nixxx lijkt me helemaal niks, dus kies ik voor Club Cara.quote:
den haag is hier eng dichtbij hequote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Club Nixxx lijkt me helemaal niks, dus kies ik voor Club Cara.
Wat kost een 10 ritten kaart?quote:Op maandag 18 december 2006 18:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Club Nixxx lijkt me helemaal niks, dus kies ik voor Club Cara.
Je bedoelt dat je klant wilt worden?quote:
Weet ik nog niet, er moet eerst personeel geworven worden.quote:
nee.. iets anders...quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je klant wilt worden?
O, je probeert Cara te paaien door de koene ridder die haar komt beschermen uit te hangen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee.. iets anders...* nixxx messen slijpt
Waarvoor?quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, er moet eerst personeel geworven worden.
Dat zei hij ook tegen mijquote:Op maandag 18 december 2006 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
je hebt gelogen!
Je zei dat het een mp3 speler was!![]()
juist.. waar is mijn witte paard...quote:Op maandag 18 december 2006 18:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, je probeert Cara te paaien door de koene ridder die haar komt beschermen uit te hangen.![]()
Ik vind een zwart paard meer iets voor jou.quote:Op maandag 18 december 2006 19:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
juist.. waar is mijn witte paard...
of een rood paardquote:Op maandag 18 december 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind een zwart paard meer iets voor jou.
De openbaring? Is dat niet een boek van de Bijbel?quote:Op maandag 18 december 2006 19:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
of een rood paard(nee een vaal paard is niet mijn ding.,.. voor de openbaring liefhebbers
)
Al mensen op het oog?quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, er moet eerst personeel geworven worden.
quote:Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De openbaring? Is dat niet een boek van de Bijbel?![]()
Goed plan.quote:Op maandag 18 december 2006 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al mensen op het oog?
Ik denk dat Joey een leuke PIMP kan zijn.
4: --Nepklonenquote:
Matige grapquote:
De 50.000 zijn in zicht.quote:Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Speciaal voor plato!
Post nr: 49000 (gemiddeld 33 per dag)![]()
Eten
ik zit bijna op de 30kquote:
En dan is je leven volledig?quote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk halen op 1 jan![]()
Euro's?quote:
Ik op 24.000.quote:
Een gemiddelde van ruim 70 per dag tot die tijd, moet te doen zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan veranderen we meteen je nick naar QodLike02. Naar die andere veelposter!quote:Op maandag 18 december 2006 19:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jopeie.. ik voel een diep gevoel van... accomplishmentquote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik op 24.000.
Begin dit jaar zaten we beiden op 10.000 posts, je bent flink uitgelopen.![]()
Eitjequote:Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een gemiddelde van ruim 70 per dag tot die tijd, moet te doen zijn.![]()
Godt komt eigenlijk uit Bloemendaal, die heeft veel meer geld dan 50.000 euro.quote:
Dan schuif ik deze aan de kant en blijf ik staan op 50.000quote:Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan veranderen we meteen je nick naar QodLike02. Naar die andere veelposter!
Amen!quote:Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Godt komt eigenlijk uit Bloemendaal, die heeft veel meer geld dan 50.000 euro.![]()
Heb je toch maar mooi gedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
jopeie.. ik voel een diep gevoel van... accomplishment
misschien laat ik wel een t-shirt drukkenquote:
25 tegen 23, als Nixxx in 2007 zo doorgaat als in 2006 dan zal hij me echter ook op dat vlak snel inhalen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gemiddelde ligt hoger dus er is nog hoop,![]()
Je bent nu in Suriname?quote:Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen!
en jij gaat nu ook werken hequote:Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
25 tegen 23, als Nixxx in 2007 zo doorgaat als in 2006 dan zal hij me echter ook op dat vlak snel inhalen.![]()
Ja, dus vermoedelijk zul je nog verder uitlopen.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dus vermoedelijk zul je nog verder uitlopen.![]()
Het is niet voor niks dat hij is gedegradeerd naar Haarlem... De pauper!quote:Op maandag 18 december 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Godt komt eigenlijk uit Bloemendaal, die heeft veel meer geld dan 50.000 euro.![]()
Ik hoop niet dat het je enige goede voornemen voor 2007 is.quote:
ik heb geen goede voornemens.. maar ..quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het je enige goede voornemen voor 2007 is.![]()
Dat is tijdelijk, zodra er kleine Godtjes op de wereld komen gaat hij weer in Bloemendaal wonen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat hij is gedegradeerd naar Haarlem... De pauper!![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb geen goede voornemens.. maar ..
Ze leven allemaal nog.quote:Op maandag 18 december 2006 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat hij is gedegradeerd naar Haarlem... De pauper!![]()
Ah, de 'dan maar een rijke vrouw uit Bloemendaal' methode... De pauper!quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, zodra er kleine Godtjes op de wereld komen gaat hij weer in Bloemendaal wonen.![]()
Eerder hoop ik.quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk, zodra er kleine Godtjes op de wereld komen gaat hij weer in Bloemendaal wonen.![]()
Net zoals jij over enkele jaren naar Wassenaar gaat verhuizen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de 'dan maar een rijke vrouw uit Bloemendaal' methode... De pauper!![]()
Bij jou is er ook geen beginnen aan als het gaat om mogelijke verbeteringen!quote:Op maandag 18 december 2006 19:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb geen goede voornemens.. maar ..
flowersquote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerder hoop ik.
Eerstvolgende woning wil ik weer in flowervalley!![]()
Welnee, de Spotvogellaan wordt 't. Gewoon in Den Haag! Haagse kak =quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Net zoals jij over enkele jaren naar Wassenaar gaat verhuizen.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is er ook geen beginnen aan als het gaat om mogelijke verbeteringen!![]()
Dan vind ik La Vallee des Fleurs toch mooier klinken.quote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerder hoop ik.
Eerstvolgende woning wil ik weer in flowervalley!![]()
Iedereen is uniek, maar jij bent echt uniek!quote:
dank jequote:Op maandag 18 december 2006 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen is uniek, maar jij bent echt uniek!
Ik vind Wassenaar toch leuker denk ik.quote:Op maandag 18 december 2006 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, de Spotvogellaan wordt 't. Gewoon in Den Haag! Haagse kak =![]()
om iedereen een goeie morgen toe te wensenquote:
Misschien heeft de potentiele partner van Godt nog een leuke zus of broer voor je in de aanbieding!quote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Wassenaar toch leuker denk ik.
Jammer genoeg is dat voor een vrijgezel zo goed als onbetaalbaar.![]()
Dus niet helemaalquote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Wassenaar toch leuker denk ik.
Jammer genoeg is dat voor een vrijgezel zo goed als onbetaalbaar.![]()
Op het eerste gezicht lijkt het een positieve opmerking, maar ik heb toch het gevoel dat ik het anders moet opvatten.quote:Op maandag 18 december 2006 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen is uniek, maar jij bent echt uniek!
quote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft de potentiele partner van Godt nog een leuke zus of broer voor je in de aanbieding!
quote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht lijkt het een positieve opmerking, maar ik heb toch het gevoel dat ik het anders moet opvatten.![]()
Ik ken Wassenaar behoorlijk goed en echte pauperbuurten ken ik er niet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus niet helemaal
Genoeg pauperbuurten in wassenaar overigens.
Nou, ze hebben wel wat arbeidersbuurten dan.quote:Op maandag 18 december 2006 19:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ken Wassenaar behoorlijk goed en echte pauperbuurten ken ik er niet.![]()
En dan vind je het gek dat we je eng vinden.quote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef nixxx het volgende:
en nu ga ik mijn bajonet slijpen
Neuken doe je met een ander? Want zij is er nooit...quote:Op maandag 18 december 2006 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil geen partner met potentie!
Ze moet golfen op maandag, woensdag en zondag en de rest een beetje tennis en bridge.
Wat moet ik met een broer?quote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heeft de potentiele partner van Godt nog een leuke zus of broer voor je in de aanbieding!
Neuken met je eigen vrouwquote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken doe je met een ander? Want zij is er nooit...
OK, maar dat is toch wat anders dan de pauperbuurten die ik in Leiden ken.quote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou, ze hebben wel wat arbeidersbuurten dan.
Zo beter?
Wat dacht je van Staatsloten?quote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef CherryLips het volgende:
nou moet ik nog leuke cadeautjes gaan verzinnen ook.
Think out of the box!quote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef CherryLips het volgende:
nou moet ik nog leuke cadeautjes gaan verzinnen ook.
Ik weet niet waar jouw sexuele voorkeuren liggen. Ik hou alle mogelijkheden open...quote:
Of December krasloten!quote:
Ik dacht dat dit onderwerp al lang en breed besproken was.quote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jouw sexuele voorkeuren liggen. Ik hou alle mogelijkheden open...
Vertragingquote:Op maandag 18 december 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Wederom met vertraging maar ik ben er weer om jullie een avond gezellig te irriteren.
quote:
Het kan trouwens wel: het kan voor jou gezellig zijn en voor ons irritant.quote:
En bedankt. Ik zal je nog eens adoreren.quote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn stom.
Gezellig.quote:Op maandag 18 december 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Wederom met vertraging maar ik ben er weer om jullie een avond gezellig te irriteren.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan trouwens wel: het kan voor jou gezellig zijn en voor ons irritant.
Je weet toch wel iets wat bepaalde familieleden leuk vinden?quote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn stom.
forum.nlquote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef CherryLips het volgende:
jullie zijn stom.
Kennelijk niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 18 december 2006 19:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit onderwerp al lang en breed besproken was.![]()
Neequote:Op maandag 18 december 2006 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet toch wel iets wat bepaalde familieleden leuk vinden?![]()
Airwin is soms wat traag van begrip.quote:Op maandag 18 december 2006 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kennelijk niet duidelijk genoeg.
Kom op! Laten we beginnen bij Moeder Lips. Wat zijn haar hobby's?quote:
Kersen eten.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kom op! Laten we beginnen bij Moeder Lips. Wat zijn haar hobby's?![]()
SM?quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
M-Mquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef AmyLee het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mn6v_kkk9FM
In dat geval moet Cherry makkelijk een cadeau kunnen verzinnen.quote:
Sherry is een net meisje hoor.. ofzo...quote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval moet Cherry makkelijk een cadeau kunnen verzinnen.![]()
Schoonmaken en As The World Turnsquote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De DVD box met alle seasonsquote:Op maandag 18 december 2006 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoonmaken en As The World Turns.
Een paar flessen WC-eend?quote:Op maandag 18 december 2006 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schoonmaken en As The World Turns.
Daar heb je een verhuiswagen voor nodig.quote:
A self-fulfilling prophecyquote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Aarti het volgende:
zo zou elke vrouw omschreven willen worden: ze houdt van schoonmaken en ATWT
proef ik sarcasme?quote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Aarti het volgende:
50% in elk geval wel, mijn moeder is niet aanspreekbaar tussen 5 en 6quote:
Mooi kadoquote:Op maandag 18 december 2006 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb je een verhuiswagen voor nodig.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Aarti het volgende:
nee.. het is een 10 jaar oude Laphroig die ik proefquote:
Dan ben je geen vrouwquote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]dat gaat lekker aan mijn straatje voorbij hoor
Dat mag ik hopen jaquote:Op maandag 18 december 2006 19:48 schreef Ynske het volgende:
[..]dat gaat lekker aan mijn straatje voorbij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |