Zo mag ik het horen..quote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ze een leuke avond/ nacht heeft, kom ik met alle liefde om 3 uur snachts mn bed uit om haar op te halen![]()
Ik heb zelfs last van plaatsvervangende zenuwenquote:
Ja en het is ook wel logisch dat je met dat soort onverwachte dingen meer pluspunten scoort dan dat je op een datum waarop je het verwacht een simpel cadeautje krijgt. Zelf bedacht of niet.quote:Op maandag 18 december 2006 16:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik neem ook wel eens gewoon kadootjes mee.. gewoon omdat het leuk is
muts..quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb zelfs last van plaatsvervangende zenuwen![]()
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb zelfs last van plaatsvervangende zenuwen![]()
![]()
Het gaat zich niet zo zeer om het scoren van pluspunten... maar gewoon..nou jah.. ik ben ook maar een watje..quote:Op maandag 18 december 2006 16:56 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ja en het is ook wel logisch dat je met dat soort onverwachte dingen meer pluspunten scoort dan dat je op een datum waarop je het verwacht een simpel cadeautje krijgt. Zelf bedacht of niet.
Het is leuk om iemand te laten weten dat je echt aan hem of haar hebt gedacht.quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het gaat zich niet zo zeer om het scoren van pluspunten... maar gewoon..
Ja..dat bedoel ik..quote:Op maandag 18 december 2006 17:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is leuk om iemand te laten weten dat je echt aan hem of haar hebt gedacht.
Dit is mijn kans om haar terug te pakken, ze heeft mij op mijn dieptepunten ook uit de brand geholpen terwijl ze me keihard uitlachtequote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
wheheheh! je hebt het ook te pakken
quote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dit is mijn kans om haar terug te pakken, ze heeft mij op mijn dieptepunten ook uit de brand geholpen terwijl ze me keihard uitlachte![]()
Diepzinnig!quote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef nixxx het volgende:
[..]echte vrienden pakken elkaar terug
maar waar..quote:
_Cara_ wil je hier vast wel mee helpen, als je het lief vraagt.quote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef nixxx het volgende:
ik wil een kadootje geven.. maar ik weet niet aan wie
zou het?quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
_Cara_ wil je hier vast wel mee helpen, als je het lief vraagt.
hmmmmm....ik zal er eens over nadenken..quote:Op maandag 18 december 2006 17:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
zou het?
_Cara_ kan je me hiermee helpen? Alsjeblieft *puppyeyes*
iek! nee dank je dan maken ze me straks nog mod *ril*quote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmmmmm....ik zal er eens over nadenken..![]()
Wat dacht je van Yvonne? of C_C ?![]()
Yvonne is niet partijdig genoeg jegens nixxxquote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hmmmmm....ik zal er eens over nadenken..![]()
Wat dacht je van Yvonne? of C_C ?![]()
saartje is ook nog een optiequote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
iek! nee dank je dan maken ze me straks nog mod *ril*
dan wordt bauwoog nog jaloersquote:
ei!quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef _Cara_ het volgende:
Dan zal ik nog eens nadenken...![]()
déh.. daar heb je het al.. vergeet ik me Aarti..![]()
Begin jij nou ook alquote:
Ga jij nu naar die "date" of hoe je het ook wil noemen met C_C.. en wanneer?quote:Op maandag 18 december 2006 17:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yvonne is niet partijdig genoeg jegens nixxx.
quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. Slechte gewoontes van Sjowhan overnemen
.
compleet anders grammaticaal gezien, dit was correctquote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al. Slechte gewoontes van Sjowhan overnemen
.
Uiteraard. Met nixxx en AirwiN natuurlijk. Datum is nog niet definitief, maar ergens begin volgend jaar.quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij nu naar die "date" of hoe je het ook wil noemen met C_C.. en wanneer?
Ja hoorquote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Vergeet ik me daar Aarti.. dat bedoelde ik..dat klopt toch..?
dat dacht ik toch ook..quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
compleet anders grammaticaal gezien, dit was correct
ach, dat merkt ie niet, hij is op vakantie, 6 wekenquote:
tsssss. wijsneus..quote:
ik ben geen bijmanquote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ach, dat merkt ie niet, hij is op vakantie, 6 weken![]()
met zn drietjes...ik zie het al voor me..quote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Met nixxx en AirwiN natuurlijk. Datum is nog niet definitief, maar ergens begin volgend jaar.
Dat is mijn tweede naam. Op momenten dat ik niet in de eerste plaats eigenwijs ben natuurlijk.quote:
arme c_c hequote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met zn drietjes...ik zie het al voor me..![]()
Stiekem hopen we dat ze komt opdagen om het vier te maken, maar we koesteren ons in je optimismequote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met zn drietjes...ik zie het al voor me..![]()
gevoelig punt.. eigenwijsheidquote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam. Op momenten dat ik niet in de eerste plaats eigenwijs ben natuurlijk.
join the club..quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is mijn tweede naam. Op momenten dat ik niet in de eerste plaats eigenwijs ben natuurlijk.
dat heb je ook niet binnen 1 kadootje verdiendquote:
Wel binnen 6 weken?quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat heb je ook niet binnen 1 kadootje verdiend![]()
Die kans laat ze zich niet ontgaan... zou ik ook niet doen.. (als ik lef had..quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stiekem hopen we dat ze komt opdagen om het vier te maken, maar we koesteren ons in je optimisme.
dat ligt eraan hoeveel kadootjes hij binnen 6 weken geeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |