Nee hoor, doe ik ookquote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Staatsloten als cadeau. Ben ik de enige die telkens moeite steekt in leuke cadeautjes zoeken?
Da's teveel moeite. Ik denk dat het hem vanzelf wel duidelijk wordt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
Litpho bel jij mijn werkgever om het te melden?
Hij is niet zo snelquote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's teveel moeite. Ik denk dat het hem vanzelf wel duidelijk wordt.
Voel je vereerdquote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Christine het volgende:
sorry, er moet altijd een spelbreker zijn he.
Iets leuks?quote:Op maandag 18 december 2006 16:34 schreef Aarti het volgende:
Ik zou morgen kadootjes halen,maar nu komt er weer iets tussen
Yup, mn vriendinnetje helpen aan de perfecte outfit voor de perfecte datequote:
ik heb liever een onverwacht zelfgekocht/zelf bedacht kadootje van 10 euroquote:Op maandag 18 december 2006 16:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Och.. Met verjaardag geef ik ook wel eens een lot.. Viel bij iemand een keer 30 euro op.. Beter dan een cadeau van 20 euro denk ik dan maar.
ik ook, ik krijg liever geen geld of bonnen of zo als kadoquote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb liever een onverwacht zelfgekocht/zelf bedacht kadootje van 10 euro.. dan een eveloppe met 20 euro..
![]()
Dat is leuk..quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
Yup, mn vriendinnetje helpen aan de perfecte outfit voor de perfecte date![]()
Tsjah.. En zo verschilt iedereen wel wat..quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik heb liever een onverwacht zelfgekocht/zelf bedacht kadootje van 10 euro.. dan een eveloppe met 20 euro..
![]()
De outfit heb je zelf wel wil je zeggen?quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
Aarti, kan je mij ook helpen aan een perfecte date?.
Een outfit heb ik niet nodig.quote:Op maandag 18 december 2006 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
De outfit heb je zelf wel wil je zeggen?.
Het idee en het gevoel..quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Jaja, ik weet het.. Het gaat om het idee enzo
Ik heb beloofd dat ik haar ophaal achteraf, dus uit eigenbelang hoop ik dat ze het niet te laat maaktquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is leuk..ik hoop dat ze een fijne avond heeft..
Een geslaagde avond hoeft niet persé laat te worden..quote:Op maandag 18 december 2006 16:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat ik haar ophaal achteraf, dus uit eigenbelang hoop ik dat ze het niet te laat maakt![]()
Tuurlijk mop, wat wil je voor iemand?quote:Op maandag 18 december 2006 16:40 schreef Christine het volgende:
Aarti, kan je mij ook helpen aan een perfecte date?.
Daarom geef ik, tenzij ik er door sociale omstandigheden toe gedwongen wordt, ook alleen maar cadeau's als ik echt iets leuks vind in plaats van omdat het toevallig een bepaalde datum op de kalender is.quote:
niet perse, maar in haar geval zou het heel goed mogelijk zijnquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Een geslaagde avond hoeft niet persé laat te worden..
That's nice..quote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarom geef ik, tenzij ik er door sociale omstandigheden toe gedwongen wordt, ook alleen maar cadeau's als ik echt iets leuks vind in plaats van omdat het toevallig een bepaalde datum op de kalender is.
of ze belt dat je dr niet hoeft te komen halen.. nog beterquote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet perse, maar in haar geval zou het heel goed mogelijk zijnZe hebben al eerder gedate en vinden elkaar erg leuk
![]()
Gewoon een leukerdquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tuurlijk mop, wat wil je voor iemand?
Nee dat mag niet van mijquote:Op maandag 18 december 2006 16:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
of ze belt dat je dr niet hoeft te komen halen.. nog beter
oooh een chaperonnequote:
Ik neem ook wel eens gewoon kadootjes mee.. gewoon omdat het leuk isquote:Op maandag 18 december 2006 16:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Ja idd.. Geef dan dingen uit het niets aan iemand en op de kalenderdatum zelf gewoon wat standaards.
wat krijgt Mickey?quote:Op maandag 18 december 2006 16:33 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb zelfs een kadootje voor mn kat gekocht..![]()
Just for fun..![]()
ik ken niet veel blanke (blauwe ogen) mensenquote:Op maandag 18 december 2006 16:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Gewoon een leukerd.
Iemand met karakter, met een eigen mening, liefst iemand met een goede muzieksmaak, beetje opgeleid, donkere krulletjes, blauwe ogen....
Nou lieverd ik vind het vervelend voor je als het laat wordt, maarre.. ik hoop van ganser harte dat ze het leuk hebben..quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet perse, maar in haar geval zou het heel goed mogelijk zijnZe hebben al eerder gedate en vinden elkaar erg leuk
![]()
tuurlijk, ik moet toch op het welzijn van mn vriendinnetje lettenquote:
Ooooh dat is leukquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, ik moet toch op het welzijn van mn vriendinnetje letten![]()
Zij is zo verliefd dat ze niet meer helder kan denken![]()
*proest.. een nieuw bandje met glittertjes..quote:
Tuurlijk, als ze een leuke avond/ nacht heeft, kom ik met alle liefde om 3 uur snachts mn bed uit om haar op te halenquote:Op maandag 18 december 2006 16:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou lieverd ik vind het vervelend voor je als het laat wordt, maarre.. ik hoop van ganser harte dat ze het leuk hebben..dat is het voornaamste.. toch?
Zo mag ik het horen..quote:Op maandag 18 december 2006 16:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ze een leuke avond/ nacht heeft, kom ik met alle liefde om 3 uur snachts mn bed uit om haar op te halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |