quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.
Wat een slap excuus, ik sta altijijijd rood.quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
kut ik sta rood en moet nog kerstcadeautjes halen.
Naar huis tegaan.. en dan verder..? toch ff naar laten kijken zeker..quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik wil.....![]()
![]()
Dan deel ik deze week wafels rond, want die wil ik toch eigenlijk gaan bakken...ondanks de calorieën..
contact gehad met de fysioquote:Op maandag 18 december 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Naar huis tegaan.. en dan verder..? toch ff naar laten kijken zeker..
Doe voorzichtig en kalm aan..quote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
contact gehad met de fysio
nu even rust geven, veel in warm water houden, verder moet ik woensdag bij hen langs.
als t morgen weer gaat kan ik dan weer gaan werken.
foei... kadootjes geven is leuk..quote:Op maandag 18 december 2006 14:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Arghh kerstcadeaus.. Ik zou willen dat ik rood stond.. Had ik een goede smoes.
Volgende week! En ik ben er aan toe!quote:
Ha die Air!quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week! En ik ben er aan toe!
Even aangepastquote:Op maandag 18 december 2006 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
foei... kadootjes geven krijgen is leuk..![]()
Ik ben er elke dag aan toe.. maar lukt niet altijd..hoewel ..laatste tijd gaat het beter..quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week! En ik ben er aan toe!
Krijgen is idd ook leuk, maar geven geeft meer voldoening.. vooral als je midden in de roos schiet.met je kadootje..quote:
Waar dacht je dat ik mee bezig was, snoes?quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
zouden we hier niet gewoon allemaal in een winterdepressie moeten zijn met zn allen?
ik wil ook een kadootjequote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Krijgen is idd ook leuk, maar geven geeft meer voldoening.. vooral als je midden in de roos schiet.met je kadootje..![]()
Das waar.. Maar geef het ook aan een enkel familielid.. Dus das weer wat anders. Valt niet zo heel veel voldoening uit te halenquote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Krijgen is idd ook leuk, maar geven geeft meer voldoening.. vooral als je midden in de roos schiet.met je kadootje..![]()
Ik wilde graag solidair zijnquote:Op maandag 18 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik mee bezig was, snoes?.
Niet echt... Een hoop aan m'n kop...quote:
Anoniem cadeautjes opsturen of chocoladeletters uitdelen is nog veel leukerquote:Op maandag 18 december 2006 14:51 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das waar.. Maar geef het ook aan een enkel familielid.. Dus das weer wat anders. Valt niet zo heel veel voldoening uit te halen![]()
Ja je leest het goed, met kerst is hier het lootsysteem van kracht
quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt... Een hoop aan m'n kop...![]()
Nee vind ik niets aan.. ik wil de reactie zien...quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Anoniem cadeautjes opsturen of chocoladeletters uitdelen is nog veel leuker.
Gaat het wel..?quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt... Een hoop aan m'n kop...![]()
Ik heb 'm hoor! Moest nog de wereld aan kopietjes maken, dus dat heb ik mooi tijdens het wachten kunnen doen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:57 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde even m'n OV ophalen, maar er stond een rij tot aan de voordeur. Ik haal hem wel na de kerst.
en ik dacht nog wel dat ik laat was met kerstkaarten versturen.
quote:
Niks ernstigs en gelukkig ook niks persoonlijks. Er gebeuren dingen om mij heen waar ik geen invloed op heb, maar waar de gevolgen hun weerslag hebben op mijn leven. Het is niet onoverkomelijk, maar gezien de dingen waar ik voor mijzelf mee bezig ben, had ik het liever op een ander moment gehad.quote:
ah juist.. klinkt bekend..quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
Niks ernstigs en gelukkig ook niks persoonlijks. Er gebeuren dingen om mij heen waar ik geen invloed op heb, maar waar de gevolgen hun weerslag hebben op mijn leven. Het is niet onoverkomelijk, maar gezien de dingen waar ik voor mijzelf mee bezig ben, had ik het liever op een ander moment gehad.
okeliedokeliequote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
Niks ernstigs en gelukkig ook niks persoonlijks. Er gebeuren dingen om mij heen waar ik geen invloed op heb, maar waar de gevolgen hun weerslag hebben op mijn leven. Het is niet onoverkomelijk, maar gezien de dingen waar ik voor mijzelf mee bezig ben, had ik het liever op een ander moment gehad.
Bedankt!quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah juist.. klinkt bekend..
Dikke knuffel![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is de verpakking van die kadootjes ook roodquote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
kut ik sta rood en moet nog kerstcadeautjes halen.
niet zo negatief doenquote:Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef CherryLips het volgende:
ik ben meestal de schuld van m'n eigen problemen.
rood is goed..quote:Op maandag 18 december 2006 15:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig is de verpakking van die kadootjes ook rood
Het is wel zo. Ik ben zo paniekerig, niet-stressbestending en lui dat de meeste paniekaanvallen gewoon simpelweg voorkomen hadden kunnen worden als ik leer luisteren en alles op tijd doe.quote:
Hoeveel moet je er?quote:Op maandag 18 december 2006 15:13 schreef RemcoW85 het volgende:
Zo.. Dat was kaart #1.. Nu de rest nog.
Ik wilde voor m'n naaste familie een staatslot kopenquote:Op maandag 18 december 2006 15:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Gelukkig is de verpakking van die kadootjes ook rood
quote:
Ze verkopen geloof ik ook kwart-staatsloten.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde voor m'n naaste familie een staatslot kopen. Maar ik denk dat het halve staatsloten worden
.
Goede vraag.. Ik doe net diegene die in me hoofd opkomt.. Rest doe ik wel persoonlijk als ik ze zie.. Nu krijg je kaarten van mensen die je nooit spreekt verder enzo..quote:
het is bijna zo origineel als een pluim als kerstpakketquote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze verkopen geloof ik ook kwart-staatsloten.![]()
Wat een weinig origineel cadeau trouwens.![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Interessant systeemquote:Op maandag 18 december 2006 15:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Goede vraag.. Ik doe net diegene die in me hoofd opkomt.. Rest doe ik wel persoonlijk als ik ze zie.. Nu krijg je kaarten van mensen die je nooit spreekt verder enzo..Beetje hypocriet om ineens vanalles de deur uit te doen. Alleen de mensen bij wie ik het niet persoonlijk kan doen krijgen een kaart
.
Zolang je me maar niet meer als je vrouwelijke kant omschrijft.quote:
Gister was ik ook al zo vaag bezig.. Wat moet je wel niet van me denkenquote:
is dat onderdeel van de nieuwe lief-zijn-regels en het kusjekroel gebod?quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zolang je me maar niet meer als je vrouwelijke kant omschrijft.![]()
Ja, ik wil de komende week de kerstgedachte in ere houden.quote:Op maandag 18 december 2006 15:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dat onderdeel van de nieuwe lief-zijn-regels en het kusjekroel gebod?
hoe.... vrouwelijkquote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, ik wil de komende week de kerstgedachte in ere houden.![]()
Nee hoor, CV is bijvoorbeeld een vrouw maar doet absoluut niet aan dingen als de kerstgedachte.quote:
Winterdepressie is aangepraatquote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
zouden we hier niet gewoon allemaal in een winterdepressie moeten zijn met zn allen?
Je wil zeggen dat nixxx het niet al moeilijk genoeg heeft?quote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Litpho: wat je net op msn tegen me zei, klopt van geen kant.
.
Nietesquote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb ik niet.
En Litpho leest wel terug.
quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat nixxx het niet al moeilijk genoeg heeft?
Doe je nu even die van CL?quote:Op maandag 18 december 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de administratie bijgewerkt.
Waarmee?quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik heb ook nog!quote:Op maandag 18 december 2006 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de administratie bijgewerkt.
Ik ook, dit waren dingen die voor het hele huis gelden. Nu m'n eigen administratie nog, die is engerquote:
hmmmm hier is het ook een bende... morgen doenquote:Op maandag 18 december 2006 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook, dit waren dingen die voor het hele huis gelden. Nu m'n eigen administratie nog, die is enger.
Ga je ook nog leuke en/of nuttige dingen doen tijdens je vakantie?quote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmmmm hier is het ook een bende... morgen doenuitstellen is ok
Jawel!quote:Op maandag 18 december 2006 15:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, CV is bijvoorbeeld een vrouw maar doet absoluut niet aan dingen als de kerstgedachte.![]()
Dat deed ik omdat je gisteren achter mijn rug om gemeen tegen me deed.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ga je ook nog leuke en/of nuttige dingen doen tijdens je vakantie?![]()
Nee, nixxx is perfectly happy. Hyper zelfs.quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helemaal niet! Je bent nog wel mijn favoriete fokkerquote:Op maandag 18 december 2006 15:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat je gisteren achter mijn rug om gemeen tegen me deed.![]()
Je zei 'gelukkig is Plateau weg'.quote:Op maandag 18 december 2006 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Helemaal niet! Je bent nog wel mijn favoriete fokker.
ik ga voor het laatstequote:Op maandag 18 december 2006 15:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, nixxx is perfectly happy. Hyper zelfs.
En zeg je tegen mij dat ik nixxx niet moet plagen omdat hij het al moeilijk genoeg heeft. Sorry hoor, maar dan ben je of helemaal niet oplettend, of gewoon helemaal niet wijs..
UPC, you have to love itquote:Op maandag 18 december 2006 15:53 schreef CherryLips het volgende:
UPC, sterf.
Ja, want ik was wat chagerijnig en uit zelfbehoud was ik blij dat je er niet was, anders had ik misschien gemene dingen tegen je gezegdquote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je zei 'gelukkig is Plateau weg'.![]()
wat moet ik dan, ze weten verder niet wat ze willenquote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit was anders ook behoorlijk gemeen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, want ik was wat chagerijnig en uit zelfbehoud was ik blij dat je er niet was, anders had ik misschien gemene dingen tegen je gezegd.
Ja, maar niet tegen jou. Alleen maar over jouquote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit was anders ook behoorlijk gemeen.![]()
quote:
Dan verzin je wat, ik zou echt geen staatslot als cadeau willen krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat moet ik dan, ze weten verder niet wat ze willen.
Dat is nog erger.quote:Op maandag 18 december 2006 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar niet tegen jou. Alleen maar over jou.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan verzin je wat, ik zou echt geen staatslot als cadeau willen krijgen.
Je weet altijd wel iets. Zo vind ik bijvoorbeeld dat een bepaald familielid van me lelijke wijnglazen heeft, dus krijgt hij wijnglazen voor kerst.quote:
Ik geef ze liever een staatslot dan iets waar ze niks aan hebben en wat even later weer ergens ligt te vallen en te verstoffenquote:Op maandag 18 december 2006 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet altijd wel iets. Zo vind ik bijvoorbeeld dat een bepaald familielid van me lelijke wijnglazen heeft, dus krijgt hij wijnglazen voor kerst.![]()
Dat risico loop je altijd, maar een staatslot is wel het laatste wat ik zou willen krijgen. Het getuigt van luiheid en desinteresse.quote:Op maandag 18 december 2006 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef ze liever een staatslot dan iets waar ze niks aan hebben en wat even later weer ergens ligt te vallen en te verstoffen.
Is het dan zo erg?quote:Op maandag 18 december 2006 16:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow. Staatsloten als cadeau. Ben ik de enige die telkens moeite steekt in leuke cadeautjes zoeken?
Nou, dan heb ik mezelf lekker populair gemaakt de afgelopen drie jaarquote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd, maar een staatslot is wel het laatste wat ik zou willen krijgen. Het getuigt van luiheid en desinteresse.
Je geeft al drie jaar lang staatsloten cadeau?quote:Op maandag 18 december 2006 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik mezelf lekker populair gemaakt de afgelopen drie jaar.
Toen ik echt helemaal geen geld had kregen ze decemberkraslotenquote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je geeft al drie jaar lang staatsloten cadeau?![]()
Dan geef ik altijd boekenbonnen door die ik zelf ooit heb gekregenquote:Op maandag 18 december 2006 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik echt helemaal geen geld had kregen ze decemberkrasloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |