Groepskrassenquote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
zouden we hier niet gewoon allemaal in een winterdepressie moeten zijn met zn allen?
Exact!!quote:Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
liever besmettelijke vrolijkheid dan iets met jeuk op onaangename plaatsen
quote:Op maandag 18 december 2006 14:00 schreef sararaats het volgende:
het is heel gek maar eigenlijk zijn ze bij ons thuis echt niet in kerststemming
komt mede doordat m'n grootmoeder in het ziekenhuis is, dat ze nogal hard achteruitgaat en dat de mama een depressie heeft
de enige die in kerststemming is ben IK
wil wel m'n kerstsok terug
Litpho: wat je net op msn tegen me zei, klopt van geen kantquote:Op maandag 18 december 2006 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar een klein beetjeik ben gewoon happy happy joy joy!
quote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Litpho: wat je net op msn tegen me zei, klopt van geen kant.
.
Lijkt me niet zo vreemd dat ze zich zo voelen..quote:Op maandag 18 december 2006 14:00 schreef sararaats het volgende:
het is heel gek maar eigenlijk zijn ze bij ons thuis echt niet in kerststemming
komt mede doordat m'n grootmoeder in het ziekenhuis is, dat ze nogal hard achteruitgaat en dat de mama een depressie heeft
de enige die in kerststemming is ben IK
wil wel m'n kerstsok terug
muesli goed genoeg?quote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vergeten te eten...heeft er iemend iets van fruit over.. of iets wat ie met me wil delen..![]()
Nee johquote:Op maandag 18 december 2006 14:08 schreef nixxx het volgende:
kom je nu pas uit je bed.. luie!
heb nog kruidnoten van Bolletjequote:Op maandag 18 december 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben vergeten te eten...heeft er iemend iets van fruit over.. of iets wat ie met me wil delen..![]()
alleen als er fruit in zit..quote:
rozijnen is fruitquote:
Wist je dat 1 kruidnoot ongeveer 25 calorieën bevat?quote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb nog kruidnoten van Bolletje
dan is het een godswonder dat ik nog niet obees benquote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wist je dat 1 kruidnoot ongeveer 25 calorieën bevat?
Klopt maar wel erg pietepeuterig...dan moet je er maar ff een handjevol uitvissen..quote:
euh neequote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
pffffffffffquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Klopt maar wel erg pietepeuterig...dan moet je er maar ff een handjevol uitvissen..![]()
Zovéél?...quote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Checkt FB..quote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee
als je denkt dat ik dik ben, zit je er wel vreselijk naast
ik weeg maar 50 kg en ben 1m50 groot
quote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan is het een godswonder dat ik nog niet obees ben.
ik denk dat je daar kilocalorie van moet makenquote:Op maandag 18 december 2006 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hoorde 't laatst, van een vrouw, en moest er gelijk aan denkenquote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zovéél?...Hoe weet jij dat? ik dacht dat alleen wij vrouwbeestjes ons daar mee bezighielden..
eeeuh.. hoezo dat?quote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef Ynske het volgende:
Goed begin van de week!
Ben alweer thuis
Een kleine meisje vrouw dusquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
euh nee
als je denkt dat ik dik ben, zit je er wel vreselijk naast
ik weeg maar 50 kg en ben 1m50 groot
omdat m'n moeder in het keldergat viel en daardoor vroeger ging bevallenquote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Checkt FB..
Waarom ben jij op dezelfde dag als ik jarig ?
Kan best, dat weet ik zo precies niet meerquote:Op maandag 18 december 2006 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik denk dat je daar kilocalorie van moet maken
scheelt maar een factor duizend johquote:Op maandag 18 december 2006 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan best, dat weet ik zo precies niet meer
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.quote:
auch.. hopelijk niets ernstigs...quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.
quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kreeg ineens zonder aanwijzingen waarvan heel veel pijnlijke steken in operatiegebied. kon de huid ook niet aanraken zonder pijn. en aangezien het onmogelijk voor mij is om rustigaan te doen of om even niets te doen op t werk is het verstandiger om dan maar naar huis te gaan.
Wat een slap excuus, ik sta altijijijd rood.quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef CherryLips het volgende:
kut ik sta rood en moet nog kerstcadeautjes halen.
Naar huis tegaan.. en dan verder..? toch ff naar laten kijken zeker..quote:Op maandag 18 december 2006 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
Ja ik wil.....![]()
![]()
Dan deel ik deze week wafels rond, want die wil ik toch eigenlijk gaan bakken...ondanks de calorieën..
contact gehad met de fysioquote:Op maandag 18 december 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Naar huis tegaan.. en dan verder..? toch ff naar laten kijken zeker..
Doe voorzichtig en kalm aan..quote:Op maandag 18 december 2006 14:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
contact gehad met de fysio
nu even rust geven, veel in warm water houden, verder moet ik woensdag bij hen langs.
als t morgen weer gaat kan ik dan weer gaan werken.
foei... kadootjes geven is leuk..quote:Op maandag 18 december 2006 14:31 schreef RemcoW85 het volgende:
Arghh kerstcadeaus.. Ik zou willen dat ik rood stond.. Had ik een goede smoes.
Volgende week! En ik ben er aan toe!quote:
Ha die Air!quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week! En ik ben er aan toe!
Even aangepastquote:Op maandag 18 december 2006 14:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
foei... kadootjes geven krijgen is leuk..![]()
Ik ben er elke dag aan toe.. maar lukt niet altijd..hoewel ..laatste tijd gaat het beter..quote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende week! En ik ben er aan toe!
Krijgen is idd ook leuk, maar geven geeft meer voldoening.. vooral als je midden in de roos schiet.met je kadootje..quote:
Waar dacht je dat ik mee bezig was, snoes?quote:Op maandag 18 december 2006 13:50 schreef Aarti het volgende:
zouden we hier niet gewoon allemaal in een winterdepressie moeten zijn met zn allen?
ik wil ook een kadootjequote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Krijgen is idd ook leuk, maar geven geeft meer voldoening.. vooral als je midden in de roos schiet.met je kadootje..![]()
Das waar.. Maar geef het ook aan een enkel familielid.. Dus das weer wat anders. Valt niet zo heel veel voldoening uit te halenquote:Op maandag 18 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Krijgen is idd ook leuk, maar geven geeft meer voldoening.. vooral als je midden in de roos schiet.met je kadootje..![]()
Ik wilde graag solidair zijnquote:Op maandag 18 december 2006 14:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar dacht je dat ik mee bezig was, snoes?.
Niet echt... Een hoop aan m'n kop...quote:
Anoniem cadeautjes opsturen of chocoladeletters uitdelen is nog veel leukerquote:Op maandag 18 december 2006 14:51 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das waar.. Maar geef het ook aan een enkel familielid.. Dus das weer wat anders. Valt niet zo heel veel voldoening uit te halen![]()
Ja je leest het goed, met kerst is hier het lootsysteem van kracht
quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt... Een hoop aan m'n kop...![]()
Nee vind ik niets aan.. ik wil de reactie zien...quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Anoniem cadeautjes opsturen of chocoladeletters uitdelen is nog veel leuker.
Gaat het wel..?quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt... Een hoop aan m'n kop...![]()
Ik heb 'm hoor! Moest nog de wereld aan kopietjes maken, dus dat heb ik mooi tijdens het wachten kunnen doen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:57 schreef CherryLips het volgende:
ik wilde even m'n OV ophalen, maar er stond een rij tot aan de voordeur. Ik haal hem wel na de kerst.
en ik dacht nog wel dat ik laat was met kerstkaarten versturen.
quote:
Niks ernstigs en gelukkig ook niks persoonlijks. Er gebeuren dingen om mij heen waar ik geen invloed op heb, maar waar de gevolgen hun weerslag hebben op mijn leven. Het is niet onoverkomelijk, maar gezien de dingen waar ik voor mijzelf mee bezig ben, had ik het liever op een ander moment gehad.quote:
ah juist.. klinkt bekend..quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
Niks ernstigs en gelukkig ook niks persoonlijks. Er gebeuren dingen om mij heen waar ik geen invloed op heb, maar waar de gevolgen hun weerslag hebben op mijn leven. Het is niet onoverkomelijk, maar gezien de dingen waar ik voor mijzelf mee bezig ben, had ik het liever op een ander moment gehad.
okeliedokeliequote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
Niks ernstigs en gelukkig ook niks persoonlijks. Er gebeuren dingen om mij heen waar ik geen invloed op heb, maar waar de gevolgen hun weerslag hebben op mijn leven. Het is niet onoverkomelijk, maar gezien de dingen waar ik voor mijzelf mee bezig ben, had ik het liever op een ander moment gehad.
Bedankt!quote:Op maandag 18 december 2006 15:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah juist.. klinkt bekend..
Dikke knuffel![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |