quote:Op maandag 18 december 2006 16:11 schreef RayMania het volgende:
De Coen & Sandersjow, ik vind dat zo'n naar programma.
nou net boven Noord Brabant trekt het flink dichtquote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor ze al heel de dag waarschuwen voor mist in Noord-Brabant, ik merk er zeg maar NIKS van, niet eens een heel klein beetje. Gelukkig maar.
Maar dat is ook bij uitstek een provincie die aan het zicht onttrokken moet wordenquote:Op maandag 18 december 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou net boven Noord Brabant trekt het flink dicht
quote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar dat is ook bij uitstek een provincie die aan het zicht onttrokken moet worden![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Againzender het volgende:
Mistig op sommige plekken idd:
[afbeelding]
Er zijn zelfs schepen in problemen door de mist:quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Verdomd!
Het is hier mistig, tis dat ik dat op dat plaatje zie, had nog helemaal niet naar buiten gekeken.
ik heb die klacht meer gehoord, het meetnet is denk ik niet fijnmazig genoeg om elk mistveldje mee te kunnen pikken.quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou ik kan hier echt geen kilometer ver kijken
klopt geen hol van dat kaartje
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?quote:Op maandag 18 december 2006 16:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik hoor ze al heel de dag waarschuwen voor mist in Noord-Brabant, ik merk er zeg maar NIKS van, niet eens een heel klein beetje. Gelukkig maar.
ga jij je schoolgeld eens terughalen!quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?
hij is vast in de war met Rozendaal in Gelderlandquote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Roosendaal ligt toch niet in N-B? Of wel?
mistveldje?quote:Op maandag 18 december 2006 16:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb die klacht meer gehoord, het meetnet is denk ik niet fijnmazig genoeg om elk mistveldje mee te kunnen pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |