quote:Op maandag 18 december 2006 16:29 schreef Sautor het volgende:
Foutje in de OP? De twee 'Uno's' zijn volgens mij precies dezelfde videoclip, of ligt dat aan mji?
Nu ik toch bezig ben...Butterflies & Hurricanes;quote:Op maandag 18 december 2006 17:05 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Iemand die oplet!
Tis veranderd. Leuk om te weten, tis eindelijk de hele clip ipv die verrotte afgekapte die we jaren voor onze kiezen kregen. Uno (Dos)
quote:This video has been removed due to terms of use violation.
Je moet er wat voor over hebben he?quote:Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef kweek89 het volgende:
ja, zelfs 35 euri
laalaalaa, betaal jij ?
nou dan
Als ik je drie jaar geleden had ontmoet... dan wellicht hahahaquote:Op maandag 18 december 2006 20:37 schreef kweek89 het volgende:
ja, zelfs 35 euri
laalaalaa, betaal jij ?
nou dan
Een beetje respect voor m'n vaderland hequote:Gaat iedereen morgen naar Belgistan?!
Oh, dan heb ik ook kans dat ik wat zie.quote:Op maandag 18 december 2006 21:58 schreef bloodymary het volgende:
Belgie is cool. Vlaanderen tenminste.
En concerten in Belgie zijn fijn omdat de Belgjes kleiner zijn dan die grote Hollanders. Ben zelf 1.80 en kijk daar over iedereen heen, echt waar! En het bier smaakt ook beter.
Topics worden gesloten bij 300 posts. In een gesloten topic kan je dus niet meer posten (duh) en posts editten.quote:Op maandag 18 december 2006 21:41 schreef TheArowana het volgende:
Uh, wanneer wordt een oud topic eigenlijk gesloten? Is het erg omslachtig een linkje te plaatsen naar het volgende topic wanneer het oude gesloten wordt? Just asking...
Uhhh...i know, maar patattekes klinkt gewoon leuker.quote:Op maandag 18 december 2006 23:23 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ben zelf belg en patattekes is GEEN goed vlaams woord. Wij zeggen fritten
Ik wilde ook naar Muse, maar jammer genoeg nog examens...
tvpquote:Op maandag 18 december 2006 22:56 schreef nipeng het volgende:
[..]
Topics worden gesloten bij 300 posts. In een gesloten topic kan je dus niet meer posten (duh) en posts editten.
in ieder geval nog even ja.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:31 schreef Goover het volgende:
[..]
tvp
(posts editen kan toch nog wel?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |