Best geinig om wat van die topics terug te lezenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
Toch mooi dat je al die tijd vertrouwen in VOH hebt gehad, hij wilde nog wel eens ondersneeuwen bij Kezman.
Complimenten trouwens aan cultheld. In de zomer van 2004 was het merendeel van de PSV-ers hier pessimistisch (als ik het me goed herinner zag ik de toekomst ook niet al te vrolijk in destijds). Maar cultheld zei dat PSV met Alex, Farfan, Gomes en de wetenschap dat Cocu terugkeerde, PSV kampioen zou worden en Europa zou gaan veroveren. En zie hier: PSV werd kampioen, en het beste resultaat in de Champions League, de halve finale.
Inderdaad, bij die Milan-Thuis topics kreeg ik inderdaad ook kippenvel. Dat was echt indrukwekkend om te lezen. Dat is voor mij nog steeds een van de meest memorabele PSV wedstrijden. Met 3-1 AC-Milan inmaken, maar het gevoel van niet doorgaan na zo'n wedstrijd heeft heel lang geknaagd bij mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 02:00 schreef rubbereend het volgende:ikg a de lijst compleet maken
best mooi om terug te lezen. Heb een aantal topic gelezen van rond Lyon 2005 en Milaan daarna.... kippenvel
En dan dat liedje van Thé Lau. De vriendschap vergeet je niet. Zie je ook dat verdriet na het verlies. En op het einde Van Bommel weglopen... Kon wel janken...quote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, bij die Milan-Thuis topics kreeg ik inderdaad ook kippenvel. Dat was echt indrukwekkend om te lezen. Dat is voor mij nog steeds een van de meest memorabele PSV wedstrijden. Met 3-1 AC-Milan inmaken, maar het gevoel van niet doorgaan na zo'n wedstrijd heeft heel lang geknaagd bij mij.
Heb je dat nummer ergens online staan? Ik kan het niet vinden, maar dat was inderdaad een van de momenten waarbij ik bijna moest janken. Echt emoties, trots, verdriet, blijdschap door kampioen enzo.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:07 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dan dat liedje van Thé Lau. De vriendschap vergeet je niet. Zie je ook dat verdriet na het verlies. En op het einde Van Bommel weglopen... Kon wel janken...
Toen nog onder je vorige account zeker ?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:29 schreef dndiek het volgende:
ik kwam 74 nog tegen maar toen was ik nog niet zo actief op fok dat ik alle volgende topic heb meegepost
nee dan gaat het nog verder terugquote:Op woensdag 20 december 2006 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen nog onder je vorige account zeker ?
Die heb staat ook op de DVD van dat jaar. Dat is echt mooi filmpjequote:Op woensdag 20 december 2006 23:11 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Heb je dat nummer ergens online staan? Ik kan het niet vinden, maar dat was inderdaad een van de momenten waarbij ik bijna moest janken. Echt emoties, trots, verdriet, blijdschap door kampioen enzo.
Ik loop trouwens ook al weer bijna 50 topics mee, sinds nummer 153![]()
en dan nog vrij weing posts![]()
![]()
probleem is dat je verder terug als deel 60 ook niet kan vinden in je MyATquote:Op woensdag 20 december 2006 23:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
nee dan gaat het nog verder terug
Ik zal eens kijken
#61 kwam ik daar nog tegen
Kijk eens verder dan je neus lang is en scroll terug naar die lijst.quote:Op donderdag 21 december 2006 07:35 schreef RayMania het volgende:
Is het allereerste PSV-topic al gevonden?
Ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 21 december 2006 08:09 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Kijk eens verder dan je neus lang is en scroll terug naar die lijst.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:39 schreef rubbereend het volgende:
Gewaardeerde users als Chelloboy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |