quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
Hmm, het is te hopen dat Alex dan niet in de winterstop al naar Chelsea gaat.![]()
ie Alcides heeft trouwens ook al in de CL gespeeld dit jaar.
ben benieuwd of we nu AZ eens af kunnen troevenquote:PSV meldt zich voor Bruins
BRON: ED
Het Eindhovens Dagblad bericht dat PSV zich bij Excelsior heeft gemeld om Luigi Bruins over te nemen. De 19-jarige rechtermiddenvelder is al langere tijd onderwerp van veel geruchten, dat zowel PSV als Ajax, Feyenoord en AZ achter hem aanzitten. Bruins' contract bij Excelsior loopt pas medio 2008 af en dus is een transfersom verschuldigd, bij overname.
Excelsior vraagt 10 miljoenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben benieuwd of we nu AZ eens af kunnen troeven
nog wel een derde hoor:quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Daar passen 2 smilies op hun plaats:![]()
![]()
Groot gelijk.quote:
Gewoon hetzelfde doen als Feyenoord bij Slory. Overnemen en verhuren tot eind dit seizoen. Ik denk dat Excelsior daar niet moeilijk over doet (daar hij aankomende zomer nog maar een contract van een jaar heeft)quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ze willen Bruins houden tot het eind van het seizoen om niet te degraderen. Na het seizoen zal hij denk ik rond de 3 miljoen kosten ofzo.
Vrije kaarten genoeg te verkrijgen hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:55 schreef Erasmusch het volgende:
GAE met buscombi naar jullie.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
Is het nog niet uitverkocht dan?
Wel met clubcard tochquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vrije kaarten genoeg te verkrijgen hoor![]()
Ik heb nog steeds het idee dat die Salas een miskoop(huur) zou zijn. Ben wel benieuwd wie er verder allemaal op het lijstje staanquote:Over stagespeler Franklin Salas laat Koeman nog niet veel los, behalve dat hij het fijn vindt om hem aan het werk te kunnen zien. “Hij stond op onze scoutinglijst. Als er zoals nu een situatie is dat je hem na zijn blessure aan de gang kunt zien, dan is dat prima. Als hij bevalt dat zal het waarschijnlijk Salas plus nog iemand worden. Aanvallend moet er wat gebeuren."
Kluivert in de kuip, ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
Kluiver morgen misschien wel een basisplaats, ben erg benieuwd.....![]()
Jullie schelden hem de hele wedstrijd verrot, en hij maakt in de laatste 10 minuten de winnende voor PSV. Allebei tevredenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kluivert in de kuip, ben erg benieuwd![]()
Die krokettenbakker moet dat record toch eens kwijtraken, toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:02 schreef zjroentje het volgende:
Als jullie maar een doelpunt tegenkrijgen.
Hell no!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die krokettenbakker moet dat record toch eens kwijtraken, toch?
Als we dat al halen danquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie schelden hem de hele wedstrijd verrot, en hij maakt in de laatste 10 minuten de winnende voor PSV. Allebei tevreden![]()
Dan vind ik 1-10 ook wel een mooie uitslag. Hebben we tenminste een doelpunt tegen gekregen. Jullie blij, wij gematigd tevredenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:02 schreef zjroentje het volgende:
Als jullie maar een doelpunt tegenkrijgen.
ja wat dus eigenlijk gewoon 442 is maar de rechterkant komt veel opquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk:
Gomes
Reiziger - Alex - Salcido
Kromkamp - Afellay - Simons - Cocu
Mendez - Kluivert - Koné
Denk niet dat de bedoeling is nee, schat een minuut of 65....quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zou Kluivert de 90 vol kunnen maken? Denk het niet, he.
Hij had er 1 MOETEN maken, maar goed voor de rest speelde hij weer een prima wedstrijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef Yoppertje het volgende:
Nu patje nog een goal en ik ben een tevreden mensch.![]()
Tja net als 2 jaar geleden... toen werd het alsnog 3 - 3 .. dus kan nog alle kanten op... PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |