quote:
Hij heeft een leven buiten Fok! gekregen. Sand heeft nog weleens contact met hem.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat er toch met Tony Montana gebeurt is?
Nooit meer gezien hier, helaas
We hebben toch allemaal een leven buiten Fok! om of niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij heeft een leven buiten Fok! gekregen. Sand heeft nog weleens contact met hem.
idd heel jammer. Hij gaf de prioriteit aan een aantal dingen buiten Fok. De details weet ik er ook niet van. Hij heeft nog even een come back gemaakt onder een andere naam maar dat was vrij kortstondigquote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
We hebben toch allemaal een leven buiten Fok! om of niet?
Staat me in ieder geval nog iets bij dat net voor dat hij niet meer op Fok! kwam iemand dierbaars verloren had???
Snap wel dat je niet meer elke dag wil of kan posten maar zo af en toe nog een keer je gezicht laten zien............
Maar natuurlijk respecteer ik z'n keuze om niet meer te komen, maar wel jammer natuurlijk.
ik denk dat je die breedte op het middenveld op nog weleens nodig konden hebben. Dat hebben we al eens meegemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd flink overwegen om Vayrynen of Culina in de winterstop te verkopen. Fulham heeft er naar verluidt zo'n 4.5 miljoen euro voor Vayrynen.
Smit en Feher vang je niks voor en voor Ball mag je ook blij zijn als je er goedkoop vanaf komt. Dat zal vooral lucht geven op de salaris schaal.quote:Nu, daarmee kun je in een iets hogere klasse gaan shoppen/huren. Als je dan ook nog Lamey, Ball, Feher en Smit voor een paar miljoen weet te lozen, dan schep je vanzelf ruimte voor een echte aankoop. Naar mijn smaak is Aissati geen spat minder dan Vayrynen of Culina en we hebben ook al Mendez, Cocu, Afellay en Vayrynen/Culina voor de posities waar deze twee kunnen spelen. En de Jong komt straks terug wellicht.
Er is een grote kans dat we weer 4-3-3 gaan spelen, dan heb je voor 3 posities Mendez, Cocu, Afellay, Aissati en Vayrynen/Culina. Als De Jong het niveau weer haalt van net voor z'n blessure dan gaat hij absoluut in de basis komen. Twee jaar geleden destijds was hij echt DE man van PSV. Dit onderstreepte hij toen nog eens extra met practige goals tegen Rode Ster Belgrado, Rosenborg en Ajax onder andere.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:10 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat je die breedte op het middenveld op nog weleens nodig konden hebben. Dat hebben we al eens meegemaakt dit seizoen.
Elk beetje helpt. Die 3 hebben in totaal samen al welgeteld 1 hele wedstrijd voor PSV gespeeld.quote:Smit en Feher vang je niks voor en voor Ball mag je ook blij zijn als je er goedkoop vanaf komt. Dat zal vooral lucht geven op de salaris schaal.
ik moet nog zien of het 433 wordt.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat we weer 4-3-3 gaan spelen, dan heb je voor 3 posities Mendez, Cocu, Afellay, Aissati en Vayrynen/Culina. Als De Jong het niveau weer haalt van net voor z'n blessure dan gaat hij absoluut in de basis komen. Twee jaar geleden destijds was hij echt DE man van PSV. Dit onderstreepte hij toen nog eens extra met practige goals tegen Rode Ster Belgrado, Rosenborg en Ajax onder andere.
[..]
Elk beetje helpt. Die 3 hebben in totaal samen al welgeteld 1 hele wedstrijd voor PSV gespeeld.
Presentquote:Op donderdag 21 december 2006 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie gaan er dinsdag allemaal van jullie
Dat ben ik in een soort comaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig niet.
Wat is dat op je avatar, jorien?
Vuile zuiperdquote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat ben ik in een soort coma![]()
En dan gewoon een gat van 12 uur hebben. Waarin je niet weet wat je gedaan hebt, volgende dag gewoon vrolijk uit bed stappen en naar beneden komen, maar die nacht paar keer gekost, en niet weten hoe je thuis bent gekomen en dat soort ongeinquote:
klinkt niet geheel onbekendquote:Op donderdag 21 december 2006 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan gewoon een gat van 12 uur hebben. Waarin je niet weet wat je gedaan hebt, volgende dag gewoon vrolijk uit bed stappen en naar beneden komen, maar die nacht paar keer gekost, en niet weten hoe je thuis bent gekomen en dat soort ongein![]()
Boerquote:Op donderdag 21 december 2006 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En dan gewoon een gat van 12 uur hebben. Waarin je niet weet wat je gedaan hebt, volgende dag gewoon vrolijk uit bed stappen en naar beneden komen, maar die nacht paar keer gekost, en niet weten hoe je thuis bent gekomen en dat soort ongein![]()
Dan zou ik 'm toch niet nemen als ik PSV wasquote:''PSV maakt zich weer sterk voor Alcides'
22/12/2006 8 :12
Alcides staat er goed op bij PSV, dat zich sterk maakt de Braziliaanse verdediger per 1 januari over te nemen van Chelsea.
Volgens De Telegraaf is PSV bezig Alcides in de winterstop naar Eindhoven te halen. De Brabanders moeten daartoe overeenstemming bereiken met Chelsea, dat de 21-jarige Braziliaan onder contract heeft staan.
Chelsea verhuurde Alcides afgelopen jaar aan Benfica, dat de Londense club heeft laten weten de huurovereenkomst niet te willen verlengen. Omdat Alcides door een gebrek aan interlands niet in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland is een nieuwe verhuur de enige optie voor Chelsea.
In Portugal werkte Alcides in één seizoen met Ronald Koeman. De huidige coach van PSV maakte zich dan sterk om de centrale verdediger in de zomer mee te nemen naar Eindhoven, maar daar voelde Benfica niets voor. Dit seizoen is de Braziliaan echter vooral een reservekracht.
De voormalige jeugdwereldkampioen heeft een turbulente zomerperiode achter de rug. Op vakantie in Brazilië werd hij korte tijd ontvoerd. Alcides raakte zijn auto, geld en papieren kwijt en werd pas vrijgelaten toen hij zijn kidnappers wist te overtuigen dat hij geen voetballer was.
Dat gebeurt bij ons ook minimaal elk jaar een keer. Als we weer eens kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |