Kluivert in de kuip, ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:24 schreef ganzenherder het volgende:
Kluiver morgen misschien wel een basisplaats, ben erg benieuwd.....![]()
Jullie schelden hem de hele wedstrijd verrot, en hij maakt in de laatste 10 minuten de winnende voor PSV. Allebei tevredenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kluivert in de kuip, ben erg benieuwd![]()
Die krokettenbakker moet dat record toch eens kwijtraken, toch?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:02 schreef zjroentje het volgende:
Als jullie maar een doelpunt tegenkrijgen.
Hell no!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die krokettenbakker moet dat record toch eens kwijtraken, toch?
Als we dat al halen danquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie schelden hem de hele wedstrijd verrot, en hij maakt in de laatste 10 minuten de winnende voor PSV. Allebei tevreden![]()
Dan vind ik 1-10 ook wel een mooie uitslag. Hebben we tenminste een doelpunt tegen gekregen. Jullie blij, wij gematigd tevredenquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:02 schreef zjroentje het volgende:
Als jullie maar een doelpunt tegenkrijgen.
ja wat dus eigenlijk gewoon 442 is maar de rechterkant komt veel opquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk:
Gomes
Reiziger - Alex - Salcido
Kromkamp - Afellay - Simons - Cocu
Mendez - Kluivert - Koné
Denk niet dat de bedoeling is nee, schat een minuut of 65....quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zou Kluivert de 90 vol kunnen maken? Denk het niet, he.
Hij had er 1 MOETEN maken, maar goed voor de rest speelde hij weer een prima wedstrijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:24 schreef Yoppertje het volgende:
Nu patje nog een goal en ik ben een tevreden mensch.![]()
Tja net als 2 jaar geleden... toen werd het alsnog 3 - 3 .. dus kan nog alle kanten op... PSV heeft het altijd moeilijk tegen Feyenoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |