Ajacieden met hoofdletter graagquote:Op maandag 18 december 2006 18:13 schreef venomsnake het volgende:
Is er een nieuw uitwisselings programma tussen ajacieden en (oud)Feyenoorders ofzo![]()
Nait zo soezen Ajacied..!quote:
Dan zijn Hugo Borst en de Snor allebei verkeerd ingelicht, die hebben dat allebei een keer gemeld in hun programma's.quote:Op maandag 18 december 2006 17:39 schreef Silenus het volgende:
Niet elke SCC-houder is lid van de SV hoor.
En voor toeschouwersaantallen kun je beter op de site van de Amsterdam Arena kijken. Ajax moet de SCC-houders + losse kaartverkoop meetellen omdat het een beursgenoteerd bedrijf is.
Die hebben dan ook verder niets met AJAX te maken.quote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan zijn Hugo Borst en de Snor allebei verkeerd ingelicht, die hebben dat allebei een keer gemeld in hun programma's.
Hugo Borst is een mongool en Snor is een boer.Get the picture?quote:Op maandag 18 december 2006 18:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan zijn Hugo Borst en de Snor allebei verkeerd ingelicht, die hebben dat allebei een keer gemeld in hun programma's.
Lijkt me niet dat ze dat zomaar verzinnen.quote:Op maandag 18 december 2006 18:25 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Die hebben dan ook verder niets met AJAX te maken.
wie valt er nou ook in slaap in de bus?quote:Op maandag 18 december 2006 18:42 schreef denthemen het volgende:
http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/excelsior-ajax.wmv voor de film van gister
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat zomaar verzinnen.
Hugo Borst lijkt me niet iemand die iets zal verzinnen. Johan Derksen daarentegen wel.quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat zomaar verzinnen.
Rudolph is ook een neus.quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Na Sinterklaas blijkt ook de Kerstman een Ajacied.![]()
quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat dit een Photoshop is?quote:Op maandag 18 december 2006 18:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[afbeelding]
nee tochquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een Photoshop is?
edit: omg zie nu pas dat ie op de ajax server staat
Het gaat mij niet om de toeschouwersaantallen alleen om de leden van de supps verenigingen. Ik heb nog nergens kunnen achterhalen dat siezoenskaarthouders ook meteen lid zijn van de SV. Ik heb een seizoenskaart en ben niet lid van de SV.quote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga je dat dan vergelijken met andere clubs? Dan moet je alles wel gelijk trekken. Bij Ajax is het zo dat een seizoenskaarthouder ook meteen lid is van de SV! Dat is bij andere clubs niet zo. Net zoals Ajax elke thuiswedstrijd standaard de seizoenskaarthouders telt, ook al zijn ze er niet. Daarom ligt het aantal toeschouwers bij Ajax altijd zo veel hoger als bij de rest.
Met een SuppCC ben je wel lidquote:Op maandag 18 december 2006 22:05 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de toeschouwersaantallen alleen om de leden van de supps verenigingen. Ik heb nog nergens kunnen achterhalen dat siezoenskaarthouders ook meteen lid zijn van de SV. Ik heb een seizoenskaart en ben niet lid van de SV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |